nochtans een van de beste veiling sites dat er zijn
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
X
-
Het is mss niet zo goed voor de vaa, maar voor dat geld kan je evengoed een 3.0 vinden.
Lang getwijfeld om zo 1 te kopen naast de allroad, maar wss zal het iets anders worden.
Ivm die veiling: is dat ook dat ge daar nog btw moet op betalen en dan veilingsgeld met daarboven nog eens btw?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spreeuwke Bekijk BerichtenBeste Forumleden,
heeft er iemand ervaring met sneeuwkettingen Weissenfeld Clack & Go Prestige 13 op een
Audi A5 met winterbanden 245/40 18 inch ?
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichtenik heb dezelfde maat als winterband en ik heb snowsocks gekocht, beschadigt je velgen niet
Bedankt voor je reactie "Dragonfly".
Heb je ze al in de praktijk kunnen gebruiken? Hoe zit het met de grip in vergelijking met een sneeuwketting ?
Heb jij enig idee of snowsocks in Frankrijk de sneeuwketting mogen vervangen wanneer het bord "sneeuwkettingen verplicht" aangebracht is ?
Thanks.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spreeuwke Bekijk BerichtenBedankt voor je reactie "Dragonfly".
Heb je ze al in de praktijk kunnen gebruiken? Hoe zit het met de grip in vergelijking met een sneeuwketting ?
Heb jij enig idee of snowsocks in Frankrijk de sneeuwketting mogen vervangen wanneer het bord "sneeuwkettingen verplicht" aangebracht is ?
Thanks.
De gendarme is dan gekomen om die weg te takelen :p Er waren ook nog 2 BMW's mee met winterbanden die vlot mee konden. Naar beneden rijden is uiteraard trickier maar toen hadden ze geruimd.
Naar wat ik gehoord heb zouden die socks wel aanvaard worden alhoewel ze in frankrijk op papier kettingen eisen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenNiet nodig gehad ondanks dat heel de berg ondergesneeuwd was. Hebben er bijna 3u over gedaan omdat paar auto's met zomerbanden de weg blokkeerden.
De gendarme is dan gekomen om die weg te takelen :p Er waren ook nog 2 BMW's mee met winterbanden die vlot mee konden. Naar beneden rijden is uiteraard trickier maar toen hadden ze geruimd.
Naar wat ik gehoord heb zouden die socks wel aanvaard worden alhoewel ze in frankrijk op papier kettingen eisen.
Since 2010 AutoSock is certified to comply with the French winter equipment regulations and can be used in France where the snowchain sign (B26) is in place. See below. AutoSock are the only snow socks that have been tested and approved to be used in France as an equivalent snow chain product. You will need to make sure you have the correct sticker if you are going to be using AutoSock in France.
Bron: http://www.autosock.co.uk/autosock-f...h-autosock.php
weliswaar van de fabrikant maar 't zal wel kloppen zeker.
Comment
-
sneeuwkettingen
Oorspronkelijk geplaatst door Spreeuwke Bekijk BerichtenBeste Forumleden,
heeft er iemand ervaring met sneeuwkettingen Weissenfeld Clack & Go Prestige 13 op een
Audi A5 met winterbanden 245/40 18 inch ?
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Omdat de leverancier van de kettingen mij had aangeraden om eerst te informeren of de wagen geschikt was voor sneeuwkettingen ben ik te rade gegaan bij mijn Audi dealer. Na wat opzoekwerk heeft deze mij bevestigd dat er GEEN kettingen gebruikt mogen worden wanneer de A5 op 18' velgen staat. De kettingen zouden (aan de binnenzijde van de band) schade kunnen aanbrengen aan vitale onderdelen van de ophanging en de remmen.
Ik heb dan in een bandencentrale "loopvlakkettingen" gekocht. Ze zijn wel duurder dan standaard kettingen maar hebben geen onderdelen aan de binnenzijde van de band en kunnen dus zonder problemen op de A5 met 18' velgen gebruikt worden.
Ik vond het belangrijk om dit aan de forumleden mee te delen.
Comment
-
Onze A5 Sportback heeft ondertussen 24000 km sinds eind augustus. We beginnen de auto steeds meer te appreciëren. Vooral de power van de 3.0 Tdi blijft nog steeds magistraal. 't Is altijd leuk om zo vlot uit de startblokken te sprinten.
Wel onlangs nog een irritantigheidje ontdekt: Als je de deur van de chauffeur opendoet, dan valt de motor meteen uit. Zou je deze instelling kunnen aanpassen, of is dit standaard zo?freude am fahren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk BerichtenOnze A5 Sportback heeft ondertussen 24000 km sinds eind augustus. We beginnen de auto steeds meer te appreciëren. Vooral de power van de 3.0 Tdi blijft nog steeds magistraal. 't Is altijd leuk om zo vlot uit de startblokken te sprinten.
Wel onlangs nog een irritantigheidje ontdekt: Als je de deur van de chauffeur opendoet, dan valt de motor meteen uit. Zou je deze instelling kunnen aanpassen, of is dit standaard zo?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk Berichten... Wel onlangs nog een irritantigheidje ontdekt: Als je de deur van de chauffeur opendoet, dan valt de motor meteen uit. Zou je deze instelling kunnen aanpassen, of is dit standaard zo?VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door duc748 Bekijk BerichtenIs er iemand die weet of je bochtenverlichting via de mistlichten kan laten aanzetten voor een 2009 model?
Het probleem is namelijk dat het mistlicht ook gaat branden bij activeren van het knipperlicht en dit eigenlijk alleen zou mogen bij draaien aan het stuur.
Daardoor ziet het er niet uit als je ergens met je knipperlicht opstaat. Maar das dan ook misschien een persoonlijke smaak.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk BerichtenVind ik bij onze A6 BT ook vervelend.
Comment
-
Als je bedoelt naar het B&O systeem,dan zal dit een nogal dure zaak zijn, vermoed ik. Heb dit systeem in de A5C, en nog geen seconde spijt van. Het soundsysteem van Audi zelf, trekt op geen ballen....“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk BerichtenAls je bedoelt naar het B&O systeem,dan zal dit een nogal dure zaak zijn, vermoed ik. Heb dit systeem in de A5C, en nog geen seconde spijt van. Het soundsysteem van Audi zelf, trekt op geen ballen....IRIDIUM
Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214
Groeipunt
Helderzienden
Comment
Comment