Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenJe hebt nooit teveel paarden !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Multitronic Bekijk Berichtendat is afhankelijk hoe den ezel achter het stuur er mee omspringt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichtenik wil je niet ongerust maken, maar ik heb zoiets gekend met mijn A4 B5. Ineens een kerstboom in de plaats van een dashbord. Na veel gesukkel kwam de diagnose : onherstelbare fout binnen de ABS-centrale. De wagen was niet meer onder waarborg (blijkbaar de uwe wel...) en het heeft mij 2000 euros aan stukken alleen gekost. Zomaar om te zeggen dat zulke zaken nog gebeuren
Dit had een flinke deuk veroorzaakt in mijn vertrouwen in de legendarische "deutsche gründlichkeit" . Ik hoop dat het in uw geval minder erg zal zijn...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichtenis dat zo? wordt diffusor in Belgie spoiler genoemd?/??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichtenik heb vandaag een bericht gehad van Audi over de S5 diffusor, totale kosten 900euro
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door duc748 Bekijk Berichtenik heb juist nog een aanbod gekregen voor originele nieuwe 17" velgen met dunlop 3D banden erop voor de prijs van
950 euro. Iemand enig idee of dit een goede prijs is??
wel even de moeite nemen om dagelijks eens even te gaan kijken op de site....ik ben er 3 maand mee bezig geweest..maar het loont...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenOp de website wordt het nochtans ook diffusor genoemd. Ach, altijd dat klootjesvolk in die garages. Zet daar eens deftig opgeleid volk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenDie vinden meestal een job die beter betaalt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenDie vinden meestal een job die beter betaalt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichtendie verkoopster is een lief meisje))) ziet er goed uit ook nog
ik heb het haar allang vergeven, dat ze niet weet wat een spoiler is en wat een diffusor
Comment
-
lijkt mij nochtans eenvoudig
spoiler : zit van boven op dak of bovenop achteraan op het kofferdeksel : de lucht die langs BOVEN de wagen glijdt, passeert langs de bovenkant van de spoiler en geeft een neerwaarste druk op de spoiler en zo op de wagen en zo dus betere grip ( enkel bij hogere snelheden)
diffusor : zit onderaan onder de bumper : de lucht die langs ONDER de wagen passeert wordt geleid zodat die via de diffusor aangezogen wordt en zorgt zo voor een neerwaarste (zuig) kracht die de wagen naar onder toe trekt - zuigt.
De twee, zorgen allebei voor een betere grip bij hoge snelheden.
Sportieve wagen zijn trouwens altijd met BEIDE uitgerust.......
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door duc748 Bekijk BerichtenAl was het miss België ze moet haar job kennen !!
Comment
-
Comment
Comment