Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bentley Mulsanne

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

zal ongetwijfeld beestig mooi zijn om in te zitten en zal zalig rijden zijn ermee ook trouwens.

Alleen het is (een kunstmatig gecreëerde en financiële ) crisis hé

Comment

Best lelijk.

Comment

lijkt me een machtig vervoermiddel.....
        BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

was vanmiddag bij de presentatie, alhoewel we nog niet in het interieur mochten
          best wel machtige wagen eigelijk heeft wel presence & ziet er zeker beter uit dan de Phantom

s'avonds werd chassis #1 dan geveild waarvan de opbrengst naar charity ging & hij heeft maar US$500.000 opgebracht
          niet bepaald een goed begin voor de lancering. vooral sinds ze nog geen prijzen wilden vrijgeven.
          dus die man heeft meer dan waarschijnlijk een koopje gedaan

Comment

enkel chassis of ook inhoud? en mag die daar al meteen mee rijden?

Comment

Comment

Comment

Last edited by ; 17/08/2009, 12:23.

Comment

die lichten met die leds (?) zijn echt te mottig voor woorden
                    2015 BMW F11 520dA
                    1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FroFro Bekijk Berichten
                      enkel chassis of ook inhoud? en mag die daar al meteen mee rijden?
                      hoe bedoel je?
                      die van de veiling?
                      das eerste productie wagen volgend jaar

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk Berichten
                        Ben ik nu de enige die er een RR in ziet ?!
                        Nee

Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                        Geen fan.
                        Second that ... juk!

Comment

Pff. Iets zegt me dat dit best knap is.
                          Maar voor hetzelfde geld hing er een Chinese badge op en dan vond ik het om van te walgen... Al geldt dat enkel voor het front.
                          De rest is subliem, een beetje gebalder en inderdaad wat meer naar RR neigend dan de Arnage. Maar op een elegante manier, daar waar de Rolls in mijn ogen een tikje te bombastisch voor de dag komt.
                          Ik had denk ik toch liever koplampen gezien zoals op de Brooklands, after all...

Comment

Comment

Ik ben er niet wild van. De statigheid van de Arnage is verdwenen, ik vind 'm, in tegenstelling tot wat jwv50 stelt, eigenlijk weinig innovatief. Zo goed als alle elementen zijn overgenomen van iets anders, zo komt 'ie toch bij mij over. Gelukkig komt zo goed als alles wel van Bentley, maar dit is weldegelijk een copy/paste-wagen, niks verrassends ... op de wat vreemde snoet na. Ik vind de Arnage meer karakter uitstralen, deze komt bij mij nogal onzeker van zichzelf over. Dit is m.i. niet meteen een wagen die er "staat", op zichzelf, puur designmatig (size, class, price and image maken natuurlijk de facto wél dat 'ie er staat, laat ons duidelijk wezen), daarvoor heeft 'ie de eigenheid die de Arnage had vergeten over te nemen, en lijkt 'ie teveel op z'n kleinere broers.

Ik ben een notoir fan van (wat mij betreft) de kunstwerken-op-wielen die onder de naam Rolls Royce uitgebracht worden (ook al zijn deze ook zeker niet zonder issues), maar als ik daar even afstand van neem, dan nog denk ik dat er bij Rolls Royce meerdere champagnekurken in de lucht zijn geknald bij de openbaring van deze foto's. Het kon véél erger geweest zijn voor hen, of anders verwoord : naar mijn gevoel heeft men bij Bentley al enkele prachtige auto's op de wereld losgelaten, de laatste jaren, en hebben ze nu precies helemaal niet alle registers opengetrokken. Ik had een zinderende auto verwacht met een vormgeving die adembenemend was, een auto die langs alle kanten zo goed als de perfectie benaderde, een auto die het majestueuze en de art nouveau van de Rolls evenaarde maar wel het arrogante karakter en de posh van zich af zou schudden en daarmee zichzelf lijnrecht naar de top van 't firmament zou schieten, een auto waarover in kunstenaarsmiddens graag een boompje over 't design zou worden opgezet (albeit zo klassiek als maar kan, cfr. Arnage), ...

Mooie auto, zal verkopen (heeft de naam en het prijskaartje om het te maken, in zijn segment), maar hij mist wat mij betreft nét dat ietsje meer. Een beetje zoals prinses Mathilde die qua présence verbleekt naast prinses Maxima.

Comment

zalig tot je de voorkant bekijkt

Comment

Kan er iemand eens die buitenste voorlichten met PS verwijderen? Dat gaat meteen pakken beter zijn denk ik.

Comment

Comment

Ik vind het mottig dat die bumper zo uitsteekt in het midden, gewoon vlak was misschien beter geweest. Zou hem misschien ook wat serieuzer doen ogen langs voor, nu heeft hij wat te veel gekke franjes zoals de koplampen die bumper dan, en de luchtinlaat onderaan die niet echt mooi is van vorm en een beetje een lelijke, goedkope, grill heeft.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten

Eigenlijk schoot ik een beetje in de lach bij het zien van deze foto en ik vind dat spijtig...

Comment

Daar mijn PS vaardigheden beperkt zijn, gewoon wat zitten knippen en plakken.

Veel beter dan de dubbele koplampen imho.

Comment

Working...
                                          X