Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenIk zou die spiegels zelf niet nemen moest ik mij een (R)S kopen, maar dat is weer een andere zaak
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk BerichtenJimmy69: het klopt niet wat je zegt
zowel de 19inchers als 20 inchers hebben ET waarde van 25,
ik vind het raar dat, de 20inchers zonder spacers zijn, de 19inchers met
De BBS CH bestaat in 19"x8,5 steek 112 enkel en alleen met een ET-waarde 35 of hoger.
Kijk maar eens op de site van BBS bij de aanwendingslijst volgens voertuig.
http://www.bbs.com/de/service/downlo...ion-guide.html
Comment
-
Mijn aankoop Audi A5 V6 2.7 TDI
Hallo allemaal,
Ik heb een andere auto aangekocht, namelijk een Audi A5 V6 2.7 TDI.
Hier onder kun je een paar foto's vinden van de auto en de velgen 19" die er op komen, hopelijk vinden jullie het een beetje een mooie wagen.
Hij is bijna full option, dus ben ik tevreden.
Mijn vorige auto was BMW 318 Diesel, is een redelijk verschil qua rijstijl dit , ik heb er dus een test rit mee gedaan en moet zeggen WOW, is een plezier om mee te rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door De Swa Bekijk BerichtenAmaai, gij moet met zowat de grootste maandagmorgen-Audi opgescheept zitten, die er ooit op de markt gebracht is, zeker? De pech met jouw A5, die hier al de revue gepasseerd is! Onwezenlijk!
Moest mijn bestelde A5 mijn allereerste Audi zijn, dan zou ik op basis van jouw ervaringen sofort en in achtste versnelling naar de garage stormen om die te annuleren... Maar gelukkig rijd ik al 20 jaar met Audi, heb er in die tijd een viertal afgeschreven (A80, A100, A6 en A3) over ettelijke honderdenduizenden km, en nog nooit enige pech gehad (buiten een allereerste klapband onlangs).
Vraag mij af: ben IK de uitzondering, of ben JIJ de uitzondering? (sorry, hoor, maar ik hoop het laatste )
Met de A4 kapotte stuurdoos gehad in de deur waardoor de spiegelverwarming bleef aanstaan. Ik stond met een platte batterij en de garage vond niets, heeft lang geduurd...
Daarna koppeling wat normaal is (220.000km) maar 10.000km stond ik daar weer. kapot vliegwiel dus terug koppeling mogen steken.
Dan is m'n achterruitsproeier beginnen lekken in mijn auto waardoor m'n subwoofer kapot was.
airco is ook kapot gegaan (800euro)
kapotte dieselpomp (hebben ze gezien in de keuring)
Dusja zoals met veel auto's, de kosten beginnen aan 200.000km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pantani Bekijk BerichtenHallo allemaal,
Ik heb een andere auto aangekocht, namelijk een Audi A5 V6 2.7 TDI.
Hier onder kun je een paar foto's vinden van de auto en de velgen 19" die er op komen, hopelijk vinden jullie het een beetje een mooie wagen.
Hij is bijna full option, dus ben ik tevreden.
Mijn vorige auto was BMW 318 Diesel, is een redelijk verschil qua rijstijl dit , ik heb er dus een test rit mee gedaan en moet zeggen WOW, is een plezier om mee te rijden.
maar welke velgen komen er dan op want 19" S5 velgen bestaan niet (officieel!! )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bossie Bekijk BerichtenVandaag spacers geplaatst:20mm per wiel vooraan,30mm per wiel achter.
Wat ik me wel afvraag: hoe schadelijk is dit voor de band/carrosserie?
Als je over een drempel rijdt, lijkt het me namelijk goed mogelijk dat de rand van het wielkast even het wiel aantikt...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeffrident Bekijk BerichtenVind ik wel nog meevallen. Is er nét niet over imo.
Wat ik me wel afvraag: hoe schadelijk is dit voor de band/carrosserie?
Als je over een drempel rijdt, lijkt het me namelijk goed mogelijk dat de rand van het wielkast even het wiel aantikt...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonflyProficiat!!
maar welke velgen komen er dan op want 19" S5 velgen bestaan niet (officieel!! )
Deze wagen rijd zo zalig, is echt een plezier om mee te rijden, sta ook in twijfel om er de uitwendige S optie op te plaatsen en de LED achterverlichting, deze is wel wat duur.
Tot later
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenProficiat!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenDe originele S5-velgen zijn toch 19"?
De standaard velg op de S5 is 18", maar die is anders van design.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten3.0TDSI in een coupe, laten tunen door ABT )))))))))
van 333pk naar 435
of door MTM 430 pk en 515 Nm by by RS5
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BART7457 Bekijk Berichtenik vraag me nog steeds af wanneer ze nu in de coupe de 3.0tfsi gaan leggen?
iemand hier een idee van?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BART7457 Bekijk Berichtenof door MTM 430 pk en 515 Nm by by RS5
Comment
Comment