Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• om de 5-10000 moet ik ook 1L olie bijtanken.
    dure olie trouwens 22euro per liter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
      om de 5-10000 moet ik ook 1L olie bijtanken.
      Dat is toch niet normaal?Was het voor de tuning ook nodig zo veel olie bij te vullen?

Comment

Da's vloeibaar goud zeker???????

Comment

• leuk fimpje gevonden

De mooiste autospots vind je bij Autoblog.nl. Zelf ook je autospots delen? Registreer je account en begin vandaag nog met uploaden!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bossie Bekijk Berichten
            Dat is toch niet normaal?Was het voor de tuning ook nodig zo veel olie bij te vullen?
            had vroeger een 2.0TDI A3 daar moest je ook alle 10000 km liter bijvullen.
            Volgens garage normaal. Ik heb een camionet diesel 30000 km niets van olie bijvullen.

TIP voor audi 2 tanks steken, Diesel en olie

Comment

• olieverbruik is niet toegenomen na het tunen

Comment

• na ongeveer 6 weken heb ik gisteren mijn auto kunnen wassen.
                het was zeker nodig.
                normaal gebruik ik Swissvax maar deze keer heb ik Turtle Ice gebruikt,
                tutle Ice bevalt me veel beter, zijn hier mensen die dit product ook gebruiken?

Comment

na ongeveer 6 weken heb ik gisteren mijn auto kunnen wassen.
                  het was zeker nodig.
                  normaal gebruik ik Swissvax maar deze keer heb ik Turtle Ice gebruikt,
                  tutle Ice bevalt me veel beter, zijn hier mensen die dit product ook gebruiken?
                  Beste,

Forumlid wax-it.be zal dra zeker bevestigen dat alle Turtle producten onnoemelijk veel beter zijn dan Swissvax.

Mgv,

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                    Hoeveel km heb je al? Ik heb nog steeds niet moeten bijvullen
                    Blijkbaar hebben de 1.8 tfsi's hier geen,of toch veel minder last van.
                    Moet wel zeggen dat ik de olie heb vervangen op 10000km wegens te veel korte afstanden,getuned en altijd
                    gaan met de banaan,maar heb toch nooit moeten bijvullen.
                    Nu zit er in plaats van Castrol Edge 5w30,Shell Helix Ultra Racing 10W60 en tot nu toe ook geen olieverbruik
                    te bespeuren.
                    Een interessante link betreffende prijzen en specificaties van olie:https://www.olietekoop.nl/motorolie/...acing%2010W-60

Comment

• @doc29: nog geen kans gehad om es volledig door te gaan. Ik ga weldra naar duistland, dan zal ik rap weten wat de top is

Ook ik heb reeds een literke olie laten bijvullen. Ik zat toen aan 9000 km.

Comment

• in 2.0TFSI alleen longlife 5w30
                        volgende

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten
                          Ik vond de B&O instalatie in de A5 wat tegenvallen.

Ben wel enorme fan van de multitronic geworden. Schakelt zeer snel. De 2.7tdi is toch nooit met dsg geleverd hé?
                          Neen De 2.7tdi is jammer genoeg niet leverbaar in quattro of S-Tronic

Oorspronkelijk geplaatst door netskam Bekijk Berichten
                          Is toch wel heel snel, ik zit nu aan 14000 km en krijg nu ook constant warnings, zal maar direct een halve liter bijkappen, die zuipt nogal olie
                          Oorspronkelijk geplaatst door bossie Bekijk Berichten
                          Na 5000 km ook een liter bijgevuld.
                          Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
                          Oorspronkelijk geplaatst door NicoT Bekijk Berichten
                          @doc29: nog geen kans gehad om es volledig door te gaan. Ik ga weldra naar duistland, dan zal ik rap weten wat de top is

Ook ik heb reeds een literke olie laten bijvullen. Ik zat toen aan 9000 km.
                          Ik heb nu 34.000km, onderhoud gehad aan 30.000km en niets moeten bijvullen! Met de A4 was het gemiddeld na 18.000km. Rijd goed door maar doe wel altijd snelwegkilomters en de motor krijgt tijd om op te warmen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                            Neen De 2.7tdi is jammer genoeg niet leverbaar in quattro of S-Tronic
                            Niet erg, ik vond de multitronic goed passen bij de motor. Had ook niet echt het gevoel van pk verlies door de automaat, wat ik bij de 3.0 tdi met tiptronic soms wel wat had.

De multi en die 2.7 gaan goed samen. Tis niet de krachtigste motor, gekoppeld aan een automaat die niet veel vermogen vraagt..

Comment

• trouwens iemand interesse voor 4goede michelinbanden
                              225/50/17
                              laat me weten

Comment

trouwens iemand interesse voor 4goede michelinbanden
                                225/50/17
                                laat me weten
                                Beter bij de rubriek TE KOOP aanbieden?

Comment

• Net ene gekocht voor ons ma (72j): levering in maart
                                  1.8 benzine manueel, alu trim, 6spaak alu 17 velgen, cruise control, sline buitenpakket, nav harde schijf, leder bruin milano, dat mooie metaal kwarts zilver van de catalogus, xenon, parkeersensoren voor en achter en multi stuur leder en uitgebreid leder deur en console, bluetooth en harmon cardon.

Was de facelift met nieuwe achterlichten. Weet iemand wat er nog veranderd is met de facelift?
                                  Last edited by ; 20/01/2010, 13:33.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
                                    Net ene gekocht voor ons ma (72j): levering in maart
                                    1.8 benzine manueel, alu trim, 6spaak alu 17 velgen, cruise control, sline buitenpakket, nav harde schijf, leder bruin milano, dat mooie metaal kwarts zilver van de catalogus, xenon, parkeersensoren voor en achter en multi stuur leder en uitgebreid leder deur en console, bluetooth en harmon cardon.

Was de facelift met nieuwe achterlichten. Weet iemand wat er nog veranderd is met de facelift?
                                    Led achterlichten, kleinere buitenspiegels, start-stop systeem, ...

En ja, het is Bang & Olufsen bij Audi ipv Harman Kardon

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                      Beste,

Forumlid wax-it.be zal dra zeker bevestigen dat alle Turtle producten onnoemelijk veel beter zijn dan Swissvax.

Mgv,
                                      Kan ik dat profiel van forumlid wax-it.be terugvinden op een of andere manier heb namelijk een vraagje over een bepaald product van turtle ^^

Comment

• just ja, in mijn haast en ik had zelf niet meegeweest om te kiezen maar mijn vrouw meegestuurd.

Kleinere buitenspiegels? Wierd de meeste merken hebben nu grotere spiegels met de nieuwe euro norm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
                                          just ja, in mijn haast en ik had zelf niet meegeweest om te kiezen maar mijn vrouw meegestuurd.

Kleinere buitenspiegels? Wierd de meeste merken hebben nu grotere spiegels met de nieuwe euro norm
                                          Idd kleinere buitenspiegels zoals op de A5 cabrio. Ze zijn iets kleiner & draaien nu naar boven wanneer ze inklappen. (De oudere buitenspiegels draaien gewoon naar binnen)

Comment

Working...
                                          X