Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
    Na het vandalisme, zijn mijn S-line en quattrologo's teruggeplaatst en de vleugels herspoten... 454€
    Dank u dieven,ze zullen mooi staan op jullie audi.
    Koop volgende keer een s-line ipv iemand anders auto te plunderen.
    Een niet-s-line audi volplakken met s-line logo's vind ik al bespottelijk. Maar als zelfs het aankopen van alleen de logo's te duur is en ze dan maar gaan stelen, dat is helemaal te gek voor woorden. Hoe zielig moet je wel niet zijn om zoiets te doen?

Comment

• Ach, ik heb hier ooit een Audi S3 zien rijden. Later op de dag kom ik hem weer tegen aan het tankstation. Ik stond 98 te tanken. ... hij diesel

Comment

• In Zellik zie ik er ook regelmatig één rijden. Volledig S3 qua looks, maar het is een 1.9 TDI.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
          Moet daar geen vw507 olie in?
          Dacht ik ook maar ze hebben verklaard dat het de juiste was

Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo Bekijk Berichten
          Zelf achter een aircoreiniging gevraagd?

Multitronic-olie is wel ruim geteld, in principe kan je met 5,5 à 6 liter toekomen bij een gewone verversing.
          Neen heb er niet zelf om gevraagd voor die airco

En de MT was 10K later kapot, jammer genoeg zal ik nooit weten waardoor

Comment

• wanneer zou audi eens een 3.0 bi tdi uitbrengen zoals bij bmw?

is toch echt wel een mankement in het a5 gamma in vergelijk met de 3 reeks
            306pk en 650 nm standaard zou welkom zijn, doe daar nog een chipke bij en

denk wel dat daar een markt voor is, BIV en jaarlijkse tax zijn toch hetzelfde en co2 scheelt ook niet veel bij bmw

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
              A5 2.7tdi 190pk multi-tronic: in duitsland 234km/h op de teller als je wat geduld hebt (19")
              gisteren 249 op de teller.A5-2.7tdi- manueele versnellingsbak

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                De teller klopt inderdaad !!
                Als ik de snelheidsmeter vergelijk met de snelheid aanduiding op men coyote dan is heb ik een verschil van 7 km/h dat de snelheidsmeter teveel aan geeft

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guggenheimer Bekijk Berichten
                  gisteren 249 op de teller.A5-2.7tdi- manueele versnellingsbak
                  De manuele gaat 239km/h dus zal dan zoiets zijn met je afwijking. Ik zit op de standaard 255/35/19

Comment

• Is er iemand die mij een antwoord kan geven of je gewone zwarte stalen velgen met winterbanden op een A5 kunt monteren.

Als je naar de garage belt zeggen ze dat niet in aanbieden van Audi zelf hetgeen ik uiteraard wel weet.

Als je naar een bandencentrale belt ontwijken ze de vraag en zeggen ze dat mooie paketten hebben met lichtmetalen velgen.

Dit is uiteraard mijn vraag niet!

Mijn vraag is of het kan.

17" zwarte stalen velgen met winterbanden op een Audi A5.

Lijkt me nochtans een simpele vraag.

2010 Audi A5 Coupé 2.7 TDI S-Line Multitronic
                    2015 Audi A4 Avant 2.0 TFSI Ultra S-tronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dbaser Bekijk Berichten
                      Is er iemand die mij een antwoord kan geven of je gewone zwarte stalen velgen met winterbanden op een A5 kunt monteren.

Als je naar de garage belt zeggen ze dat niet in aanbieden van Audi zelf hetgeen ik uiteraard wel weet.

Als je naar een bandencentrale belt ontwijken ze de vraag en zeggen ze dat mooie paketten hebben met lichtmetalen velgen.

Dit is uiteraard mijn vraag niet!

Mijn vraag is of het kan.

17" zwarte stalen velgen met winterbanden op een Audi A5.

Lijkt me nochtans een simpele vraag.

Als je stalen velgen vindt met de juiste ET waarde is het natuurlijk mogelijk.
                      Ik denk dat bij 17" de ET waarde ergens tussen 40 en 30 zal moeten liggen.
                      Stalen velgen vinden zal het grootste probleem worden denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk Berichten
                        Als je stalen velgen vindt met de juiste ET waarde is het natuurlijk mogelijk.
                        Ik denk dat bij 17" de ET waarde ergens tussen 40 en 30 zal moeten liggen.
                        Stalen velgen vinden zal het grootste probleem worden denk ik.
                        Mijn reserveband (thuiskomer) op stalen velg heeft ET waarde 29.
                        2010 Audi A5 Coupé 2.7 TDI S-Line Multitronic
                        2015 Audi A4 Avant 2.0 TFSI Ultra S-tronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dbaser Bekijk Berichten
                          Mijn reserveband (thuiskomer) op stalen velg heeft ET waarde 29.
                          Dat klopt,is bij mij ook zo.
                          Maar op zo een velg krijg je geen 225/50/17 hé.
                          De originele alu 17"velgen hebben een ET 28 geloof ik.

Comment

• Beste Forumleden,

Ik rijd met een Audi A5 sportback - 2,7TDI.
                            Mijn zomerbanden zijn van het merk Bridgestone Potenza - 245/40R18 93Y

Als winterbanden overweeg ik nu Pirelli Sottozero serie 2 (bandenmaat 245/40R18 97H).

Heeft er iemand ervaring met deze winterbanden ?

Alvast bedank voor jullie reacties.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spreeuwke Bekijk Berichten
                              Beste Forumleden,

Als winterbanden overweeg ik nu Pirelli Sottozero serie 2 (bandenmaat 245/40R18 97H).

Ik heb een setje van die pirelli's sinds vorige winter ( wel 225 R17 ) die ik de ganse winter heb gereden op m'n A6 avant , blijkbaar kan ik die nu ook op de A4 gebruiken dus gaan ze binnenkort er terug onder. Heel erg tevreden over, let op als het sneeuwt dat je niet te hard gaat remmen of er hangt er eentje achterin, na 3 merken winterbanden te hebben gehad zijn dit voor mij de beste. Wel ietwat lawaaierig maar niet onoverkomelijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk Berichten
                                Ik heb een setje van die pirelli's sinds vorige winter ( wel 225 R17 ) die ik de ganse winter heb gereden op m'n A6 avant , blijkbaar kan ik die nu ook op de A4 gebruiken dus gaan ze binnenkort er terug onder. Heel erg tevreden over, let op als het sneeuwt dat je niet te hard gaat remmen of er hangt er eentje achterin, na 3 merken winterbanden te hebben gehad zijn dit voor mij de beste. Wel ietwat lawaaierig maar niet onoverkomelijk.

Bedankt voor je reactie Audidriver.
                                Ik ben trouwens eventjes naar je link gaan kijken.
                                Je hebt een prachtige wagen !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spreeuwke Bekijk Berichten
                                  Beste Forumleden,

Ik heb ook Pirelli winterbanden, 225/60/17, zeeer tevreden over.....ofgelopen winter die toch als referentie geld en in de alpen zeer goede resultaten, waar veel bleven staan reed ik gewoon verder zonder doorspinnen.....
                                  Ook op het eind van de winter in droge omstandigheden bijna een eland bocht moeten maken tegen hoge snelheid op de autostrade en ze gaven geen krimp.
                                  Sinds vandaag staan ze er terug onder......laat de winter maar komen...

Comment

• Toch wel enkele weken te vroeg voor winterbanden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                      Toch wel enkele weken te vroeg voor winterbanden.
                                      Idd veel te vroeg, die ga je kapot rijden als het niet blijft regenen

Ik heb de Michelin PA3 en super tevreden van, vorige winter veel deugd van gehad en in de alpen 30km in de sneeuw vlot naar boven gereden!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                        Toch wel enkele weken te vroeg voor winterbanden.
                                        Is het in Zellik dan warmer dan in de rest van't land...?
                                        Dit weekend geven ze 's nachts al vries temperaturen, wanneer je dan 's morgens vertrekt is er al ijzel. Van de week nog in Munchen geweest, temp. 's morgens bij vertrek - 3 graden. Dus niets te vroeg, en gezien de wagen deze week in de garage binnen moest voor een kleine herstelling, heb ik gezegd van er maar ineens mijn wintersetje op te zetten. Precies op tijd en in één moeite gedaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door netskam Bekijk Berichten
                                          Die kerel met z'n S5 die zo'n knappe pics in de ondergrondse garage heeft gemaakt (zoals deze in de avatar van Redbull heeft er nieuwe gepost op A5OC

That car looks great, beautiful

Comment

Working...
                                          X