wat een koetswerk
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bentley Mulsanne
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
Wel goed: http://www.autoblog.nl/archive/2009/...-pk#post-30959
Doe mij dus maar een Brooklands met dat blok.
Comment
-
ik ben waarschijnlijk de enige die de nieuwe mooier vind? hij ziet er terug jong en fris uit vind ik, en die koplampen hebben wel iets rustig. lijkt me tegelijk ook wat een knipoog naar de heel oude modellen. naar de bentley R type(vooral de continental), S1 en S2, waarbij het geen dubbele koplampen waren van dezelfde grootte.Last edited by woumans; 07/09/2009, 17:11.Vive Renault!! -- Laguna II.2 1,9dCi 120PK foto's
"You need to be an 'ass' to drive an S" Evy , mijn zus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door woumans Bekijk Berichtenik ben waarschijnlijk de enige die de nieuwe mooier vind? hij ziet er terug jong en fris uit vind ik, en die koplampen hebben wel iets rustig. lijkt me tegelijk ook wat een knipoog naar de heel oude modellen. naar de bentley R type, S1 en S2, waarbij het geen dubbele koplampen waren van dezelfde grootte.
Nope, idem ... ik vind hem zéér geslaagd.1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door woumans Bekijk Berichtenik ben waarschijnlijk de enige die de nieuwe mooier vind? hij ziet er terug jong en fris uit vind ik, en die koplampen hebben wel iets rustig. lijkt me tegelijk ook wat een knipoog naar de heel oude modellen. naar de bentley R type(vooral de continental), S1 en S2, waarbij het geen dubbele koplampen waren van dezelfde grootte.
Comment
-
schitterend interieurBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Het front vraagt nog enige gewenning, maar hoe meer ik de Mulsanne zie hoe meer ie me kan overtuigen.
Lederen zetels vind ik iets minder geslaagd, die mij maar de zetels uit de Arnage met de typische stiksels en bijhorend Bentley-logo. Misschien nog beschikbaar via Mulliner?
Comment
-
+ YouTube Video
Prachtig filmpje van deze nieuwe Bentley, z'n snoet begint me meer en meer te bevallen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenIk vond 'm op het begin knap.
Nu vind ik het om van te bleiten...
Dat interieur is gewoon lelijk en banaal geworden (dat stuur alleen al), de snuit wordt lelijker met de dag, ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Ok, totaal andere kleuren. Maar toch, dat heet ik écht geen vooruitgang...
Ik had nog liever een W12 gezien mét fatsoenlijke looks.
Comment
Comment