Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten
    De spiegels zijn wel gewoon te verkrijgen als origineel accessoire bij Quattro GmbH.
    Ik overweeg nog momenteel om ze te plaatsen.

Nu, ik vind de alu spiegels evenveel typisch (R)S als de grill
    Ik niet. Zolang het (R)S logo er niet ophangt. Bij die spiegels denk ik onmiddellijk (R)S !

Comment

• Ik zou die spiegels zelf niet nemen moest ik mij een (R)S kopen, maar dat is weer een andere zaak

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
        Ik zou die spiegels zelf niet nemen moest ik mij een (R)S kopen, maar dat is weer een andere zaak
        Dat hangt van het kleur af. Bij mijn kleur vind ik het nog passen. Vooral bij die RS4 B5 van vroeger in Avus-zilver
        Last edited by ; 17/07/2010, 01:20.

Comment

• Jimmy69: het klopt niet wat je zegt
          zowel de 19inchers als 20 inchers hebben ET waarde van 25,
          ik vind het raar dat, de 20inchers zonder spacers zijn, de 19inchers met

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
            Jimmy69: het klopt niet wat je zegt
            zowel de 19inchers als 20 inchers hebben ET waarde van 25,
            ik vind het raar dat, de 20inchers zonder spacers zijn, de 19inchers met
            Het spijt me maar ik heb wel gelijk!
            De BBS CH bestaat in 19"x8,5 steek 112 enkel en alleen met een ET-waarde 35 of hoger.
            Kijk maar eens op de site van BBS bij de aanwendingslijst volgens voertuig.
            http://www.bbs.com/de/service/downlo...ion-guide.html

Comment

• Mijn aankoop Audi A5 V6 2.7 TDI

Hallo allemaal,

Ik heb een andere auto aangekocht, namelijk een Audi A5 V6 2.7 TDI.
              Hier onder kun je een paar foto's vinden van de auto en de velgen 19" die er op komen, hopelijk vinden jullie het een beetje een mooie wagen.
              Hij is bijna full option, dus ben ik tevreden.
              Mijn vorige auto was BMW 318 Diesel, is een redelijk verschil qua rijstijl dit , ik heb er dus een test rit mee gedaan en moet zeggen WOW, is een plezier om mee te rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door De Swa Bekijk Berichten
                Amaai, gij moet met zowat de grootste maandagmorgen-Audi opgescheept zitten, die er ooit op de markt gebracht is, zeker? De pech met jouw A5, die hier al de revue gepasseerd is! Onwezenlijk!

Moest mijn bestelde A5 mijn allereerste Audi zijn, dan zou ik op basis van jouw ervaringen sofort en in achtste versnelling naar de garage stormen om die te annuleren... Maar gelukkig rijd ik al 20 jaar met Audi, heb er in die tijd een viertal afgeschreven (A80, A100, A6 en A3) over ettelijke honderdenduizenden km, en nog nooit enige pech gehad (buiten een allereerste klapband onlangs).

Vraag mij af: ben IK de uitzondering, of ben JIJ de uitzondering? (sorry, hoor, maar ik hoop het laatste )
                Het is een haat-liefde verhouding

Met de A4 kapotte stuurdoos gehad in de deur waardoor de spiegelverwarming bleef aanstaan. Ik stond met een platte batterij en de garage vond niets, heeft lang geduurd...

Daarna koppeling wat normaal is (220.000km) maar 10.000km stond ik daar weer. kapot vliegwiel dus terug koppeling mogen steken.

Dan is m'n achterruitsproeier beginnen lekken in mijn auto waardoor m'n subwoofer kapot was.

airco is ook kapot gegaan (800euro)

kapotte dieselpomp (hebben ze gezien in de keuring)

Dusja zoals met veel auto's, de kosten beginnen aan 200.000km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pantani Bekijk Berichten
                  Hallo allemaal,

Ik heb een andere auto aangekocht, namelijk een Audi A5 V6 2.7 TDI.
                  Hier onder kun je een paar foto's vinden van de auto en de velgen 19" die er op komen, hopelijk vinden jullie het een beetje een mooie wagen.
                  Hij is bijna full option, dus ben ik tevreden.
                  Mijn vorige auto was BMW 318 Diesel, is een redelijk verschil qua rijstijl dit , ik heb er dus een test rit mee gedaan en moet zeggen WOW, is een plezier om mee te rijden.

Proficiat!!

maar welke velgen komen er dan op want 19" S5 velgen bestaan niet (officieel!! )

Comment

• Mijn A5 sportback, 3 liter diesel, sline is een feit!
                    Weet iemand of ik de achterbumper moet vervangen om uitlaatsierstukken te stukken (2links, 2 rechts) of is de diffusor tssn de 2 uitlaten vervangen genoeg?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bossie Bekijk Berichten
                      Vandaag spacers geplaatst:20mm per wiel vooraan,30mm per wiel achter.
                      Vind ik wel nog meevallen. Is er nét niet over imo.

Wat ik me wel afvraag: hoe schadelijk is dit voor de band/carrosserie?
                      Als je over een drempel rijdt, lijkt het me namelijk goed mogelijk dat de rand van het wielkast even het wiel aantikt...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeffrident Bekijk Berichten
                        Vind ik wel nog meevallen. Is er nét niet over imo.

Wat ik me wel afvraag: hoe schadelijk is dit voor de band/carrosserie?
                        Als je over een drempel rijdt, lijkt het me namelijk goed mogelijk dat de rand van het wielkast even het wiel aantikt...
                        Geen probleem mee,als hij nog verlaagd word vrees ik ervoor.

Comment

• Gemiddeld verbruik met 0,5l gedaald na tuning (8.5l)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly
                            Proficiat!!

maar welke velgen komen er dan op want 19" S5 velgen bestaan niet (officieel!! )
                            Er liggen wel degelijk 19" S5 velgen op, zijn wel namaak maar ze zijn zo mooi.

Deze wagen rijd zo zalig, is echt een plezier om mee te rijden, sta ook in twijfel om er de uitwendige S optie op te plaatsen en de LED achterverlichting, deze is wel wat duur.

Tot later

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                              Proficiat!!

De originele S5-velgen zijn toch 19"?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                De originele S5-velgen zijn toch 19"?
                                Inderdaad, allé, toch die optionele S5 velgen van op de foto (zie hoger)
                                De standaard velg op de S5 is 18", maar die is anders van design.

Comment

• ik vraag me nog steeds af wanneer ze nu in de coupe de 3.0tfsi gaan leggen?
                                  iemand hier een idee van?

Comment

• 3.0TDSI in een coupe, laten tunen door ABT )))))))))
                                    van 333pk naar 435

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
                                      3.0TDSI in een coupe, laten tunen door ABT )))))))))
                                      van 333pk naar 435

of door MTM 430 pk en 515 Nm by by RS5

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BART7457 Bekijk Berichten
                                        ik vraag me nog steeds af wanneer ze nu in de coupe de 3.0tfsi gaan leggen?
                                        iemand hier een idee van?
                                        wss met de facelift in 2011-12

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BART7457 Bekijk Berichten
                                          of door MTM 430 pk en 515 Nm by by RS5
                                          Het is dat je een RS5 niet kan tunen natuurlijk.

Comment

Working...
                                          X