Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dat is toch niet normaal?Was het voor de tuning ook nodig zo veel olie bij te vullen?
had vroeger een 2.0TDI A3 daar moest je ook alle 10000 km liter bijvullen.
Volgens garage normaal. Ik heb een camionet diesel 30000 km niets van olie bijvullen.
na ongeveer 6 weken heb ik gisteren mijn auto kunnen wassen.
het was zeker nodig.
normaal gebruik ik Swissvax maar deze keer heb ik Turtle Ice gebruikt,
tutle Ice bevalt me veel beter, zijn hier mensen die dit product ook gebruiken?
na ongeveer 6 weken heb ik gisteren mijn auto kunnen wassen.
het was zeker nodig.
normaal gebruik ik Swissvax maar deze keer heb ik Turtle Ice gebruikt,
tutle Ice bevalt me veel beter, zijn hier mensen die dit product ook gebruiken?
Beste,
Forumlid wax-it.be zal dra zeker bevestigen dat alle Turtle producten onnoemelijk veel beter zijn dan Swissvax.
Hoeveel km heb je al? Ik heb nog steeds niet moeten bijvullen
Blijkbaar hebben de 1.8 tfsi's hier geen,of toch veel minder last van.
Moet wel zeggen dat ik de olie heb vervangen op 10000km wegens te veel korte afstanden,getuned en altijd
gaan met de banaan,maar heb toch nooit moeten bijvullen.
Nu zit er in plaats van Castrol Edge 5w30,Shell Helix Ultra Racing 10W60 en tot nu toe ook geen olieverbruik
te bespeuren.
Een interessante link betreffende prijzen en specificaties van olie:https://www.olietekoop.nl/motorolie/...acing%2010W-60
@doc29: nog geen kans gehad om es volledig door te gaan. Ik ga weldra naar duistland, dan zal ik rap weten wat de top is
Ook ik heb reeds een literke olie laten bijvullen. Ik zat toen aan 9000 km.
Ik heb nu 34.000km, onderhoud gehad aan 30.000km en niets moeten bijvullen! Met de A4 was het gemiddeld na 18.000km. Rijd goed door maar doe wel altijd snelwegkilomters en de motor krijgt tijd om op te warmen
Neen De 2.7tdi is jammer genoeg niet leverbaar in quattro of S-Tronic
Niet erg, ik vond de multitronic goed passen bij de motor. Had ook niet echt het gevoel van pk verlies door de automaat, wat ik bij de 3.0 tdi met tiptronic soms wel wat had.
De multi en die 2.7 gaan goed samen. Tis niet de krachtigste motor, gekoppeld aan een automaat die niet veel vermogen vraagt..
Net ene gekocht voor ons ma (72j): levering in maart
1.8 benzine manueel, alu trim, 6spaak alu 17 velgen, cruise control, sline buitenpakket, nav harde schijf, leder bruin milano, dat mooie metaal kwarts zilver van de catalogus, xenon, parkeersensoren voor en achter en multi stuur leder en uitgebreid leder deur en console, bluetooth en harmon cardon.
Was de facelift met nieuwe achterlichten. Weet iemand wat er nog veranderd is met de facelift?
Net ene gekocht voor ons ma (72j): levering in maart
1.8 benzine manueel, alu trim, 6spaak alu 17 velgen, cruise control, sline buitenpakket, nav harde schijf, leder bruin milano, dat mooie metaal kwarts zilver van de catalogus, xenon, parkeersensoren voor en achter en multi stuur leder en uitgebreid leder deur en console, bluetooth en harmon cardon.
Was de facelift met nieuwe achterlichten. Weet iemand wat er nog veranderd is met de facelift?
Led achterlichten, kleinere buitenspiegels, start-stop systeem, ...
En ja, het is Bang & Olufsen bij Audi ipv Harman Kardon
just ja, in mijn haast en ik had zelf niet meegeweest om te kiezen maar mijn vrouw meegestuurd.
Kleinere buitenspiegels? Wierd de meeste merken hebben nu grotere spiegels met de nieuwe euro norm
Idd kleinere buitenspiegels zoals op de A5 cabrio. Ze zijn iets kleiner & draaien nu naar boven wanneer ze inklappen. (De oudere buitenspiegels draaien gewoon naar binnen)
Comment