Oorspronkelijk geplaatst door beltar
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenMoet daar geen vw507 olie in?
Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo Bekijk BerichtenZelf achter een aircoreiniging gevraagd?
Multitronic-olie is wel ruim geteld, in principe kan je met 5,5 à 6 liter toekomen bij een gewone verversing.
En de MT was 10K later kapot, jammer genoeg zal ik nooit weten waardoor
Comment
-
wanneer zou audi eens een 3.0 bi tdi uitbrengen zoals bij bmw?
is toch echt wel een mankement in het a5 gamma in vergelijk met de 3 reeks
306pk en 650 nm standaard zou welkom zijn, doe daar nog een chipke bij en
denk wel dat daar een markt voor is, BIV en jaarlijkse tax zijn toch hetzelfde en co2 scheelt ook niet veel bij bmw
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenA5 2.7tdi 190pk multi-tronic: in duitsland 234km/h op de teller als je wat geduld hebt (19")
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenDe teller klopt inderdaad !!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guggenheimer Bekijk Berichtengisteren 249 op de teller.A5-2.7tdi- manueele versnellingsbak
Comment
-
Is er iemand die mij een antwoord kan geven of je gewone zwarte stalen velgen met winterbanden op een A5 kunt monteren.
Als je naar de garage belt zeggen ze dat niet in aanbieden van Audi zelf hetgeen ik uiteraard wel weet.
Als je naar een bandencentrale belt ontwijken ze de vraag en zeggen ze dat mooie paketten hebben met lichtmetalen velgen.
Dit is uiteraard mijn vraag niet!
Mijn vraag is of het kan.
17" zwarte stalen velgen met winterbanden op een Audi A5.
Lijkt me nochtans een simpele vraag.
2010 Audi A5 Coupé 2.7 TDI S-Line Multitronic
2015 Audi A4 Avant 2.0 TFSI Ultra S-tronic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dbaser Bekijk BerichtenIs er iemand die mij een antwoord kan geven of je gewone zwarte stalen velgen met winterbanden op een A5 kunt monteren.
Als je naar de garage belt zeggen ze dat niet in aanbieden van Audi zelf hetgeen ik uiteraard wel weet.
Als je naar een bandencentrale belt ontwijken ze de vraag en zeggen ze dat mooie paketten hebben met lichtmetalen velgen.
Dit is uiteraard mijn vraag niet!
Mijn vraag is of het kan.
17" zwarte stalen velgen met winterbanden op een Audi A5.
Lijkt me nochtans een simpele vraag.
Ik denk dat bij 17" de ET waarde ergens tussen 40 en 30 zal moeten liggen.
Stalen velgen vinden zal het grootste probleem worden denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk BerichtenAls je stalen velgen vindt met de juiste ET waarde is het natuurlijk mogelijk.
Ik denk dat bij 17" de ET waarde ergens tussen 40 en 30 zal moeten liggen.
Stalen velgen vinden zal het grootste probleem worden denk ik.2010 Audi A5 Coupé 2.7 TDI S-Line Multitronic
2015 Audi A4 Avant 2.0 TFSI Ultra S-tronic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dbaser Bekijk BerichtenMijn reserveband (thuiskomer) op stalen velg heeft ET waarde 29.
Maar op zo een velg krijg je geen 225/50/17 hé.
De originele alu 17"velgen hebben een ET 28 geloof ik.
Comment
-
Beste Forumleden,
Ik rijd met een Audi A5 sportback - 2,7TDI.
Mijn zomerbanden zijn van het merk Bridgestone Potenza - 245/40R18 93Y
Als winterbanden overweeg ik nu Pirelli Sottozero serie 2 (bandenmaat 245/40R18 97H).
Heeft er iemand ervaring met deze winterbanden ?
Alvast bedank voor jullie reacties.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spreeuwke Bekijk BerichtenBeste Forumleden,
Als winterbanden overweeg ik nu Pirelli Sottozero serie 2 (bandenmaat 245/40R18 97H).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk BerichtenIk heb een setje van die pirelli's sinds vorige winter ( wel 225 R17 ) die ik de ganse winter heb gereden op m'n A6 avant , blijkbaar kan ik die nu ook op de A4 gebruiken dus gaan ze binnenkort er terug onder. Heel erg tevreden over, let op als het sneeuwt dat je niet te hard gaat remmen of er hangt er eentje achterin, na 3 merken winterbanden te hebben gehad zijn dit voor mij de beste. Wel ietwat lawaaierig maar niet onoverkomelijk.
Bedankt voor je reactie Audidriver.
Ik ben trouwens eventjes naar je link gaan kijken.
Je hebt een prachtige wagen !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spreeuwke Bekijk BerichtenBeste Forumleden,
Ook op het eind van de winter in droge omstandigheden bijna een eland bocht moeten maken tegen hoge snelheid op de autostrade en ze gaven geen krimp.
Sinds vandaag staan ze er terug onder......laat de winter maar komen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenToch wel enkele weken te vroeg voor winterbanden.
Ik heb de Michelin PA3 en super tevreden van, vorige winter veel deugd van gehad en in de alpen 30km in de sneeuw vlot naar boven gereden!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenToch wel enkele weken te vroeg voor winterbanden.
Dit weekend geven ze 's nachts al vries temperaturen, wanneer je dan 's morgens vertrekt is er al ijzel. Van de week nog in Munchen geweest, temp. 's morgens bij vertrek - 3 graden. Dus niets te vroeg, en gezien de wagen deze week in de garage binnen moest voor een kleine herstelling, heb ik gezegd van er maar ineens mijn wintersetje op te zetten. Precies op tijd en in één moeite gedaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door netskam Bekijk BerichtenDie kerel met z'n S5 die zo'n knappe pics in de ondergrondse garage heeft gemaakt (zoals deze in de avatar van Redbull heeft er nieuwe gepost op A5OC
Comment
Comment