Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mijn volgende wagen wordt nu een A5 Sportback, prachtige wagen. Maar nu vroeg ik me af, als ik deze in een witte uitvoering koop, blijft mijn seksualiteit dan nog steeds onbetwist? Het klinkt misschien raar, maar ik zou graag vermijden een hoop geld te smijten tegen wat later een kappersauto blijkt te zijn. Graag je mening.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kapper Bekijk Berichten
      Mijn volgende wagen wordt nu een A5 Sportback, prachtige wagen. Maar nu vroeg ik me af, als ik deze in een witte uitvoering koop, blijft mijn seksualiteit dan nog steeds onbetwist? Het klinkt misschien raar, maar ik zou graag vermijden een hoop geld te smijten tegen wat later een kappersauto blijkt te zijn. Graag je mening.

Jonges jonges, koop je een auto voor jezelf of voor wat de mensen denken?????? Koop gewoon wat je zelf graag ziet he... Met een Audi zul je er wel bij horen, don't worry Veel succes al hoop ik voor jou dat je bericht een grapje is haha
      Last edited by ; 14/06/2012, 14:27.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de_fre Bekijk Berichten
        Jonges jonges, koop je een auto voor jezelf of voor wat de mensen denken?????? Koop gewoon wat je zelf graag ziet he... Met een Audi zul je er wel bij horen, don't worry Veel succes
        Jij deed nog moeite om te antwoorden, met een nickname als kapper en eerste post neem ik zo'n zaken niet serieus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
          Jij deed nog moeite om te antwoorden, met een nickname als kapper en eerste post neem ik zo'n zaken niet serieus
          haha ja daarom nog bericht aangepast, al zijn er wel genoeg mensen die zo denken al durven ze zo iets natuurlijk niet op een forum schrijven...

Comment

• Volgens mij staat de auto van "ons" Nathalie nog steeds te koop...
            Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
            Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kapper Bekijk Berichten
              Mijn volgende wagen wordt nu een A5 Sportback, prachtige wagen. Maar nu vroeg ik me af, als ik deze in een witte uitvoering koop, blijft mijn seksualiteit dan nog steeds onbetwist?
              heerlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guggenheimer Bekijk Berichten
                mijn A5 van 2010 heeft nu bijna 50000km en sinds kort merk ik op dat de achterwielen precies meer rolgeluiden maken. Vind ik een nogal ergerlijk geluid in een anders zo een stille wagen. Zou het kunnen dat er iets mis met de lagers?? heb ook al hier ergens gelezen dat het eigen is aan de bridgestone potenzas dat ze na een tijd meer lawaai maken. de voorste banden zijn reeds vervangen door michelins sport3 en is een merkelijk verschil in rijgedrag. heb wel nooit rolgeluiden ondervonden toen de bridgestones versleten waren vooraan. iemand een verklaring??
                Ondertussen mijn Audi verkocht en me een Bmw 520da gekocht..

Comment

• Probleem was cupping vd banden..

Sent from my iPhone using Tapatalk
                  Sintruin till I die

Comment

• Audi biedt nu een ander uitlaatsysteem aan voor de A4 en de A5. Geeft een sportievere sound (zoals van de bi-turbo)
                    Helaas nog niet verkrijgbaar in België Wel in Duitsland & Denemarken via je officiële dealer. Kostprijs rond de 1.250 EURO

part: 8T0.071.901

als iemand meer weet mag hij dat altijd delen!!

PDF op motor-talk:
                    http://www.motor-talk.de/forum/aktio...hmentId=709631

Comment

• PDF gesloten zodra ik TDI zag staan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                        PDF gesloten zodra ik TDI zag staan
                        jah sommige mensen doen nu éénmaal kilometers met hun wagen. En dan liever zo dan een illegale Milltek

Comment

• Vorige week zonder problemen door de keuring geraakt met mijn "illegale" milltek ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Soulphonic Bekijk Berichten
                            Vorige week zonder problemen door de keuring geraakt met mijn "illegale" milltek ;-)
                            En wat is er illegaal aan. ???

Comment

• je krijgt er in Belgie geen attest voor, waarom dunno

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Soulphonic Bekijk Berichten
                                je krijgt er in Belgie geen attest voor, waarom dunno
                                br performance(waar ik is gehoord heb voor mijne)zegt dat er een attest is bij de resonated,non resonated geen attest.'k weet niet als dit klopt

Comment

• Tja, 'k denk dat Soulphonic -net als ik- een beetje te vroeg gekocht hebben?
                                  Nu las ik ook dat de uitlaat met keurmerk (en dus met attest) te krijgen is, maar op moment van aankoop echter niet.
                                  Gelukkig heb ik geen problemen ervaren bij de keuring.
                                  Het is misschien wat naïef om te denken dat ze een oogje dichtknepen, maar heb het me wel zo ingeprent, want eigenlijk kan je er niet naast kijken, toch?
                                  Te beginnen bij de uitlaatproef, waar ze een sonde in de uitlaat steken => al het uitgelezen moment om het opschrift "Milltek" te kunnen lezen. *spannend*
                                  Maar ook onderaan op beide dempers zit een plaatje met het opschrift "Milltek", heel duidelijk in 't zicht.
                                  Wat er bij mij echter niet op dat plaatje staat is een Europees keurmerk, dat is uiteindelijk een héél belangrijk nummer.
                                  Dezelfde uitlaat zonder nummer is hier in België "illegaal" en daar kan je dus de nodige miserie mee hebben indien ze aan regelneverij doen.

Comment

• Dan heb ik enorm veel geluk gehad blijkbaar!
                                    Mijn spacers stonden er ook nog op, it was my lucky day :-)

en vanaf morgen staan vooraan mijn zwarte Brembo remmen er eindelijk op.

volgend jaar waag ik met alles toch nog eens mijn kans, die weet heb ik terug geluk, anders zal het heel veel werk worden om hem elk jaar opnieuw in orde te zetten voor de keuring.

Comment

• Wij hebben sinds een drietal weken een nieuwe Audi A5 Sportback 3.0 Tdi. Echt een zalige auto. Knap design, mooi afgewerkt binnenin, zachte automaat,...

Er is maar één minpuntje: de elektronische stuurbekrachtiging. Die verzwaart naarmate je sneller rijdt, maar in bepaalde situaties voelt het héél onnatuurlijk aan. Als je bijvoorbeeld een inhaalmanoeuvre uitvoert en bijstuurt, heb je totaal geen voeling met de auto. Ik heb een keer bijna al zwalpend voorbijgestoken, maar dat durf ik nu niet meer. Vanaf nu ga ik maar op het gas staan als hij mooi rechtuit staat. Da's toch wel een serieuze misser, voor een auto die een sportief weggedrag impliceert...
                                      freude am fahren

Comment

• Eventjes wat foto's plaatsen van onze nieuwste aanwinst:

freude am fahren

Comment

• freude am fahren

Comment

Working...
                                          X