Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vandaag reed er een A5 2.0T voor me. Kom je naar mijn mening toch weinig tegen, zo'n 2.0T. Meerendeel die ik zie rijden zijn dieselstoven
    1982 BMW E28 528i
    2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
      De originele S5-velgen zijn toch 19"?
      Hmm, was bijna zeker dat die 20" zijn maar dan zal ik mis zijn zeker
      maar zijn dus replica's van de poster

Comment

• De 7 dubbelspakige zijn 20".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAMAROSA Bekijk Berichten
          wss met de facelift in 2011-12
          gevonden bij audisport

May 28 2008, 17:59 PM
          Beetje geruchten omtrent lancering van nieuwe modellen.

Dit is de meest recente info:

S4 3.0TFSI 245kw/333ps 6manual/7 S Tronic November 2008
          RS6 Sedan September 2008
          R8 V10 5.2FSI 386kw/525ps 6manual/R Tronic Februar 2009
          A5 Cabrio November 2008
          S5 Cabrio 3.0TFSI 245kw/333ps June 2009
          RS5 4.2FSI 331kw/450ps 7S Tronic Mai 2010
          S5(new engine 3.0TFSI 245kw) June 2010
          A4 allroad January 2009
          A5 Sportback April 2009
          A7 Sportback Februar 2010
          S7 Sportback 4.0TFSI 290kw/394ps August 2010
          A8 D4(new model) October 2009
          Q3 June 2010

All dates are for production start in Germany(sales start in Germany is one or two months before production start).

Comment

• UPDATE: Waar kunnen wij ons nog op verheugen?: A1 1.4 TFSI 125 kW (170 pk) s-tronic, September/November 2010 A1 2.0 TDI 105 kW (143 pk) 6-bak, September/November 2010 A7 Sportback 2.7 TDI 140 kW (190 pk) multitronic (voorwielaandrijving) of s-tronic (quattro) Augustus/Oktober 2010 A7 Sportback 3.0 TDI 220 kW (300…

lanceringsdata?

nieuwe 3.0tdi met 300 pk voor A7,
            misschien in nieuw model A5 later ook deze motor?
            Last edited by BARTVDS; 03/08/2010, 20:01.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten
              Vandaag reed er een A5 2.0T voor me. Kom je naar mijn mening toch weinig tegen, zo'n 2.0T. Meerendeel die ik zie rijden zijn dieselstoven
              Door het feit dat de goedkoopste benzineversie enkele duizenden € goedkoper is dan de goedkoopste dieselversie zie je af en toe toch wel wat benzines rijden.
              2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
              2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
              2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• De goedkoopste benzineversie is nu wel een 1.8, geen 2.0. Maar ze zijn goedkoper ja, klopt. Zo'n 2.0 TFSI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk Berichten
                  Door het feit dat de goedkoopste benzineversie enkele duizenden € goedkoper is dan de goedkoopste dieselversie zie je af en toe toch wel wat benzines rijden.
                  Zelfs al zou hij duurder zijn,toch zou ik de 2.0tfsi nemen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten
                    Meerendeel die ik zie rijden zijn dieselstoven...
                    omdat de interne politiek van veel bedrijven het zo oplegt, en dus enkel diesel-tankkaarten uitdelen
                    benzine rijden is weggelegd voor wie de meerkost voor zich neemt

Comment

• sinds 2 dagen doet mijn stuurbekrachtiging moeilijk, het insturen gaat zwaar.....
                      waar kan het aan liggen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
                        sinds 2 dagen doet mijn stuurbekrachtiging moeilijk, het insturen gaat zwaar.....
                        waar kan het aan liggen?
                        Je hebt sinds 2 dagen je nieuwe velgen eronder zitten?

Comment

• nee, nog steeds de oude
                          ik ga straks even pompen, wie weet ligt het daaraan

Comment

• Het kan aan de druk van je banden liggen, zijn deze misschien iets aan de zachte kant??

Comment

• iemand die al de 60.000km beurt gehad heeft? (NL of Be)
                              wat waren de kosten en werkzamheden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
                                iemand die al de 60.000km beurt gehad heeft? (NL of Be)
                                wat waren de kosten en werkzamheden?
                                Kleine 1000euro
                                Groot onderhoud, nieuwe olie voor de MultiTronic en vooraan nieuwe remblokken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                                  Kleine 1000euro
                                  Groot onderhoud, nieuwe olie voor de MultiTronic en vooraan nieuwe remblokken
                                  Die prijzen schommelen ook weer vermoed ik net zoals er voor de 30k grote verschillen zijn

Moet in september voor de mijne gaan.....

Krijgt die dan ook weer een update ? Moet ik weer mijn settings terugzetten van de vag-com
                                  Last edited by E90N; 17/08/2010, 18:57.
                                  Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                                    Die prijzen schommelen ook weer vermoed ik net zoals er voor de 30k grote verschillen zijn

Moet in september voor de mijne gaan.....

Krijgt die dan ook weer een update ? Moet ik weer mijn settings terugzetten van de vag-com
                                    te zien als je nog updates moet krijgen of niet hé
                                    Gezien mijn historiek stond ik al op de laatste firmware dus niets moeten terugzetten van vag-com

Comment

• Ik heb een steentje gekregen in de voorruit van mijn A5, met een barst van ca 10 cm tot gevolg ! (en dit met slechts 8000 km op de teller !)
                                      Ik ben van plan om de voorruit door Carglass te laten vervangen.
                                      Is er iemand op dit forum die de voorruit van zijn A5 al heeft laten vervangen ?
                                      Zijn er na de vervanging geen risiso's op problemen zoals windgeruis of waterinsijpeling, of moet ik me daar geen zorgen over maken ?

Thanks.

Comment

• Ik ben een 3 tal weken geleden ook geweest met mijn A5 om een klein barstje te laten herstellen, en heb op deze reparatie levenslange garantie gekregen, dus zou ik mij geen zorgen maken hoor , A5 of eender welke wagen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spreeuwke Bekijk Berichten
                                          Ik heb een steentje gekregen in de voorruit van mijn A5, met een barst van ca 10 cm tot gevolg ! (en dit met slechts 8000 km op de teller !)
                                          Ik ben van plan om de voorruit door Carglass te laten vervangen.
                                          Is er iemand op dit forum die de voorruit van zijn A5 al heeft laten vervangen ?
                                          Zijn er na de vervanging geen risiso's op problemen zoals windgeruis of waterinsijpeling, of moet ik me daar geen zorgen over maken ?

Thanks.
                                          heb op mn huidige (niet audi) wagen al 5 keer voorruit laten vervangen.nooit problemen mee

Comment

Working...
                                          X