Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk Berichten
    Mijne Milltek maakt zeker niet het geluid van dat filmpje... Ondertussen nog altijd zonder nieuwe auto. Als ik iets in gedachten heb en van plan ben om iets te bestellen kom ik altijd de één of andere mooie A5 tegen en besef ik dat er voor mij geen mooiere wagen is.
    Wat is er eigenlijk met jouw A5 gebeurd, als ik vragen mag?
    Meerdere mensen hebben geen toegang tot jouw link.

Comment

• 7° versnelling bij S-tronic ?

Iemand een idee of de DSG in Dynamic Drive Select Mode (komt overeen met S-stand) de 7° versnelling gebruikt ? Ik geraak niet hoger dan S6, ook al probeer ik via de schakeltoetsen aan het stuur.

Thx.

Comment

• velgen voor mijn nieuwe A5

Volgende week kan ik eigenlijk mijn nieuwe A5 afhalen. Die staat al in de garage maar door te druk met werk nog geen tijd gevonden om die af te halen. NU passeerde ik bij Aecars in Izegem deze middag en daar stonden enkele tweedehands A5 met prachtige velgen.Even nagevraagd en die verkoopt veschillende modellen in verschillende maten voor 1500euro voor 4velgen met banden. Hij beweerd dat ze van duitse makelij zijn. Kan dit voor die prijs?? Ik heb op men nieuwe wagen de Y-velgen 18" besteld. Zou dan die eventueel houden voor winterbanden. Kan er mij iemand enige info geven wat de betere merken zijn van velgen??Volgens de Audi vekoper zijn after market velgen van slechte kwaliteit en bladeren ze al af na een jaar. In dit geval is 1500euro dan wel veel geld natuurlijk als ze maar een jaar mee gaan. graag info van de kenners terzake

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guggenheimer Bekijk Berichten
          Volgende week kan ik eigenlijk mijn nieuwe A5 afhalen. Die staat al in de garage maar door te druk met werk nog geen tijd gevonden om die af te halen. NU passeerde ik bij Aecars in Izegem deze middag en daar stonden enkele tweedehands A5 met prachtige velgen.Even nagevraagd en die verkoopt veschillende modellen in verschillende maten voor 1500euro voor 4velgen met banden. Hij beweerd dat ze van duitse makelij zijn. Kan dit voor die prijs?? Ik heb op men nieuwe wagen de Y-velgen 18" besteld. Zou dan die eventueel houden voor winterbanden. Kan er mij iemand enige info geven wat de betere merken zijn van velgen??Volgens de Audi vekoper zijn after market velgen van slechte kwaliteit en bladeren ze al af na een jaar. In dit geval is 1500euro dan wel veel geld natuurlijk als ze maar een jaar mee gaan. graag info van de kenners terzake
          Ik denk dat je de v-design velgen genomen hebt? Want die zijn 18inch (y-design is 19inch). y-design in het formaat 18inch lijkt me namaak te zijn. Maar wat de beweringen van de Audi dealer betreft, je zou eraan gaan twijfelen... De namaak y-design velgen gaan misschien nog beter hun laklaag behouden dan de echte. 't Is zeker geen algemeen probleem, maar hier zitten een aantal mensen die de vernislaag van hun y-design velgen zagen loskomen. 'k Heb anderzijds nog geen y-design namaak gezien in dezelfde kleur als het origineel, en die kleur maakt ze wat mij betreft ook mooier.

1500 euro is goedkoop, zal een ook afhangen van het formaat en band dat erop ligt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
            Ik denk dat je de v-design velgen genomen hebt? Want die zijn 18inch (y-design is 19inch). y-design in het formaat 18inch lijkt me namaak te zijn. Maar wat de beweringen van de Audi dealer betreft, je zou eraan gaan twijfelen... De namaak y-design velgen gaan misschien nog beter hun laklaag behouden dan de echte. 't Is zeker geen algemeen probleem, maar hier zitten een aantal mensen die de vernislaag van hun y-design velgen zagen loskomen. 'k Heb anderzijds nog geen y-design namaak gezien in dezelfde kleur als het origineel, en die kleur maakt ze wat mij betreft ook mooier.

1500 euro is goedkoop, zal een ook afhangen van het formaat en band dat erop ligt.
            Zou dus wel kunnen dat het V-design is. Heb ze in optie genomen bij Audi. Welk design de velgen zijn die ik gezien heb bij AEcars kan ik moeilijk uitleggen. Je kan ze zien op zijn site. Het is het model die je ziet op de witte Audi A5 die hij te koop aanbiedt. Ik vind ze heel mooi. Graag jullie mening. De wagen die ik besteld heb is Quartzgrijs. DE velgen die ik gezien heb bij AECARS zijn titanium kleur. Zou dat wel uitkomen?? Kan er me iemand zeggen wat de betere merken van velgen zijn? Het enige merk dat ik ken is BBS maar vallen niet echt in mijn smaak

Comment

Zou dus wel kunnen dat het V-design is. Heb ze in optie genomen bij Audi. Welk design de velgen zijn die ik gezien heb bij AEcars kan ik moeilijk uitleggen. Je kan ze zien op zijn site. Het is het model die je ziet op de witte Audi A5 die hij te koop aanbiedt. Ik vind ze heel mooi. Graag jullie mening. De wagen die ik besteld heb is Quartzgrijs. DE velgen die ik gezien heb bij AECARS zijn titanium kleur. Zou dat wel uitkomen?? Kan er me iemand zeggen wat de betere merken van velgen zijn? Het enige merk dat ik ken is BBS maar vallen niet echt in mijn smaak
              Als het op die witte 2.0TFSI is, dan zijn dat volgens mij RS6 velgen. Kan iemand dit bevestigen?
              Volgens de info op de site zijn het "new RS4 velgen", wat dit ook moge zijn... volgens mij zijn eht toch geen RS4 velgen.
              Persoonlijk vind ik de velgen op die witte wel knap, en ik denk dat ze ook op een kwartsgrijze wel knap zouden staan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door auweray Bekijk Berichten
                Als het op die witte 2.0TFSI is, dan zijn dat volgens mij RS6 velgen. Kan iemand dit bevestigen?
                Volgens de info op de site zijn het "new RS4 velgen", wat dit ook moge zijn... volgens mij zijn eht toch geen RS4 velgen.
                Persoonlijk vind ik de velgen op die witte wel knap, en ik denk dat ze ook op een kwartsgrijze wel knap zouden staan.
                Ik vind ze heel mooi. Heb enkel een beetje schrik of ze van goede kwaliteit zijn. Kan ik ook geen problemen krijgen met Audi ivm garantie?Alle reacties meer dan welkom

Comment

Ik vind ze heel mooi. Heb enkel een beetje schrik of ze van goede kwaliteit zijn. Kan ik ook geen problemen krijgen met Audi ivm garantie?Alle reacties meer dan welkom
                  Ik denk dat het allebei replica's zijn maar daarom niet slecht van kwaliteit.
                  Hierbij de link van de fabrikant.http://www.wspitaly.com/Wsp-Italy/Audi.html

Comment

?Volgens de Audi vekoper zijn after market velgen van slechte kwaliteit en bladeren ze al af na een jaar. In dit geval is 1500euro dan wel veel geld natuurlijk als ze maar een jaar mee gaan. graag info van de kenners terzake
                    Mijn 20"-ers werden voordat de A5 1 jaar was vervangen door Audi... omdat ze... idd afbladderden

(de originele dus)

Comment

• Gisteren nog eentje gezien... Het bljiven toch prachtige bakken! Ik vind dit de mooiste Audi van het ganse gamma.

Comment

• Hoe lang is het wachten als de auto in Brussel staat vooraleer hij geleverd kan worden? Mijn schoonvader zijn A5 staat sedert 23 april in Brussel maar de wagen is nog altijd niet bij de dealer.
                        2014 Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Line
                        2016 Audi A3 G-tron

Comment

• Ik heb op mijn A3 3 weken moeten wachten, ik werd lichtjes zot

Comment

• Vandaag ook een besteld voor het vrouwtje.
                            Levering voorzien eind oktober, een zestal maand wachten dus.
                            Alleen kleur ligt nog niet vast.
                            Last edited by ; 05/05/2010, 19:43.

Comment

• Heeft er hier iemand ervaring over de kwaliteit van ATS velgen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josy Bekijk Berichten
                                Vandaag ook een besteld voor het vrouwtje.
                                uw vrouwtje zal er blij mee zijn :-)

Aanrader: Sandbeige. Als je wat anders wil dan de zoveelste zwarte of meteorgrijze. Naargelang de lichtinval evolueert de kleur van beige naar grijs. Oogt sportief en toch klassevol.
                                Als het wat feller mag vind ik die blauwe kleuren ook wel ferm.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BelgianTriple Bekijk Berichten
                                  uw vrouwtje zal er blij mee zijn :-)

Aanrader: Sandbeige. Als je wat anders wil dan de zoveelste zwarte of meteorgrijze. Naargelang de lichtinval evolueert de kleur van beige naar grijs. Oogt sportief en toch klassevol.
                                  Als het wat feller mag vind ik die blauwe kleuren ook wel ferm.
                                  Sandbeige? Ik veronderstel dat je Saharazilver bedoeld. Mooi, heel mooi maar mijn broer rijdt met zo'n A5.
                                  Sfeerblauw lijkt me op foto ook wel speciaal, maar nog geen A5 met dat kleur zien rijden. (Wel een A3 in wat ik denk dat sfeerblauw was)
                                  En daarnet gebeld naar de garage en nergens staat er een met dat kleur op stock, niet bij de dealers, noch in Erps-Kwerps.
                                  IRL is altijd nog iets ander dan op foto.

Comment

Sandbeige? Ik veronderstel dat je Saharazilver bedoeld. Mooi, heel mooi maar mijn broer rijdt met zo'n A5.
                                    Sfeerblauw lijkt me op foto ook wel speciaal, maar nog geen A5 met dat kleur zien rijden. (Wel een A3 in wat ik denk dat sfeerblauw was)
                                    En daarnet gebeld naar de garage en nergens staat er een met dat kleur op stock, niet bij de dealers, noch in Erps-Kwerps.
                                    IRL is altijd nog iets ander dan op foto.
                                    idd (denk dat Sandbeige van de ML is)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door duc748 Bekijk Berichten
                                      Heeft er hier iemand ervaring over de kwaliteit van ATS velgen?
                                      ATS was eind vorige eeuw echt een topmerk, op het niveau van BBS nu
                                      wat ze nu waard zijn weet ik echter niet

Comment

Vandaag ook een besteld voor het vrouwtje.
                                        Wij hebben er thuis net ene besteld in zadelbruin. Echt een aanrader!

Voorbeeld:
                                        http://www.audiblog.nl/?p=24926

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door VW-Driver Bekijk Berichten
                                          Hoe lang is het wachten als de auto in Brussel staat vooraleer hij geleverd kan worden? Mijn schoonvader zijn A5 staat sedert 23 april in Brussel maar de wagen is nog altijd niet bij de dealer.
                                          De A5 is sedert vandaag in de garage. Woensdag is de levering.
                                          2014 Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Line
                                          2016 Audi A3 G-tron

Comment

Working...
                                          X