Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door lightmax Bekijk BerichtenHier enkele fotootjes van mijn halve 5 , euh a5.[ATTACH]75389[/ATTACH]
[ATTACH]75390[/ATTACH]
Zo te zien een kop-staart aanrijding, wordt 50-50Sintruin till I die
Comment
-
zo te zien zijn de achtervleugels niet geplooid (de rechter toch niet...)
twee nieuwe bumpers, een nieuwe achterklep, een nieuwe grille en een degelijk spuitwerk, niemand zal na de reparatie nog iets kunnen zien
hiervan een total loss maken lijkt mij weinig denkbaar
ik zou toch aandachtig (zelf) kijken of er onderhuids niets geplooid is, maar de bumper blijkt heel goed werkt te hebben afgeleverd...Last edited by guyugy; 14/09/2010, 22:16.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenKortom, rechts stond de druk op 2,8bar en links op 4,6bar
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenBanden achteraan stonden ook niet recht, zou een probleem van de A5 zijn ???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenGe maakt nogal wat mee gij, voor de rest alles goed met u dragonfly?
Niet recht? Spoor of camber? Alleszins nog niet opgemerkt! Maar ik kan me anderzijds inbeelden dat een quattro achteraan een beetje steviger op z'n poten staat (wat ook moet).
Achteraan heb ik geen problemen met de banden!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichtenzo te zien zijn de achtervleugels niet geplooid (de rechter toch niet...)
twee nieuwe bumpers, een nieuwe achterklep, een nieuwe grille en een degelijk spuitwerk, niemand zal na de reparatie nog iets kunnen zien
ik zou toch aandachtig (zelf) kijken of er onderhuids niets geplooid is, maar de bumper blijkt heel goed werkt te hebben afgeleverd...
Vooraan is er een trekhaak doorgegaan en is het ijzerwerk achter het kunstof in v-vorm geplooit , de koelradiator lekt en wat er gebeurd is met de intercooler en aircoradiator weet ik niet om nog maar te zwijgen als de krukas geen duw gehad heeft.
Voila , dat is mijn expertise dirrekt na het ongeval . Heb mijn autootje daarna niet meer gezien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenNiet recht? Spoor of camber? Alleszins nog niet opgemerkt! Maar ik kan me anderzijds inbeelden dat een quattro achteraan een beetje steviger op z'n poten staat (wat ook moet).Sintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lightmax Bekijk BerichtenKunstof bumpers keren altijd terug gelijk een brooddoos maar binnenin is het metaal wel +/- 15 cm opgestuikt achteraan en scharnierpunten van achterklep zijn ook +/- 5 mm opgeschoven ter hoogte van het dak. Gordelspanners vooraan zijn ook ontploft en plastiekklep achteraan mijn zetel hangt eruit .En wat met het binnenwerk ervan? En dan weet ik niet hoe het met de subwoofer in het achterwiel gesteld is en als de harde schijf van de MMI niet beschadigd is van de slag.
Vooraan is er een trekhaak doorgegaan en is het ijzerwerk achter het kunstof in v-vorm geplooit , de koelradiator lekt en wat er gebeurd is met de intercooler en aircoradiator weet ik niet om nog maar te zwijgen als de krukas geen duw gehad heeft.
Voila , dat is mijn expertise dirrekt na het ongeval . Heb mijn autootje daarna niet meer gezien.
reden te meer om hier enkel een officiële Audi-atelier op te laten werken, want er zal veel demonteerwerk nodig zijn vooralleer zeker te zijn van wat stand gehouden heeft en wat niet
enkel dan kan de verzekeringexpert aan bod komen, maar ik raad je aan om de zaak zelf op de voet te volgen, zeker als het geen leasewagen is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lightmax Bekijk BerichtenHier enkele fotootjes van mijn halve 5 , euh a5.[ATTACH]75389[/ATTACH]
[ATTACH]75390[/ATTACH]
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichtentja, het lijkt mij nu wel een hardere klap geweest dan het optisch blijkt
reden te meer om hier enkel een officiële Audi-atelier op te laten werken, want er zal veel demonteerwerk nodig zijn vooralleer zeker te zijn van wat stand gehouden heeft en wat niet
enkel dan kan de verzekeringexpert aan bod komen, maar ik raad je aan om de zaak zelf op de voet te volgen, zeker als het geen leasewagen is
als je kan informex, vrakbieding aanvragen moet zelfs niet per total zijn hiervoor.
wacht dit bedrag af en laat ondertussen een offerte door de garage maken voor schadeherstel. misschien heb je zo mits kleine opleg weer een nieuwe.
heb hier wat ervaring mee
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichtenzo te zien zijn de achtervleugels niet geplooid (de rechter toch niet...)
ik zou toch aandachtig (zelf) kijken of er onderhuids niets geplooid is, maar de bumper blijkt heel goed werkt te hebben afgeleverd...
zelfs hiermee krijg je hem niet total loss
heb vandaag rekening van de garage hiervan gezien, is om achterover te vallen, ge hebt er nog nen golf voorLast edited by BARTVDS; 16/09/2010, 07:59.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BART7457 Bekijk Berichtenzelfs hiermee krijg je hem niet total loss
heb vandaag rekening van de garage hiervan gezien, is om achterover te vallen, ge hebt er nog nen golf voor
En het Peugeotje ziet er nog beter uit ook
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lightmax Bekijk BerichtenHoe heb je dat voor elkaar gekregen?
En het Peugeotje ziet er nog beter uit ook
ik had er niets mee te zien, stond wettelijk geparkeerd, was zelfs niet aanwezig
camionet tegen peugeot, peugeot weggesmeten tegen de mijne.
bij mij wielophanging achter naar de kl**ten, en wat carosserie schade, etc...
ik moest da in elk geval niet meer hebben, ze kunnen NIET iets perfect herstellen/ herspuiten dat niet uit fabriek met machine is gedaan.
ge ziet altijd fouten als hij in de zon staat, wemeling in de lak, kleuverschil, stofjes, geen perfect naden meer , etc
sorry , het is misschien belachelijk maar voor mij dat zijn dingen waar ik niet kan mee leven, het ontneemt u het plezier telkens ik de auto zagLast edited by BARTVDS; 15/09/2010, 22:32.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BART7457 Bekijk Berichtenik had er niets mee te zien, stond wettelijk geparkeerd, was zelfs niet aanwezig
camionet tegen peugeot, peugeot weggesmeten tegen de mijne.
bij mij wielophanging achter naar de kl**ten, en wat carosserie schade, etc...
ik moest da in elk geval niet meer hebben, ze kunnen NIET iets perfect herstellen/ herspuiten dat niet uit fabriek met machine is gedaan.
En hoeveel was de nieuwprijs?
En hoeveel verdien je per maand
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lightmax Bekijk BerichtenHoeveel bedroegen de kosten en wat was het (Wrak) nog waard als ik het mag weten?
En hoeveel was de nieuwprijs?
En hoeveel verdien je per maand
nog de maat van mn onderbroek ook?
Comment
-
Comment
Comment