Zijkant is subliem, achterkant gelukt, maar de voorkant moet mij nog altijd overtuigen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bentley Mulsanne
Collapse
X
-
Should I buy one?
Got a spare £222,000? Then don’t delay because it’s already sold out through 2010 and 2011. The first purpose-built Bentley in a lifetime has no serious flaws and some awesome talents.
It’s as effortless as a flagship Bentley should be, as luxuriously appointed and as capable and rewarding as any car flying the wings should be. It may be slightly less lovable than an Arnage, but much of that car's charm lay in its flaws. Those failings have been exorcised and what remains is a breathtakingly able, utterly admirable and endlessly enjoyable new Bentley.
Complete rij-impressie: [www.autocar.co.uk]Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Het nec plus ultra der automobielen...
Het design heeft stijl, en is toch sportief. Interieur is smaakvol, luxueus en toch bij de tijd. Comfort zal ook topklasse zijn, evenals ruimteaanbod. If money didn't matter....
(En voor de fun dan nog wel wat anders lekkers, maar doe deze alvast maar voor de recepties, diners, en weekends out...)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Ik begrijp dat Bentley een klassieke stijl moet volgen, terecht, maar een huis in renaissance en barokke stijl tegelijk trekt toch ook op niet veel.
Exterieur en interieur zijn verder wel zeer stijlvol, 't mag gezegd.
Comment
-
Ik heb de indruk dat ze toch ietwat terug aan het komen zijn van het idee 'we steken alles in die computer in het midden zodat er geen of weinig knopjes op de middenconsole te bespeuren zijn'. Maar eens het intuïtief is gerangschikt, vind ik het véél aangenamer om op een knopje te duwen dan je ogen te moeten richten op een schermpje om te zoeken naar wat je nodig hebt!
De überslee bij uitstek, die Mulsanne! Al had ik een ietwat originelere naam liever gehoord...
Comment
-
Je kunt nooit overdadig in luxe baden, moet het nobele Bentley gedacht hebben. De Mulsanne is even apart genomen en heeft nu een klein arsenaal aan nieuwe luxegoederen te bieden.
De wijzigingen komen, hoe kan het ook anders, vooral ten goede aan de achterpassagiers. Want zeg nou eerlijk, wie zo'n auto kan betalen laat zich hoogstwaarschijnlijk rijden. Niet dat wij er roerig om zouden zijn als we zelf achter het stuur zouden moeten kruipen, maar dat terzijde.
Het interieur van het slagschip wordt bekleed met extra zachte materialen. De hoofdsteunen en de voetsteunen krijgen een speciaal tapijt aangemeten met daaronder een flinke dosis zacht eendendons. Wat wil je nog meer. Optioneel worden er uitklapbare 'tafeltjes' achter de voorstoelen gemonteerd waar een draadloos toetsenbord en een iPad naadloos in geïntegreerd kunnen worden.
In de hoofdsteunen van de voorstoelen worden bovendien 8-inch LCD schermpjes geschroefd. Voor opslagruimte zorgt een 20 GB hardeschijf en een dvd-speler behoort uiteraard ook tot de standaarduitrusting. Draadloze koptelefoons worden meegeleverd, samen met een afstandsbediening waar alle elektronische gadgets in de auto mee bediend kunnen worden. Verder krijgt de Mulsanne standaard privacy-gordijnen voor de achterpassagiers en optioneel is een kofferset te krijgen van de Italiaanse fabrikant Schedoni.
Onder de kap verandert er helemaal niets. Dat betekent dat dezelfde 6,75-liter V8 met 505 pk je nobele Britse bakbeest in alle rust over de wegen en oprijlanen zal brengen. Op de Autosalon van Genève wordt de fijngeslepen Mulsanne aan het publiek getoond.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Bentley mag dit jaar z'n 95e kaarsje uitblazen. De nobele heren en dames vieren dit met een speciale uitvoering van de al behoorlijk exclusieve Mulsanne.
Om maar met het slechte nieuws te beginnen: de feestelijke Mulsanne is alleen bestemd voor de Engelse markt. Toch kijken we maar al te graag naar de weelderige aankleding van deze tot vijftien stuks gelimiteerde Mulsanne 95.
Bentley's Mulliner-afdeling in Crewe is opgetrommeld om het vlaggenschip een feestelijk maatpak aan te meten. De Mulsanne 95 is leverbaar in de kleuren Britannia Blue, Empire Red en Oxford White, niet geheel toevallig de kleuren van de Engelse vlag. De Flying B op de motorkap krijgt een donkere laklaag en ook het 21-inch lichtmetaal is van een donkerder huidje voorzien.
In het interieur zien we naast bakken met het fijnste blauw-witte leer speciale verlichte 'Ninety Five' instaplijsten en wat 95-logo's op de zetels. Ook op het dashboard keert de feestelijke aanduiding terug. Voor het houtwerk is een speciale drie- tot vierhonderd jaar oude walnootboom geveld.
Wat de exclusieve Mulsannes gaan kosten, is nog niet bekend.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
Comment