Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BART7457 Bekijk Berichten
    eigenlijk om het perfect te weten zou je ze es op de vermogenbank moeten zetten, dan weet je tenminste zeker of het aan de boite ligt of dat uw motor minder vermogen geeft.

heb es gelezen dat veel van die fsi's last hebben van koolstofaanslag waardoor ze redelijk wat vermogensverlies hebben, zeker na wat km
    de oplossing zou zijn om een oil catch kan te laten installeren en de boel es grondig te laten reinigen
    Hmm denk ik niet, de mijne 8200 km en mijne maat rond de 60.000 km.....
    Ik zeg het in eerste ging het gelijk ne keer tweede en derde reed hij weg ik denk tegen de 150 km/u had hij bijna een autolengte voorsprong.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
      Je denkt dat het niet bestaat, maar er is wel degelijk leven na het spitsverkeer.
      Zalig

Oorspronkelijk geplaatst door Chemistry 83 Bekijk Berichten
      idd tiptronic hij heeft zes versnellingen...
      Maar het verschil is wel immens tov de manuele....
      Ja die FSI en tiptronic combo valt tegen hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
        Zalig

Ja die FSI en tiptronic combo valt tegen hé

had vroeger de 3.0tdi met de tiptronic en ik ondervind nu met mn dsg dat die tiptronic eigenlijk wel traag was maar werd redelijk goed verborgen achter het koppel van de 3.0tdi.

dsg+3.0tfsi vind ik echt subliem , zalig met die uitlaatplofkes bij terugschakelen
        enig minpuntje traag reagerende schakellepels achter het stuur

Comment

had vroeger de 3.0tdi met de tiptronic en ik ondervind nu met mn dsg dat die tiptronic eigenlijk wel traag was maar werd redelijk goed verborgen achter het koppel van de 3.0tdi.

dsg+3.0tfsi vind ik echt subliem , zalig met die uitlaatplofkes bij terugschakelen
          enig minpuntje traag reagerende schakellepels achter het stuur
          DSG?? Bedoel je niet S-Tronic??
          Heb nog niet met de TFSI gereden maar de 4.2 FSI/tiptronic viel me serieus tegen voor dat geld.

Comment

DSG?? Bedoel je niet S-Tronic??
            Heb nog niet met de TFSI gereden maar de 4.2 FSI/tiptronic viel me serieus tegen voor dat geld.

yep sorry dsg - stronic één pot nat

als ge ne keer in de buurt bent, laat maar weten kan je het verschil ervaren.

voor dat geld heb je gelijk , eigenlijk zijn die wagens serieus overpriced maar zo lang ze zotten genoeg vinden die ze kopen ...

Comment

• Wat is aan te raden bij de 2.0Tfsi -> manueel of automatisch?
              “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

yep sorry dsg - stronic één pot nat

als ge ne keer in de buurt bent, laat maar weten kan je het verschil ervaren.

voor dat geld heb je gelijk , eigenlijk zijn die wagens serieus overpriced maar zo lang ze zotten genoeg vinden die ze kopen ...
                En waar ligt vlaams ergens?

Hehe, boys & toys

Comment

En waar ligt vlaams ergens?

Hehe, boys & toys

pm send ,
                  ik ga de mensen die komen voor een proefritje zonder sleutels niet mijn adres geven he

Comment

• Wat is aan te raden bij de 2.0Tfsi -> manueel of automatisch?
                    S-tronic !

Comment

• Zelfs als je wil chippen naar 250 pk ( is 210 pk versie) -> ga je dan geen miserie hebben met de automaat?
                      “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Waarom ?

De Audi TTS heeft dezelfde s-tronic automaat voor 272 PK.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
                          Wat is aan te raden bij de 2.0Tfsi -> manueel of automatisch?
                          Hetgeen waar je zelf het liefst mee rijdt.

Comment

• sinds gisteren zit er een nieuwe motor in mijn A5.
                            door een terugroepactie werd er geconstateerd dat er schade was ontstaan aan de motor.
                            de dealer heeft een volledig nieuwe 2,0TFSI erin gezet)))))))
                            de vorige motor had maar 76dkm gelopen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
                              sinds gisteren zit er een nieuwe motor in mijn A5.
                              door een terugroepactie werd er geconstateerd dat er schade was ontstaan aan de motor.
                              de dealer heeft een volledig nieuwe 2,0TFSI erin gezet)))))))
                              de vorige motor had maar 76dkm gelopen.
                              Welke schade was er aan de motor en waarover ging die terugroepactie?
                              Ging het alleen over de benzinemotoren?

Comment

• nokkenassen waren beschadigd. ik had nergens last van, merkte dat niet eens
                                ik weet niet of het alleen om de benzinemotoren gaat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
                                  nokkenassen waren beschadigd. ik had nergens last van, merkte dat niet eens
                                  ik weet niet of het alleen om de benzinemotoren gaat.
                                  Alleen 2.0?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
                                    Wat is aan te raden bij de 2.0Tfsi -> manueel of automatisch?
                                    Oorspronkelijk geplaatst door B.i.g.f.o.o.t. Bekijk Berichten
                                    S-tronic !
                                    S-tronic, direct!

Comment

• volgens mij ging het idd om 2,0tfis"s
                                      ik was de 2de van 4. voor mij was een Q5 met een beschadigde motor

Comment

• En wat vinden jullie van de facelift, nu die officieel bekend is, en die je kan zien op audi.de of in de Autogids?
                                        Blijkbaar is er nu terug een 1.8TFSI met 170PK, en de 2.0TFSI enkel nog met 211PK.
                                        Geen 2.7TDI meer, enkel nog een aantal versies van de 3.0TDI.
                                        Maar ik vertel ik hier zeker oud nieuws...

Comment

• ik vind hem heel mooi.
                                          3,0TFSI zou een goede opvolger zijn van mijn 2,0TFI

Comment

Working...
                                          X