Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Neen, niet knap. Ik ben zeker nu. Ik ben voorstander van verandering, maar dit hieronder is veel mooier. Statiger en toch slanker. Die spiegels alleen al, waarom zijn dat toch overal zo'n grote klompen geworden? Het is een detail, maar 't is om van te schreien...
ik ben waarschijnlijk de enige die de nieuwe mooier vind? hij ziet er terug jong en fris uit vind ik, en die koplampen hebben wel iets rustig. lijkt me tegelijk ook wat een knipoog naar de heel oude modellen. naar de bentley R type(vooral de continental), S1 en S2, waarbij het geen dubbele koplampen waren van dezelfde grootte.
ik ben waarschijnlijk de enige die de nieuwe mooier vind? hij ziet er terug jong en fris uit vind ik, en die koplampen hebben wel iets rustig. lijkt me tegelijk ook wat een knipoog naar de heel oude modellen. naar de bentley R type, S1 en S2, waarbij het geen dubbele koplampen waren van dezelfde grootte.
Nope, idem ... ik vind hem zéér geslaagd.
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
ik ben waarschijnlijk de enige die de nieuwe mooier vind? hij ziet er terug jong en fris uit vind ik, en die koplampen hebben wel iets rustig. lijkt me tegelijk ook wat een knipoog naar de heel oude modellen. naar de bentley R type(vooral de continental), S1 en S2, waarbij het geen dubbele koplampen waren van dezelfde grootte.
Het front vraagt nog enige gewenning, maar hoe meer ik de Mulsanne zie hoe meer ie me kan overtuigen.
Lederen zetels vind ik iets minder geslaagd, die mij maar de zetels uit de Arnage met de typische stiksels en bijhorend Bentley-logo. Misschien nog beschikbaar via Mulliner?
Ik vond 'm op het begin knap.
Nu vind ik het om van te bleiten...
Dat interieur is gewoon lelijk en banaal geworden (dat stuur alleen al), de snuit wordt lelijker met de dag, ...
Ik vond 'm op het begin knap.
Nu vind ik het om van te bleiten...
Dat interieur is gewoon lelijk en banaal geworden (dat stuur alleen al), de snuit wordt lelijker met de dag, ...
Het interieur doet me aan dat van de nieuwe XJ denken met die grote stukken hout op de deuren. Net zo vulgair ook.
Ik kan het maar moeilijk verwoorden...
Maar het interieur van een Superb met alle opties zou er perfect zo kunnen uitzien, en dat was wel even anders ervoor...
Dat knappe aluminium voor o.m. de tellerpartij zie ik hierin ook niet direct terug verschijnen.
Comment