Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Thieutje Bekijk Berichten
    Volgens mij heeft een 2.0 een uitlaat aan elke kant en de 1.8 een dubbele pijp aan 1 kant, zo herken je ook deze 2 uit elkaar

Math.
    dacht het niet .........

Dubbele uitlaat links
    but nice try.....

Comment

• Strange, ik zou zweren dat ik reeds (meerdere) 2.0T zag met 1 pijp aan elke kant.

Comment

• met tuning kan je alles ,ik zou degene geen eten willen geven die rondrijden met een gewone 1800 met een uitlaat links en rechts ,of het zou moeten zijn dat ze in andere landen een uitlaat links en rechts hebben maar dat betwijfel ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door spark1969 Bekijk Berichten
          met tuning kan je alles ,ik zou degene geen eten willen geven die rondrijden met een gewone 1800 met een uitlaat links en rechts ,of het zou moeten zijn dat ze in andere landen een uitlaat links en rechts hebben maar dat betwijfel ik
          antwoord is 2 pijpjes links voor 1.8 en 2.0 bij een a5 coupe. Bij sportback en cabrio is de 2.0 uitlaat l en r

Comment

• Volgens mij:

A5 2.0 Tfsi 180pk : dubbele pijp aan 1 kant
            A5 2.0 Tfsi 211pk: enkele pijp aan 2 kanten

Comment

• eigenlijk was dat mijn vraag niet

Comment

• Kan me er echt niemand me helpen met een foto of een link naar een A5

met het kleur Carbon Zwart dit is een a la carte kleur bij audi.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LAWRENCE Bekijk Berichten
                  Kan me er echt niemand me helpen met een foto of een link naar een A5

met het kleur Carbon Zwart dit is een a la carte kleur bij audi.
                  kleuren evalueren op basis van een computerbeeld is irrelevant...
                  dat doe je enkel met eigen ogen

Comment

• zou je makkelijk een 2,0TFSI vervangen door een 3,0TFSI?

iemand ervaring hiermee?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
                      zou je makkelijk een 2,0TFSI vervangen door een 3,0TFSI?

iemand ervaring hiermee?
                      denk het niet ; versnellingsbak, cardans, koppeling, stuurdozen , electronica, etc moeten allemaal worden aangepast ik denk dat het veel goedkoper gaat zijn om gewoon de 2.0 te verkopen en een 3.0 in de plaats te kopen

Comment

• kan er iemand zeggen of er op zijn gelijkvormigheidsattest vermeld staat dat de velg met dubbele 7 spaak 20" toegelaten is. Staat waarschijnlijk bij de uitzonderingen.Ik weet ook niet of dit hetzelfde is bij de gewone als ook bij de S-line? Zou dit toch graag weten aangezien ik er ene weet te koop staan in Duitsland

Comment

• daar staan de maten op dat toegestaan zijn op uw auto.
                          staat de maat vd velgen ertussen = legaal
                          denk dat de s-line geen verschil heeft hierin

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi.Lover Bekijk Berichten
                            daar staan de maten op dat toegestaan zijn op uw auto.
                            staat de maat vd velgen ertussen = legaal
                            denk dat de s-line geen verschil heeft hierin
                            dit weet ik ook wel maar ik zou het graag van een A5 eigenaar willen horen hoe het er in werkelijkheid op het gelijkv.attest staat

Comment

• Ik weet het je morgen te zeggen , ik heb een A5 coupe Sline met die velgen en geen probleem voor de keuring.
                              Ik weet echter nie of de maat uitdrukkelijk vermeld staat

Comment

• Audi S5 zadelbruin

Wat vinden jullie van deze? Wordt geleverd einde mei....
                                Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Ik vind de kleurencombo niet mooi, volledig bruin is veel knapper.

Comment

• Jep is idd gewaagd ... Hadden geen keuze is besteld via audi AG, kunnen altijd nog laten overtrekken moest het echt tegenvallen ......

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAMAROSA Bekijk Berichten
                                      dit weet ik ook wel maar ik zou het graag van een A5 eigenaar willen horen hoe het er in werkelijkheid op het gelijkv.attest staat
                                      heb een S line met de originele 18" wielen.(wou ook 20" maar in combi met de demperregeling kon dat niet).
                                      op het gelijkvormigheidsattest staan onder "opmerkingen" enkel de maten van 17" tem 19". misschien wel onder "uitzonderingen" als je met 20" rijdt. ik kon mijn A5 toch krijgen met 20" in 2008 dus normaal gezien mag dat geen probleem zijn denk ik dan...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Chemistry 83 Bekijk Berichten
                                        Wat vinden jullie van deze? Wordt geleverd einde mei....
                                        niet echt mijn ding, maar wel uniek natuurlijk
                                        gaat wel enig probleem scheppen bij verkoop na verloop van tijd....

tja geuren en kleuren he
                                        Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                                          niet echt mijn ding, maar wel uniek natuurlijk
                                          gaat wel enig probleem scheppen bij verkoop na verloop van tijd....

tja geuren en kleuren he
                                          inderdaad, maar wat mij opvalt, vooral showroomwagens, is dat op de lichtere lederen bekledingen een donkere waas van afgegane kledij terug te vinden is die je moeilijk verwijderd krijgt

Comment

Working...
                                          X