Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Van de week bij het vertrekken gewoon stil gevallen(multitronic) en af en toe houd de motor ff in.
    Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn want echt normaal lijkt het mij niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WoKe Bekijk Berichten
      Dus niet ff een Oostende - Brussel -Oostende ritje doen aan 250 km/u
      Lukt toch niet met die werken in Drongen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guggenheimer Bekijk Berichten
        Binnen enkele weken wordt mijn nieuwe Audi A5 2.7tdi 190PK met handgeschakelde bak geleverd. Ik lees dat er hier nog zijn die met een 2.7 versie rijden maar allen met de multitronic. Is er hier nog iemand die met de handgeschakelde versie rijdt???Kleur is kwartsgrijs met kastanjebruine lederen zetels en zwarte dakbekleding. MMi navigatie plus pakket,lounge pakket,B&O soundsysteem en de Y-design 18 inch velgen. Zijn er nog die het B&O soundsysteem hebben en voldoet die aan de verwachtingen??
        Ik heb sinds vorige week mijn audi a5 met o.a. B&O en ik kan niet anders zeggen geweldig. De hele auto is overigens geweldig ik heb de S-Line uitvoering.
        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Morgen binnen bij Bruno van Shiftech voor extra vitamientjes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bossie Bekijk Berichten
            Morgen binnen bij Bruno van Shiftech voor extra vitamientjes
            Heb al goede dingen gelezen over Wetterauer chiptuning. Is Shiftech ook betrouwbaar denk je? Al ervaringen van anderen hierover? En over Wetterauer?

Comment

• bossie
              welke stage ga je nemen?

ik heb 19 mei een afspraak staan bij skytune voor de uitlaat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
                bossie
                welke stage ga je nemen?

ik heb 19 mei een afspraak staan bij skytune voor de uitlaat
                Al veel positiefs over Bruno gehoord,maar je moet natuurlijk altijd afwachten.Ik heb er alle vertrouwen in,ben benieuwd wat het gaat geven.
                Doc: het word stage 1 voorlopig.Ik ben nog steeds zeer tevreden over mijn Skytune uitlaat.

Comment

• bossie ,

kun je geen geluidsopname maken??? iedereen is benieuwd hier

Comment

• Net terug van Bruno:262.2pk en400nm op de testbank.
                    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Auto rijdt fantastisch, dag en nacht verschil. Blijft doortrekken tot 7000 toeren.
                      Schitterende service van Bruno en co. Echte vakmensen zijn het.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door synca Bekijk Berichten
                        hallo Nick kun je me vertellen waar je de led-achterlichten besteld hebt.
                        Is dat bij D'Ieteren in Vilvoorde of Drogenbos,of ergens anders. Alvast bedankt
                        Bij om het even welke Audi-dealer Ikzelf ga bij D'Ieteren Mail in Brussel.

Artikelnummer: 8T0098100 (kit LED upgrade achteraan, incl. BCM2 module, Audi A5)
                        €666 excl. BTW, zonder plaatsing.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bossie Bekijk Berichten
                          Auto rijdt fantastisch, dag en nacht verschil. Blijft doortrekken tot 7000 toeren.
                          Schitterende service van Bruno en co. Echte vakmensen zijn het.
                          Als het goed zie, dan persen die mannen er bijna 80 pk extra uit?? Da's plus 44% vermogen.. Hoe zit het met de betrouwbaarheid? Geven ze ook nog garantie op de motor? Hoeveel zouden ze van een F10 525d maken? Als je daar kan achter komen, gerne..

Comment

• Nog mensen die "problemen" hebben met de vooruit van hun A5? Wij hebben onze ruit al een keer laten vervangen en nu weeral steenslag, binnekort wss ruit nummer 3... (gelukkig hebben we wel een glasbreuk-verzekering)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelin Bekijk Berichten
                              Nog mensen die "problemen" hebben met de vooruit van hun A5? Wij hebben onze ruit al een keer laten vervangen en nu weeral steenslag, binnekort wss ruit nummer 3... (gelukkig hebben we wel een glasbreuk-verzekering)
                              gewoon tegenslag beste vriend, hebben ook carglass moeten aanspreken toen onze A4 avant 6 mnd oud was.

Comment

Nog mensen die "problemen" hebben met de vooruit van hun A5? Wij hebben onze ruit al een keer laten vervangen en nu weeral steenslag, binnekort wss ruit nummer 3... (gelukkig hebben we wel een glasbreuk-verzekering)
                                Heb ook al 2 keer prijs gehad, gewoon pech inderdaad. En hoe lager de auto, hoe meer kans je hebt op steenslag natuurlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DirkC Bekijk Berichten
                                  Heb ook al 2 keer prijs gehad, gewoon pech inderdaad. En hoe lager de auto, hoe meer kans je hebt op steenslag natuurlijk.
                                  Dat dacht ik ook al... Bedankt voor jullie reactie!

Comment

• Iemand die weet wat de levertermijn is voor een coupé als je nu zou bestellen?

Comment

Ik heb ook al 2 sterretjes en bijkomende 'inslagen' in de voorruit. Heeft waarschijnlijk ook te maken met de slechte staat van het wegdek. Al die putten met de daarbij horende steentjes op de weg zullen er zeker geen goed aan doen.

Comment

• Is mij opgevallen dat er een enorm verschil is tussen Belgie in Duitsland qua vuil op de snelweg. Hier heb je bijna constant zo een gruisregen op je auto terwijl daar in Duitsland niks van te merken valt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                          Is mij opgevallen dat er een enorm verschil is tussen Belgie in Duitsland qua vuil op de snelweg. Hier heb je bijna constant zo een gruisregen op je auto terwijl daar in Duitsland niks van te merken valt.
                                          Zowat elk land waar ik de laatste tijd geweest ben, heeft betere en properder wegen dan Belgie. Duitsland, Frankrijk, Zwitserland, Luxemburg... Het verschil is groot!

Comment

Working...
                                          X