Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door De Swa Bekijk Berichten
    Vraag mij af: ben IK de uitzondering, of ben JIJ de uitzondering? (sorry, hoor, maar ik hoop het laatste )
    uit mijn ervaring (170.000 km in een A4) is Audi toch geen topper qua bedrijfszekerheid
    ook geen echte ramp, maar in vergelijking met een classic Saab op zelfde periode/km-stand, zeker niet beter; de problemen stapelden zich op na het 4de jaar, tot en met een kapote ABS-centrale (2.000euros voor het stuk alleen)
    mijn conclusie : geniet maar van de eesrte jaren, en doe ze weg voor de problemen beginnen tewijl je nog iets van krijgt
    mijn vroegere Golfkes (GTI en VR6) waren feilloos, maar ik heb ze maar elk 4 jaar gebruikt...
    dit versterkt mijn standpunt : mijn Q5 gaat binnen 3 jaar de deur uit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
      ik had het ook een paar keren, maar de klank kwam spontaan terug na een half uurtje de wagen te hebben laten staan, zonder te moeten resetten (iets dat je ook kunt uitproberen voor naar de garage te lopen)

Had nog niet lang genoeg gewacht... daarnet vertrokken mét werkende audio-installatie.

Comment

• Hoi allemaal,
        ik ben nieuw op dit forum.
        ik heb een audi A5 sportback 3liter TDI sline besteld, nu wil ik er een S5 grill
        ondersteken. weet iemand of ik ook de parkeersensoren opnieuw moet bestellen
        of passen deze van de 3liter grill op de S grill?

greetz,
        flipper!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flipperk Bekijk Berichten
          Hoi allemaal,
          ik ben nieuw op dit forum.
          ik heb een audi A5 sportback 3liter TDI sline besteld, nu wil ik er een S5 grill
          ondersteken. weet iemand of ik ook de parkeersensoren opnieuw moet bestellen
          of passen deze van de 3liter grill op de S grill?

greetz,
          flipper!
          wannabe

Comment

• Sinds wanneer zitten de sensoren in de grill? Zitten toch gewoon in de bumper neen?

Vergeet wel niet het S5 logo te vervangen door een S line logo, het mag niet belachelijk worden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
              Sinds wanneer zitten de sensoren in de grill? Zitten toch gewoon in de bumper neen?

Vergeet wel niet het S5 logo te vervangen door een S line logo, het mag niet belachelijk worden

Moeilijk te zien of ze vastzitten op de grill of erachter. 't Zou kunnen hoor, dat ze aan de grill vasthangen.

Edit: parkeersensoren zitten wel in de bumper, 't gaat op die foto om andere sensoren (adaptieve CC?)

Comment

• Het zou effectief wel kunnen dat ze daar zitten eigenlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk Berichten

Moeilijk te zien of ze vastzitten op de grill of erachter. 't Zou kunnen hoor, dat ze aan de grill vasthangen.

Edit: parkeersensoren zitten wel in de bumper, 't gaat op die foto om andere sensoren (adaptieve CC?)
                  Ze zitten wel degelijk aan de grill vast met soort van houdertjes, maar weet niet of de opening van de grill hetzelfde is van de 2 grills, snappie? mm.. ben benieuwd

Ik ga ook de achterkant aanpassen, alleen heb ik bij eisenmann gevraagd wanneer de uitlaten er zouden zijn voor de sportback en spijtig genoeg zeker dit jaar nog niet

Wel heb ik ook al de spiegels, side skirts, achterbumper met spoiler en chroom latje al besteld.
                  No worries, ook het S-line logo heb ik besteld voor op de grill

Het enige is dat het S-line logo beetje smaller is dan het S5 logo.

Comment

Ze zitten wel degelijk aan de grill vast met soort van houdertjes, maar weet niet of de opening van de grill hetzelfde is van de 2 grills, snappie? mm.. ben benieuwd.
                    Ik vrees er een beetje voor:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk Berichten
                      Ik vrees er een beetje voor:

inderdaad, ze lijken smaller bij de 3liter grill he...
                      iemand een aanrader voor mijn uitlaten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
                        deze velgen 19inch ET 25 , moet ik met 10mm spacers rondom monteren,
                        maar 20 inch ET 25, zonder spacers
                        kan iemand me uitleggen waarom de 19incher wel en 20inchers zonder spacers?

alvast bedankt
                        Knappe keuze doc.

Comment

Ze zitten wel degelijk aan de grill vast met soort van houdertjes, maar weet niet of de opening van de grill hetzelfde is van de 2 grills, snappie? mm.. ben benieuwd

Ik ga ook de achterkant aanpassen, alleen heb ik bij eisenmann gevraagd wanneer de uitlaten er zouden zijn voor de sportback en spijtig genoeg zeker dit jaar nog niet

Wel heb ik ook al de spiegels, side skirts, achterbumper met spoiler en chroom latje al besteld.
                          No worries, ook het S-line logo heb ik besteld voor op de grill

Het enige is dat het S-line logo beetje smaller is dan het S5 logo.
                          Had je niet beter gewoon voor S line exterieur gegaan? Nu gaat iedereen denken dat je met een S5 rijdt en dan komt er plots een zwarte roetwolk uit je uitlaten. Enkel de grill begrijp ik nog (zolang het logo vervangen wordt).

Comment

• Ik vind het s line exterieur te duur, om dan nog eventueel aanpassingen te doen nadien zoals grill en spiegels.. dan kon ik beter al hetgene ik wou doen nadien doen.

Ik ga hem ook nog binnen doen bij Auto tune Heinz in Aalst als hij ingereden is normaal.

Comment

• Ja, die spiegels moet je dan niet doen hé. Enkel de grill heb ik gezegd

Ik vind die spiegels iets typisch (R)S, dus ik zou dat nooit op mijn eigen wagen doen. Principe kwestie. Net zoals de bumpers en shit.

Comment

• niemand die weet hoe het werkt??????

Comment

• De spiegels vind ik gewoon mooier in het chroom. Heeft bij mij niks met 'wana be S5' te maken.
                                  Anders zou ik het S5 logo wel laten hangen. Smaken en kleuren verschillen

Comment

De spiegels vind ik gewoon mooier in het chroom. Heeft bij mij niks met 'wana be S5' te maken.
                                    Anders zou ik het S5 logo wel laten hangen. Smaken en kleuren verschillen
                                    Dat is waar. Maar als er heel het bumperwerk van een S5 op gaat hangen gaat dat logo niet veel meer uitmaken

Nu, ieder doet zijn gedacht daarmee natuurlijk, ik zou eerder opteren voor het S line exterieur pakket.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
                                      niemand die weet hoe het werkt??????

De ET-waarde van de 19" is 35 en heeft dus spacers van 10mm nodig om aan ET 25 te komen.
                                      De 20" zijn origineel ET 25,dus geen spacer's nodig,simpel als je het weet.

Comment

Ja, die spiegels moet je dan niet doen hé. Enkel de grill heb ik gezegd

Ik vind die spiegels iets typisch (R)S, dus ik zou dat nooit op mijn eigen wagen doen. Principe kwestie. Net zoals de bumpers en shit.
                                        Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                        Dat is waar. Maar als er heel het bumperwerk van een S5 op gaat hangen gaat dat logo niet veel meer uitmaken

Nu, ieder doet zijn gedacht daarmee natuurlijk, ik zou eerder opteren voor het S line exterieur pakket.

Nee nee, de voorbumper komt er niet op. Ik vind de originele eigenlijk wel mooi met zo die honingraat in de bumper,daarmee.

Comment

Ja, die spiegels moet je dan niet doen hé. Enkel de grill heb ik gezegd

De spiegels zijn wel gewoon te verkrijgen als origineel accessoire bij Quattro GmbH.
                                          Ik overweeg nog momenteel om ze te plaatsen.

Nu, ik vind de alu spiegels evenveel typisch (R)S als de grill

Comment

Working...
                                          X