Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bentley Mulsanne

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

wat een koetswerk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
      Neen, niet knap. Ik ben zeker nu. Ik ben voorstander van verandering, maar dit hieronder is veel mooier. Statiger en toch slanker. Die spiegels alleen al, waarom zijn dat toch overal zo'n grote klompen geworden? Het is een detail, maar 't is om van te schreien...

Wel goed: http://www.autoblog.nl/archive/2009/...-pk#post-30959

Doe mij dus maar een Brooklands met dat blok.

Comment

Met één enkele koplamp (zie vorige pagina) vind ik het al beter, maar idd niets kan tippen aan de Brooklands.

Comment

Als ge ze vergelijkt zoals hierboven ziet ge pas goed hoeveel mooier een arnage is.

Comment

Hierboven staat de Brooklands. Niet dat het iets uitmaakt, front is nagenoeg identiek.

Comment

ik ben waarschijnlijk de enige die de nieuwe mooier vind? hij ziet er terug jong en fris uit vind ik, en die koplampen hebben wel iets rustig. lijkt me tegelijk ook wat een knipoog naar de heel oude modellen. naar de bentley R type(vooral de continental), S1 en S2, waarbij het geen dubbele koplampen waren van dezelfde grootte.
              Last edited by woumans; 07/09/2009, 17:11.
              Vive Renault!! -- Laguna II.2 1,9dCi 120PK foto's
              "You need to be an 'ass' to drive an S" Evy , mijn zus

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door woumans Bekijk Berichten
                ik ben waarschijnlijk de enige die de nieuwe mooier vind? hij ziet er terug jong en fris uit vind ik, en die koplampen hebben wel iets rustig. lijkt me tegelijk ook wat een knipoog naar de heel oude modellen. naar de bentley R type, S1 en S2, waarbij het geen dubbele koplampen waren van dezelfde grootte.

Nope, idem ... ik vind hem zéér geslaagd.
                1963 Land Rover Series IIa
                1994 Mercedes SL320
                2015 Land Rover Discovery SDV6
                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door woumans Bekijk Berichten
                  ik ben waarschijnlijk de enige die de nieuwe mooier vind? hij ziet er terug jong en fris uit vind ik, en die koplampen hebben wel iets rustig. lijkt me tegelijk ook wat een knipoog naar de heel oude modellen. naar de bentley R type(vooral de continental), S1 en S2, waarbij het geen dubbele koplampen waren van dezelfde grootte.
                  dito,ik vind hem zeer geslaagd

Comment

schitterend interieur
                    Bijgevoegde Bestanden

Comment

Live @ IAA Frankfurt:

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

[www.omniauto.it]

Comment

Wat een immens lekker exemplaar!

Comment

Het front vraagt nog enige gewenning, maar hoe meer ik de Mulsanne zie hoe meer ie me kan overtuigen.

Lederen zetels vind ik iets minder geslaagd, die mij maar de zetels uit de Arnage met de typische stiksels en bijhorend Bentley-logo. Misschien nog beschikbaar via Mulliner?

Last edited by ; 16/09/2009, 20:55.

Comment

+ YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Prachtig filmpje van deze nieuwe Bentley, z'n snoet begint me meer en meer te bevallen.

Comment

Ik vond 'm op het begin knap.
                                  Nu vind ik het om van te bleiten...
                                  Dat interieur is gewoon lelijk en banaal geworden (dat stuur alleen al), de snuit wordt lelijker met de dag, ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
                                    Ik vond 'm op het begin knap.
                                    Nu vind ik het om van te bleiten...
                                    Dat interieur is gewoon lelijk en banaal geworden (dat stuur alleen al), de snuit wordt lelijker met de dag, ...
                                    Het interieur doet me aan dat van de nieuwe XJ denken met die grote stukken hout op de deuren. Net zo vulgair ook.

Comment

Ik kan het maar moeilijk verwoorden...
                                      Maar het interieur van een Superb met alle opties zou er perfect zo kunnen uitzien, en dat was wel even anders ervoor...
                                      Dat knappe aluminium voor o.m. de tellerpartij zie ik hierin ook niet direct terug verschijnen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Ok, totaal andere kleuren. Maar toch, dat heet ik écht geen vooruitgang...
                                        Ik had nog liever een W12 gezien mét fatsoenlijke looks.

Comment

De kleurencombo van het interieur van de Mulsanne vind ik nu ook niet meteen de meest flatterende.

Comment

Working...
                                          X