Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door noodel Bekijk Berichten
    Wij hebben er thuis net ene besteld in zadelbruin. Echt een aanrader!

Voorbeeld:
    http://www.audiblog.nl/?p=24926
    Knap, maar ik heb geen zin om nog eens € 2000 extra neer te tellen voor een kleurtje.
    Ik maak een keuze uit de metaalkleuren.

Standaardkleuren, ijszilver, kwartsgrijs, diepgroen, granaatrood, arubablauw vallen zowiezo af.
    Iemand een foto van een sfeerblauwe of topazblauwe?

Comment

• AWE tuning heeft een grotere intercoller voor A5 2,0TFSI
      iemand ervaring met groetere intercoolers?
      het zou 21pk meer genereren
      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
        AWE tuning heeft een grotere intercoller voor A5 2,0TFSI
        Je kan ook de intercooler van de 3.0 tdi installeren. jimmy heeft dat ook gedaan.

Comment

AWE tuning heeft een grotere intercoller voor A5 2,0TFSI
          Wanneer komt je uitlaat eronder?

Comment

• hi bossie,

19mei heb ik een afspraak staan)))))))
            diffusor is gespoten en klaar..

Comment

• antwerpen

Oorspronkelijk geplaatst door noodel Bekijk Berichten
              Wij hebben er thuis net ene besteld in zadelbruin. Echt een aanrader!

Voorbeeld:
              http://www.audiblog.nl/?p=24926
              inderdaad een zeer apparte kleur!! heb ene in de a5 coupe gezien en eentje bij de cabrio ervan!! beide super om zien! nieuwe kleur, en zou wel eens in navolging van de witte de nieuwe hype kleur kunnen worden! andere modellen zijn alvast aan het volgen!

Comment

• Hier rijdt ook zo een zadelbruine A5 cabrio met een beige leder interieurke

Comment

hi bossie,

19mei heb ik een afspraak staan)))))))
                  diffusor is gespoten en klaar..
                  Hoe laat?Woon daar niet ver van, ik kom anders eens een kijkje nemen.

Comment

• om 8 uur moet ik er zijn.....

Comment

• Als er iemand ervaring heeft met een onafhankelijke expert, please let me know !!

Comment

• heeft er nog iemand trillingen rond de 120 km/h.

heb er gisteren zo'n goeie 1000 km mee gereden en telkens rond de 120 km/h lichte trilling zelfs passagier voelt het.

maar behalve dat nog altijd perfecte car om op de autoroutes te bollen
                        Last edited by BARTVDS; 18/05/2010, 00:29.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BART7457 Bekijk Berichten
                          heeft er nog iemand trillingen rond de 120 km/h.

heb er gisteren zo'n goeie 1000 km mee gereden en telkens rond de 120 km/h lichte trilling zelfs passagier voelt het.

Is die trilling vooral in het stuur voelbaar?
                          Zo ja ligt dit meest waarschijnlijk aan een niet correcte aflijning van de banden......met al die putten tegenwoordig in ons wegennet kunnen kleine afwijkingen snel optreden.... laat eens checken bij bandencentrale

Comment

• een vraagje:
                            velgen van 8,5j 19inch met een ET 35 zou dit passen onder een A5?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BART7457 Bekijk Berichten
                              heeft er nog iemand trillingen rond de 120 km/h.

Ik heb ook wat trillingen aan mijn stuur rond 95 km/uur.
                              2010 Audi A5 Coupé 2.7 TDI S-Line Multitronic
                              2015 Audi A4 Avant 2.0 TFSI Ultra S-tronic

Comment

• Een week of 2 geleden een offerte laten maken voor een A5 2.7 S-Line met navi, leder/alcantara en wat basic opties. Kwam op een goeie 50.000 knotsen. Niet weinig vind ik persoonlijk. Blijft wel een immens mooie wagen.

Korting was +/- 7%. Wat zijn jullie ervaringen met korting op de A5? Levertijd vond ik ook nog altijd vrij lang. Begin mei bestellen was wachten tot september/oktober.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke Bekijk Berichten
                                  Een week of 2 geleden een offerte laten maken voor een A5 2.7 S-Line met navi, leder/alcantara en wat basic opties. Kwam op een goeie 50.000 knotsen. Niet weinig vind ik persoonlijk. Blijft wel een immens mooie wagen.

Korting was +/- 7%. Wat zijn jullie ervaringen met korting op de A5? Levertijd vond ik ook nog altijd vrij lang. Begin mei bestellen was wachten tot september/oktober.
                                  Voor zowel de A4 , A5 en Q5 zijn de leveringstermijnen hopeloos aan het worden... Ik heb m'n A4 avant de laatste week van april besteld en de productieweek staat momenteel op week 39... ( 2.7tdi MT )
                                  Qua prijs zit je idd snel in die buurt, bij een A4 zit je ook al snel over de 50.000... korting was bij mij 8% wat blijkbaar al vrij veel is , da's 4% minder dan bij m'n A6 avant 5 jaar geleden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dbaser Bekijk Berichten
                                    Ik heb ook wat trillingen aan mijn stuur rond 95 km/uur.
                                    denk dat er nu wat meer aan de hand is dan enkel trillingen aan het stuur
                                    heeft er een kalf tegengezeten achter, achteras en hoek achter links naar de kl**ten
                                    denk zelf dat hij perto is
                                    zal het morgen weten

Comment

een vraagje:
                                      velgen van 8,5j 19inch met een ET 35 zou dit passen onder een A5?
                                      Is geen probleem,de originele Y-velgen zijn 8,5J 19" met ET 32 dus 3mm verschil wat te verwaarlozen is.
                                      Wat betreft de intercooler van de 3.0tdi heb ik geen idee wat de vermogenswinst was omdat er een paar mods
                                      tegelijkertijd zijn gedaan.
                                      Kostprijs van de intercooler niet geplaatst was rond de 300€ dacht ik.
                                      Zal wel geen 21pk winst opleveren zoals bij AWE-tuning maar die is dan ook 3X zo duur en lijkt zelfs geschikt te zijn voor
                                      een vrachtwagen.

Comment

• het is gelukt, mijn uitlaat zit/hangt eronderrrrrr
                                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

het is gelukt, mijn uitlaat zit/hangt eronderrrrrr
                                          Knap werk.

Comment

Working...
                                          X