Oorspronkelijk geplaatst door De Swa
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door stco Bekijk BerichtenIk zou de Abt uitbouw eraf laten en gaan voor een exclusievere kleur Een zwarte A5 zie je echt zoveel. Mijn vader had ook het panoramisch open dak en dat vond ik toch ook wel aangenaam.
ik volg stco, gezien het een S line is, is hij reeds van een discrete uitbouw voorzien.
Een uitbouw die hem mooi staat, van die exterieur tjoener toestanden is meer iets voor op een honda prelude van 10 jaar oud maar niet op een A5.
De A5 is mooi in welke kleur dan ook, zeker int zwart, maar je ziet er zoveel int zwart, ik zou ook eens iets durven nemen dat je niet elke dag 5 maal tegenkomt.
Het pano dak is idd te genieten, zeker met het weertje van vandaag.
Maar uiteindelijk is het kiezen van accesoirs iets dat je zelf moet weten en niet door een ander moet laten doen hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichtenknapen, 21 jaar oud en nu al zo wijs......je bent zeker geen audirijder
Comment
-
dacia
zelfs al rijdt hij in een dacia, zelfs daar heb k respect voor! maar hij moet niemand of iets afbreken!!( ieder zijn ding zou k zeggen), en dat verdient respect! als j een bepaalde leeftiid hebt, zovele jaren gewerkt, huisje afbetaald en j wil genieten en dit op een wijze van een mooie auto, wie zijn wij dan om dit af te kappen(breken), van mij veel succes voor deze aankoop veel plezier ermee! en voor die andere, nog vele jaartjes werken en sparen en mss doe jij dit dan ook wel! en zo niet, ook O.K
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenGij durft mij zomaar aan te spreken?
BTW, heb jij nog nieuws ivm het herspuiten van Y-design velgen?
Mijn broer heeft wat stalen gespoten met verschillende ondergronden en spuitwijzen en het
ziet er goed uit.
Probleem is dat ik mijn 2 velgen nog moet mat zetten(lichtjes schuren) en daar vindt ik de tijd niet voor.
Te veel marginale dingen te doen werken is er één van
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door De Swa Bekijk BerichtenLap! Onze bestelling is geplaatst:
A5 Coupé 3.0TDI S-tronic Quattro - fantoomzwart
Uitgebouwd met ABT rear & side skirt & chiptuning 282pk
B&O
Lane & Side Assist
Shadow look
Sportvering
Elektrische zetels met geheugen
GPS Plus
4 Aluvelgen "7 Dubbel spakig" 9 x 20, banden 265/30 R20
Eurologics dvd
Weet iemand nog interessante, maar mankerende opties? Het is nog niet te laat!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Knapen Bekijk BerichtenWaarschijnlijk wel , toch vreemde wereld die hedendaagse Belgische autowereld . Als ik rondkijk hecht toch minstens de helft van alle auto-rijders veel belang aan zijn wagen. Hiermee bedoel ik dat zij in de wagen meer zien dan louter een functioneel vervoermiddel. Een audi A5 is inderdaad niet meer exclusief , net als een Q7 , een X6 of een Porsche Cayenne dat niet zijn. Ik merk dat veel mensen hun wagen exclusief proberen maken met veel te grote velgen en veel te krappe banden om toch maar die mooie chromé rand te accentueren. In de wijk is het natuurlijk ferm zo een felle wagen op de oprit, veel bling bling in de zon, bekijks door de buren , kortstondige euforie door de vele opties, de nieuwe geur . Toch blijft dit alles van korte duur. In het drukke Belgische verkeer val je tegenwoordig niet meer op met je 19-duimers onder je fonkelnieuwe A5 of met een witte X6. Ik denk persoonlijk ook dat er weinig mensen op de autostrade naast hun gaan kijken en denken mmm die heeft mooie velgen van op 50 m afstand en boven de 50 km/u ziet een wieldop er net even exclusief uit. Ook zie ik weinig mensen een blik in andermans wagen werpen om te checken van mm die heeft elektrische zetels of mm die heeft zetelverwarming . Als het dan nog is zo sneeuwt als afgelopen winter , de wegen er smerig bij liggen en de pekel de velgen aantasten, blijft er van die exclusiviteit al helemaal niks meer over. Wat ik maar wil zeggen, hedendaagse wagens zijn wegwerpproducten, na 5 jaar is het beste er gewoon af. Het net staat vol dergelijke objecten , die wachten op een naieve koper op zoek naar een tikkeltje "exclusiviteit". Anderzijds kan ik het wel begrijpen in deze hedendaagse materialistische samenleving, dat mensen op zoek zijn naar "exclusiviteit". De vraag is natuurlijk hoeveel geld heb je over voor die "exclusiviteit" ...Once you go Mac, you never go back.
Audi A3 SB 1.6TDI
Comment
-
zelfs al rijdt hij in een dacia, zelfs daar heb k respect voor! maar hij moet niemand of iets afbreken!!( ieder zijn ding zou k zeggen), en dat verdient respect! als j een bepaalde leeftiid hebt, zovele jaren gewerkt, huisje afbetaald en j wil genieten en dit op een wijze van een mooie auto, wie zijn wij dan om dit af te kappen(breken), van mij veel succes voor deze aankoop veel plezier ermee! en voor die andere, nog vele jaartjes werken en sparen en mss doe jij dit dan ook wel! en zo niet, ook O.K
Ronsan !!!! ik ben pas 31
Dacia was mijn 2de keus maar wel met een ABT uitbouwpakket
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bossie Bekijk Berichtendenk eerder een Dacia rijder
Ja tuurlijk begrijp ik dat mensen na enige jaren gewerkt te hebben een A5 willen kopen of iets anders. Ik ken ook ook het euforische gevoel van in een nieuwe wagen te rijden. Ik had misschien ook een bad-day gisteren, kheb al iets te veel last gehad van klevende audi-rijders, ook al zien ze dat het 100 m verder nog op rood staat...
Maar geniet van de aankoop ....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk BerichtenTe veel marginale dingen te doen werken is er één van
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Knapen Bekijk BerichtenNee nee, geen 1.5dci toestanden ... student = oude auto's = mercedes 190D
Ja tuurlijk begrijp ik dat mensen na enige jaren gewerkt te hebben een A5 willen kopen of iets anders. Ik ken ook ook het euforische gevoel van in een nieuwe wagen te rijden. Ik had misschien ook een bad-day gisteren, kheb al iets te veel last gehad van klevende audi-rijders, ook al zien ze dat het 100 m verder nog op rood staat...
Maar geniet van de aankoop ....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BART7457 Bekijk Berichtenzitten hier S5 rijders op het forum?
Nu ik waarschijnlijk een nieuwe moet kiezen, den ik aan een S5 of terug de 3.0 tdi.
het zal zeker de coupe worden maar vraag me af wat een S5 zo +- verbruikt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk BerichtenAmai,ik zit met een gemiddeld verbruik van 13,8l voor mijn 1.8'je.
Wat is stevig doorrijden tegenwoordig?
In ieder geval als je twijfelt tussen die twee ga je toch niet op een litertje meer of minder kijken zekers?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk BerichtenIk ken iemand die S5 Coupé rijdt (4.2 V8 dus) en die zegt dat z'n verbruik toch tussen de 17 en 18 liter ligt (rijdt wel stevig door, zegt-ie).
17 a 18 liter is wel zot veel he.
nu zat ik op 10 liter met nen diesel en vind dat ook al redelijk veel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk BerichtenAmai,ik zit met een gemiddeld verbruik van 13,8l voor mijn 1.8'je.
Wat is stevig doorrijden tegenwoordig?
In ieder geval als je twijfelt tussen die twee ga je toch niet op een litertje meer of minder kijken zekers?
stevig doorrijden, ben vorige week terug gekomen van de cote d'azur in 7u met men dieselke en had 11 liter gemiddeld verbruik, inclusief stevig doorrijden.
Comment
Comment