Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
    Je hebt nooit teveel paarden !
    Teveel niet, maar genoeg wel.

Comment

Je hebt nooit teveel paarden !
      dat is afhankelijk hoe den ezel achter het stuur er mee omspringt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Multitronic Bekijk Berichten
        dat is afhankelijk hoe den ezel achter het stuur er mee omspringt
        Feit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
          ik wil je niet ongerust maken, maar ik heb zoiets gekend met mijn A4 B5. Ineens een kerstboom in de plaats van een dashbord. Na veel gesukkel kwam de diagnose : onherstelbare fout binnen de ABS-centrale. De wagen was niet meer onder waarborg (blijkbaar de uwe wel...) en het heeft mij 2000 euros aan stukken alleen gekost. Zomaar om te zeggen dat zulke zaken nog gebeuren
          Dit had een flinke deuk veroorzaakt in mijn vertrouwen in de legendarische "deutsche gründlichkeit" . Ik hoop dat het in uw geval minder erg zal zijn...
          De aansturing van het ABS systeem moet vervangen worden.Het stuk moet wel nog van Duitsland komen,dus eind deze week moet het normaal in orde zijn.

Comment

• ik heb vandaag een bericht gehad van Audi over de S5 diffusor, totale kosten 900euro

audi medewerker snapte niet wat ik bedoelde met diffusor
            na een paar fotos...... ahhh we noemen het spoiler
            is dat zo? wordt diffusor in Belgie spoiler genoemd?/??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
              is dat zo? wordt diffusor in Belgie spoiler genoemd?/??
              Door mensen die het verschil niet kennen wel ja

Comment

• Op de website wordt het nochtans ook diffusor genoemd. Ach, altijd dat klootjesvolk in die garages. Zet daar eens deftig opgeleid volk.

Comment

ik heb vandaag een bericht gehad van Audi over de S5 diffusor, totale kosten 900euro
                  Incl. S5-bumper, lakwerk & montage zeker ...
                  Last edited by ; 17/02/2010, 00:16.

Comment

• ik heb juist nog een aanbod gekregen voor originele nieuwe 17" velgen met dunlop 3D banden erop voor de prijs van
                    950 euro. Iemand enig idee of dit een goede prijs is??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door duc748 Bekijk Berichten
                      ik heb juist nog een aanbod gekregen voor originele nieuwe 17" velgen met dunlop 3D banden erop voor de prijs van
                      950 euro. Iemand enig idee of dit een goede prijs is??
                      veeeel te duur....ik heb voor de winter een bijkomend wintersetje gekocht op kapaza....originele 17" van audi met 4 pirellis winterbanden 0 km gereden, voor de prijs van 450€...
                      wel even de moeite nemen om dagelijks eens even te gaan kijken op de site....ik ben er 3 maand mee bezig geweest..maar het loont...

Comment

• Welke ET waardes kan ik gebruiken voor de 17" velgen of moet het gewoon 28 zijn?

Comment

Op de website wordt het nochtans ook diffusor genoemd. Ach, altijd dat klootjesvolk in die garages. Zet daar eens deftig opgeleid volk.
                          Die vinden meestal een job die beter betaalt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                              Is dan ook weer waar. Nochtans, een goede verkoper met kennis van zaken is zijn geld waard.

Comment

• die verkoopster is een lief meisje))) ziet er goed uit ook nog
                                ik heb het haar allang vergeven, dat ze niet weet wat een spoiler is en wat een diffusor

Comment

die verkoopster is een lief meisje))) ziet er goed uit ook nog
                                  ik heb het haar allang vergeven, dat ze niet weet wat een spoiler is en wat een diffusor
                                  Al was het miss België ze moet haar job kennen !!

Comment

• lijkt mij nochtans eenvoudig

spoiler : zit van boven op dak of bovenop achteraan op het kofferdeksel : de lucht die langs BOVEN de wagen glijdt, passeert langs de bovenkant van de spoiler en geeft een neerwaarste druk op de spoiler en zo op de wagen en zo dus betere grip ( enkel bij hogere snelheden)

diffusor : zit onderaan onder de bumper : de lucht die langs ONDER de wagen passeert wordt geleid zodat die via de diffusor aangezogen wordt en zorgt zo voor een neerwaarste (zuig) kracht die de wagen naar onder toe trekt - zuigt.

De twee, zorgen allebei voor een betere grip bij hoge snelheden.
                                    Sportieve wagen zijn trouwens altijd met BEIDE uitgerust.......

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door duc748 Bekijk Berichten
                                      Al was het miss België ze moet haar job kennen !!
                                      tja...vanaf het moment dat er een paar boebies op staan zijn veel mannen meer vergevings gezint.....

Comment

• Piet S

het lijkt me niet verstandig om dit zo aan haar uit te leggen
                                        ik denk dat ze alleen het "(zuig) kracht " begrijpt van het hele verhaal,

maar ik snap wat je bedoelt))))))

Comment

• Audi RS5

Meer info: http://www.autoforum.be/showthread.php?t=44311
                                          Last edited by ; 20/02/2010, 18:35.

Comment

Working...
                                          X