Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
    Ik ga altijd naar Jennes in Boortmeerbeek, tot nu toe ontzettend tevreden van !
    Oorspronkelijk geplaatst door auweray Bekijk Berichten
    Van Dielis in Bornem ben ik ook tevreden.
    Ik was klant bij Jennes. Heel tevreden. 2 Q's aangeschaft binnen 4 jaar.
    Voor bestelling A5 toch eens gaan informeren bij Dielis. Ik had daar via via ook veel positiefs over gehoord.
    Bij beide garages zelfde korting. Echter bij Dielis direct veel betere overname-condities. (Jennes gaf die in tweede instantie ook). Bestelling A5 is dan ook bij Dielis gebeurd.

Comment

• binnenkort ga ik deze uitlaat van Senner bestellen....
      de vraag is: welke diffusor moet er dan onder?
      iemand enig idee?
      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
        binnenkort ga ik deze uitlaat van Senner bestellen....
        iemand enig idee?
        S5 diffusor zou ik nemen ...

4 uitlaten = S5

zie http://www.carpictures.tk/images/pic...ges-photos.jpg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
          binnenkort ga ik deze uitlaat van Senner bestellen....
          iemand enig idee?
          De diffusor van JMS kan je op een niet s-line extr. bumper plaatsen.Bij een S5 dif. moet je een volledige bumper plaatsen op een niet s-line extr. Verder heb je ABT en Rieger wat ik overdreven vind.Persoonlijk vind ik dat een A5 sober moet blijven.Maar smaken verschillen natuurlijk.

Comment

• JMS, ABT en Rieger vind ik overdreven
            past een S5 dif zonder teveel problemen op een standaard A5 (zonder Sline)
            en kan ik die bij de dealer bestellen? en de kosten?

alvast bedankt

Comment

• Weet er iemand of de boordcomputer tussen de 2 tellers in kleur is of met rode letters/achtergrond met een Radio Concert (zonder gps). Dacht dat het enkel in kleur was in combinatie met een gps, maar nu zag ik net een paar foto's van H. Nick z'n interieur in z'n 2.0 TFSI en het was in kleur. Ben beginnen twijfelen...
              Hoop eigenlijk dat het in kleur is, rood vind ik niet echt passen, komt zowat "verouderd" over

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ben Dover Bekijk Berichten
                Weet er iemand of de boordcomputer tussen de 2 tellers in kleur is of met rode letters/achtergrond met een Radio Concert (zonder gps). Dacht dat het enkel in kleur was in combinatie met een gps, maar nu zag ik net een paar foto's van H. Nick z'n interieur in z'n 2.0 TFSI en het was in kleur. Ben beginnen twijfelen...
                Hoop eigenlijk dat het in kleur is, rood vind ik niet echt passen, komt zowat "verouderd" over
                'Boordcomputer in kleur' is een optie van €180 dacht ik, als je geen gps hebt ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten
                  'Boordcomputer in kleur' is een optie van €180 dacht ik, als je geen gps hebt ...
                  Ben ff snel naar Audi site gegaan en idd, had het nooit gezien. Maar... er staat: "Boordcomputer met KLEURENSCHERM en Efficiency Programma. (Enkel op 2.0L TFSI en 2.0 TDI 6v)" Is het nu standaard op deze 2 modellen of een mogelijkheid om te nemen als optie..?? Duidelijkheid aub Audi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ben Dover Bekijk Berichten
                    Ben ff snel naar Audi site gegaan en idd, had het nooit gezien. Maar... er staat: "Boordcomputer met KLEURENSCHERM en Efficiency Programma. (Enkel op 2.0L TFSI en 2.0 TDI 6v)" Is het nu standaard op deze 2 modellen of een mogelijkheid om te nemen als optie..?? Duidelijkheid aub Audi
                    Volgens mij is het nog steeds een optie (als je geen GPS hebt), nl. €181,50 om precies te zijn.
                    Het 'Efficiency Program' is idd enkel bij 2.0 Tfsi/Tdi omdat deze vanaf heden met een Start/Stop-systeem zijn uitgerust
                    Last edited by ; 09/02/2010, 00:09.

Comment

• de optie kleurenscherm zit ook in het intenso plus pakket waar de harde schrijf nav in zit dacht ik nu met het autosalon, het pakket waar ook de cd wisselaar inzit en andere goodies aan een interessante prijs.
                      Last edited by ; 09/02/2010, 00:00.

Comment

• Jammer genoeg heb ik het intenso pack genomen en niet de intenso plus. Toch is naar de dealer bellen of ik het nog kan toevoegen. Hopelijk komt productieweek 9 dan niet in het gedrang

Comment

• naar de garage geweest voor 2 dingen
                          * auto staat achteraan langs passagierskant 0.8cm hoger dan de andere kant (voor mij een zichtbaar verschil)
                          -> antwoord van audi: ja, dat is normaal, daar kan wel een verschil op zitten, niks aan te doen

* 3 van de 4 remschijven hebben groeven, (zwarte cirkels), wreed lelijk, zeker als je velgen hebt waar je de remschijven zeer goed ziet. (zoals zoveel opel insignias er ook last van hebben ... en daar is het wel garantie?)
                          -> antwoord van audi: de remmen werken nog perfect, niks aan te doen

auto heeft nog maar 15K kilometer ...
                          de garage kan er niks aan doen, ze krijgen geen goedkeuring om ze te vervangen onder garantie.

jawatte
                          Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

• na maanden lang zoeken, krijg ik vandaag te horen dat de catalysator niet vervangen kan worden(((((((( ik was van plan om een sportcat te nemen

Comment

• is een S diffusor makkelijk te plaatsen en wat kost het bij de dealer?

Comment

• [wat is het hier kalm op't forum. Allemaal met jullie wagen op wintersport zekers ???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAMAROSA Bekijk Berichten
                                  [wat is het hier kalm op't forum. Allemaal met jullie wagen op wintersport zekers ???
                                  De mijne staat in de garage voor onderzoek.Zaterdagmorgen na mijn nachtshift start ik de wagen en krijg ik direct een 20 tal defect alarmsignalen o.a. lichten,remmen ,abs,esp,handrem,start/stop systeem,uitlaatgassen enz....ook kon ik mijn wagen niet meer stilleggen.Ben dan maar naar huis gereden zonder servo en abs,esp.Mijn kilometer en snelheidsmeter werkten ook al niet.Thuisgekomen kon ik na een 15tal minuten eindelijk de wagen stilleggen.
                                  Na een 2 tal uurtjes slaap ben ik naar de garage gereden en hem aan de computer gelegd voor uit te lezen.Auto staat vol foutmeldingen en ze willen dit grondig onderzoeken. kreeg dan een mottige golf 6 tdi bleumotion mee tot maandag.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bossie Bekijk Berichten
                                    De mijne staat in de garage voor onderzoek.Zaterdagmorgen na mijn nachtshift start ik de wagen en krijg ik direct een 20 tal defect alarmsignalen o.a. lichten,remmen ,abs,esp,handrem,start/stop systeem,uitlaatgassen enz....ook kon ik mijn wagen niet meer stilleggen.Ben dan maar naar huis gereden zonder servo en abs,esp.Mijn kilometer en snelheidsmeter werkten ook al niet.Thuisgekomen kon ik na een 15tal minuten eindelijk de wagen stilleggen.
                                    Na een 2 tal uurtjes slaap ben ik naar de garage gereden en hem aan de computer gelegd voor uit te lezen.Auto staat vol foutmeldingen en ze willen dit grondig onderzoeken. kreeg dan een mottige golf 6 tdi bleumotion mee tot maandag.
                                    ik wil je niet ongerust maken, maar ik heb zoiets gekend met mijn A4 B5. Ineens een kerstboom in de plaats van een dashbord. Na veel gesukkel kwam de diagnose : onherstelbare fout binnen de ABS-centrale. De wagen was niet meer onder waarborg (blijkbaar de uwe wel...) en het heeft mij 2000 euros aan stukken alleen gekost. Zomaar om te zeggen dat zulke zaken nog gebeuren
                                    Dit had een flinke deuk veroorzaakt in mijn vertrouwen in de legendarische "deutsche gründlichkeit" . Ik hoop dat het in uw geval minder erg zal zijn...

Comment

• a5 2.7 tdi multitronic!

heb een A5 in de pijplijn staan en levertijd april!! t's de 2.7 geworden met 163pk!!( om fiscale redenen!! zoals de meeste wss)! zou deze graag laten upgraden?!! zoek hierbij geen super meer pk's!! maar degelijkheid en betrouwbaarheid!( als dit bestaat natuurlijk?)!! dus zoek geen max pk braker!! ben van antwerpen!! en graag een beetje in de buurt!! (+- 100km heen en weer)!! ni kijkent op enkele meer of minder!! zijn er mensen met ervaring hiermee, bevindingen, zelf laten doen enz...!! heb hierbij wel nog wat tijd en lees er en der ook hoe en <wat met de multitronic?? elke eerlijke reactie hierop is welkom! ook diegene die slechte ervaringen hiermee hebben mogen zeker ook reageren!!
                                      thanks en grtz, Ronny,

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ronsan 2 Bekijk Berichten
                                        heb een A5 in de pijplijn staan en levertijd april!! t's de 2.7 geworden met 163pk!!( om fiscale redenen!! zoals de meeste wss)! zou deze graag laten upgraden?!! zoek hierbij geen super meer pk's!! maar degelijkheid en betrouwbaarheid!( als dit bestaat natuurlijk?)!! dus zoek geen max pk braker!! ben van antwerpen!! en graag een beetje in de buurt!! (+- 100km heen en weer)!! ni kijkent op enkele meer of minder!! zijn er mensen met ervaring hiermee, bevindingen, zelf laten doen enz...!! heb hierbij wel nog wat tijd en lees er en der ook hoe en <wat met de multitronic?? elke eerlijke reactie hierop is welkom! ook diegene die slechte ervaringen hiermee hebben mogen zeker ook reageren!!
                                        thanks en grtz, Ronny,
                                        Super!! Plezant!! Het valt op dat u enthousiast bent!! Hoe zou dat toch komen he?!
                                        Persoonlijk zou ik dat niet doen!! Dat upgraden!! 163 pk is ruim voldoende!! In het dagdagelijkse verkeer!!

Comment

• Je hebt nooit teveel paarden !

Comment

Working...
                                          X