Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
    nog een mooie pic gevonden van meteor gray
    Ik zou niet teveel afgaan op een foto. De kleur is in het echt heel anders. Ook ik wou eerst de meteoorgrijze maar ben uiteindelijk op zwart overgeschakeld.
    Jij zult hem wel al irl gezien hebben dus geen probleem veronderstel ik ;-)

Comment

• Jep spijtig genoeg is dit alléén bij felle zon en heel propere wagen. Met wat wolken zal het eerder dit zijn. Nietemin toch één van de betere kleuren

Comment

• [quote=Multitronic;3841255]
        Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
        Neen De 2.7tdi is jammer genoeg niet leverbaar in quattro of S-Tronic

ik heb met een A6 2.7 tdi quattro tiptronic gereden.....mijn mening is dat de roomzachte 2.7 meer tot zijn recht komt met de multitronic...het is een op comfort afgestelde combinatie...zalige kilometervreter
        De TipTronic zou ik niet moeten hebben, met de S-Tronic heb ik nog niet gereden.
        Die 2.7tdi is idd niet van de snelste, soms toch al spijt gehad dat ik de 3.0tdi niet genomen heb maar hij rijdt wel zalig: 35.000km op 8 maanden

P.S.: normaal gingen het er meer zijn maar hij heeft ondertussen toch al een week of 6-7 in de garage gestaan

Comment

• In ontwikkeling bij KW Suspensions: in de hoogte (15-45 mm) regelbare veren in combinatie met de originele demperregeling.

Comment

• Heb hier nog 4 originele banden liggen die ± 5.000 km op mijn A5 gelegen hebben,
            Michelin pilot sport 245/40ZR18
            + originele achterlichten (wegens plaatsing van led achterlichten)
            iemand interesse?

Comment

• Als nieuw forumlid heb ik direct al een vraag.

Ik heb een A5 Coupé 3.0 TDI S-tronic in bestelling (samenstelling kan tot eind januari nog worden aangepast).
              De keuze voor een sportdifferentieel impliceert de Audi Drive Select optie.
              Nu vraag ik me af welke ophanging hier het best bij gecombineerd kan worden :
              - sportophanging met 10mm verlaging (mijn voorkeur)
              - sportophanging zonder verlaging (die dan eventueel zelf verlaagd kan worden)
              - sportchassis met demperregeling (Audi Drive Select).

Iemand al rij-ervaring met één of meerdere van deze combinaties ?
              Alvast bedankt.

Comment

• beste forumleden, kan er iemand verduidelijking brengen ivm bluetooth in de auto want als je een radio concert met multisportstuur hebt geconfigureerd, heb je in de cc maar 2 mogelijkheden.
                Maar in de a5 brochure heb je nog de volgende optie, namelijk bluetooth interface.
                Iemand een duidelijk antwoord? Kan zijn dat ik in't verleden hier wat over het hoofd heb gezien.
                Dank bij voorbaat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door duc748 Bekijk Berichten
                  Ik zou niet teveel afgaan op een foto. De kleur is in het echt heel anders. Ook ik wou eerst de meteoorgrijze maar ben uiteindelijk op zwart overgeschakeld.
                  Jij zult hem wel al irl gezien hebben dus geen probleem veronderstel ik ;-)
                  Tuurlijk. Foto genomen met foutieve witbalans, kleuren overgesatureerd, en bekeken op een niet-gecalibreerde monitor. Don't do it!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pdl28 Bekijk Berichten
                    Als nieuw forumlid heb ik direct al een vraag.

Ik heb een A5 Coupé 3.0 TDI S-tronic in bestelling (samenstelling kan tot eind januari nog worden aangepast).
                    De keuze voor een sportdifferentieel impliceert de Audi Drive Select optie.
                    Nu vraag ik me af welke ophanging hier het best bij gecombineerd kan worden :
                    - sportophanging met 10mm verlaging (mijn voorkeur)
                    - sportophanging zonder verlaging (die dan eventueel zelf verlaagd kan worden)
                    - sportchassis met demperregeling (Audi Drive Select).

Iemand al rij-ervaring met één of meerdere van deze combinaties ?
                    Alvast bedankt.
                    Ik heb de S-line 3.0tdi manueel met 20" velgen.(dus: 1cm lager met sportophanging)
                    Voor mij voldoet die combi perfect. Hard, maar niet oncomfortabel, en qua look dik OK.
                    Als je wil kan je gerust eens langskomen .

Comment

• beste forummers,
                      ik ben van plan een A5 te kopen maar twijfel nog over sportzetelbekleding nl.
                      alcantara-leder of milano leder? Verkoper vertelde mij dat bij 2de hands auto's met alcantara
                      bij 60dk-100dkM bekleding gaat vervormen (rimpels op zitgedeelte) Ikzelf heb dit ook gezien bij wagens met vollederen sportzetels. Liefst zou ik voor alcantara gaan
                      Graag een spoedige reactie aangezien ik ten laatste zaterdag moet bestellen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAMAROSA Bekijk Berichten
                        beste forummers,
                        alcantara-leder of milano leder? Verkoper vertelde mij dat bij 2de hands auto's met alcantara
                        bij 60dk-100dkM bekleding gaat vervormen (rimpels op zitgedeelte) Ikzelf heb dit ook gezien bij wagens met vollederen sportzetels. Liefst zou ik voor alcantara gaan
                        Alc-leder
                        Nu 30k en tot hiertoe geen probleem. Ik kan wel geloven dat er sleet op komt, maar dat heb je bij het leder zeker
                        Dus, volg je hart...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAMAROSA Bekijk Berichten
                          beste forummers,
                          Nu 32.000 km en geen problemen met het alcantara. Het komt inderdaad een klein beetje losser te zitten maar dat ga je ook bij het milano leder hebben denk ik?

Comment

• Mijn A5 staat in de garage.. Voor de eerste keer probleem(pje). Als ik bij lage snelheid naar links afdraai maakt hij een verschrikkelijk lawaai (alsof je met je velg tegen een borduur rijdt). In de garage weten ze zelf niet wat het is.. Ophanging, velgen, besturing.. Nog niemand iets in de aard meegemaakt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk Berichten
                              Mijn A5 staat in de garage.. Voor de eerste keer probleem(pje). Als ik bij lage snelheid naar links afdraai maakt hij een verschrikkelijk lawaai (alsof je met je velg tegen een borduur rijdt). In de garage weten ze zelf niet wat het is.. Ophanging, velgen, besturing.. Nog niemand iets in de aard meegemaakt?
                              Yup. Maar bij mij alleen bij maximaal afdraaien naar links. Ik laat het zo, of ik ben mijn auto weer voor zolang kwijt...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
                                Ik heb de S-line 3.0tdi manueel met 20" velgen.(dus: 1cm lager met sportophanging)
                                Voor mij voldoet die combi perfect. Hard, maar niet oncomfortabel, en qua look dik OK.
                                Als je wil kan je gerust eens langskomen .
                                Bedankt voor het aanbod, Beltar.
                                Echter redbull2580 heeft op pag. 31 van deze thread een aantal prachtige foto's gepost waaruit duidelijk blijkt dat de look dik in orde is.
                                Ik heb echter een 19" Y style velg besteld en hoop dat dit er even goed uitziet. De totale diameter velg + band is identiek, alleen de breedte van de band kan nog een verschil maken.

Toch niet makkelijk zo'n A5 samenstellen hé. Motor, kleur binnen/buiten,S-line niet S-line, verlaagd of niet, juiste velgen ... . En eens je dan denkt een keuze gemaakt te hebben, zie je hier op 't forum of op de baan een andere config en begin je weer te twijfelen ... .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk Berichten
                                  Mijn A5 staat in de garage.. Voor de eerste keer probleem(pje). Als ik bij lage snelheid naar links afdraai maakt hij een verschrikkelijk lawaai (alsof je met je velg tegen een borduur rijdt). In de garage weten ze zelf niet wat het is.. Ophanging, velgen, besturing.. Nog niemand iets in de aard meegemaakt?
                                  Anders zogezegd in een put op het wegdek rijden en pv laten opmaken. Kan de staat de kosten op zich nemen als er geen signalisatie staat ;-) .
                                  Plaatsen genoeg te vinden nu met het slechte weer!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door duc748 Bekijk Berichten
                                    Anders zogezegd in een put op het wegdek rijden en pv laten opmaken. Kan de staat de kosten op zich nemen als er geen signalisatie staat ;-) .
                                    Plaatsen genoeg te vinden nu met het slechte weer!
                                    ja en die gaan dat voor u betalen zeker...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door auweray Bekijk Berichten
                                      Rij maar eens een velg of schokdemper kapot te wijten aan het slechte wegdak

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door auweray Bekijk Berichten
                                        Die van mijne maat hebben ze toch betaald .. Heeft een tijdje geduurd, maar ie heeft zijn geld gekregen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
                                          Alc-leder
                                          Nu 30k en tot hiertoe geen probleem. Ik kan wel geloven dat er sleet op komt, maar dat heb je bij het leder zeker
                                          Dus, volg je hart...
                                          mijn vorige A4 B7 had lederen sportzetels, na 350.000km zag alles er nog altijd mooi strak uit....mijn huidige A4 B7 heeft ook lederen sportzetels...heb nu bijna 60.000km en alles ziet er nog steeds prima uit......maar ik ben ook maar een lichtgewicht...( 70kg )...

Comment

Working...
                                          X