Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hyundai ix35 (Tucson)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ix35 fan Bekijk Berichten
    Dag Hyundai-fans,

Ik zie dat jullie allen afwezig blijven !!!.
    Zijn er geen verhalen / bevindingen over de nieuwe ix35?
    Ik ben nog steeds wachtende op een bericht van mijn garagist. 4° week mei was geprogrammeerd...hopelijk leveren ze op tijd.
    Hoe zijn de bevindingen over de gestelde leveringstermijnen?
    Volgt de hoofdverdeler de verwachtingen in? Zijn er onverwachte vertragingen?

Graag jullie reactie.

IX35 fan
    Hallo ix35 fan,
    Heb vandaag mijn ix35 2.0 CRDI i-catcher(full option versie) besteld in Duitsland (Geilenkirchen). Voor zover ik weet is deze wagen in België niet in deze uitvoering te verkrijgen (nederlands model). Ik was verbaasd dat men deze wagen in Duitsland maar liefst 11000 euro beterkoop kan krijgen dan de officiële dealerprijs in Nederland. Moet er wel 4 maanden op wachten, maar voor zo'n prijsverschil is het mij dat wel waard. Momenteel rijd ik nog met een Hyundai Santa Fe maar na 1 testrit met de ix35 was ik al verkocht. Het worden nog 4 lange maanden!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pedro Ix35 Bekijk Berichten
      Ik heb ervaring met de Iphone.
      Het kabeltje heb je uiteraard alleen nodig om muziek (Ipod) via de auto radio af te spelen!
      Ik heb dan ook zo'n kabeltje destijds bij de dealer besteld. Ik moet zeggen dat de muziek
      van de Iphone fantastisch klinkt!! Mijn uitvoring is een style version, deze heeft de subwoofer ingebouwd. Verder werkt het telefoneren perfect met de Iphone. 1 keer aanmelden, daarna krijg ik direct connectie als ik instap (via Blue Tooth).
      Op de Nederlandse site staat een lijst met "geteste" telefoons.

Zie : http://www.hyundai.nl/media/3984508/...%20functie.pdf
      Bedankt voor uw reactie!
      Hoeveel heb je betaaldt voor dit kabeltje via de dealer? Want heb al gehoord dat er mensen zijn die dit op ebay gekocht hebben en het ook perfect werkte.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door theodoor007 Bekijk Berichten
        Hallo ix35 fan,
        Heb vandaag mijn ix35 2.0 CRDI i-catcher(full option versie) besteld in Duitsland (Geilenkirchen). Voor zover ik weet is deze wagen in België niet in deze uitvoering te verkrijgen (nederlands model). Ik was verbaasd dat men deze wagen in Duitsland maar liefst 11000 euro beterkoop kan krijgen dan de officiële dealerprijs in Nederland. Moet er wel 4 maanden op wachten, maar voor zo'n prijsverschil is het mij dat wel waard. Momenteel rijd ik nog met een Hyundai Santa Fe maar na 1 testrit met de ix35 was ik al verkocht. Het worden nog 4 lange maanden!
        toch wel bij ons in belgie is het niet i-catcher maar executive full option met 4wd. 136pk of 184pk. 18' velgen, open dak, navigatie,kyles go, enz.
        is er dan een verschil tussen de i-catcher en de executive weet iemand dit?
        volgens mij zijn ze identiek!
        prijsverschil 11000€
        oppassen dat je de prijzen in duitsland bekijkt in het model premium de hoogste versie is geen navigatie en geen open dak enkel in optie als je dat erbij rekend komen de prijzen gelijk met die van ons!
        of ze moeten grotere kortingen geven.
        en dan moet je hem nog invoeren.
        Seat Leon FR 1.4 tsi 103kw 140pk
        http://www.autoforum.be/showthread.php?65549-2014-Seat-leon-Fr-1-4l-tsi-140pk
        Tip: Join de Facebook groep "Seat Leon Eigenaars" voor informatie en ervaringen tussen New Leon eigenaars

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door theodoor007 Bekijk Berichten
          Hallo ix35 fan,
          Auto's zijn in Nederland toch altijd een heel pak duurder door die speciale belastingen.
          Let wel op bij al die invoerkwesties want die kunnen je nog heel zuur opbreken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door joodoo Bekijk Berichten
            Auto's zijn in Nederland toch altijd een heel pak duurder door die speciale belastingen.
            Let wel op bij al die invoerkwesties want die kunnen je nog heel zuur opbreken.
            Die invoerprocedure stelt tegenwoordig niets meer voor. Je moet enkel bij het douanekantoor in je buurt een zegel gaan halen die minder kost dan een pakje chips. Voor de rest moet je enkel de BTW voldoen in België.
            M.a.w. op de prijs vermeld op de duitse factuur moet ik geen 19% betalen, maar 21%. Indien je de vergelijking eens wil maken qua prijs kan je eens kijken op de website www.euroautoberlin.de . Bij mijn weten krijg je daar de beste prijzen ( in vergelijking met de rest van de duitse automobielmarkt).

@hitachi:
            Volgens mij is de i-catcher toch niet helemaal hetzelfde als de executive full option 4WD. Ik heb de i-catcher namelijk besteld in 2WD (136PK met dezelfde opties van de executive 4WD hier in België).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door thehawk Bekijk Berichten
              Bedankt voor uw reactie!
              Hoeveel heb je betaaldt voor dit kabeltje via de dealer? Want heb al gehoord dat er mensen zijn die dit op ebay gekocht hebben en het ook perfect werkte.

Niet schrikken......€75,- Vond ik best wel duur voor een kabeltje....
              Via e-bay is het kabeltje inderdaad goedkoper te krijgen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pedro Ix35 Bekijk Berichten
                Niet schrikken......€75,- Vond ik best wel duur voor een kabeltje....
                Via e-bay is het kabeltje inderdaad goedkoper te krijgen!
                Is inderdaad zeer veel geld voor een simpel kabeltje. Zal dit via ebay kopen. Voor een kabel wil ik niet veel uitgeven.
                Nog eens bedankt voor uw reactie.

Comment

• Hallo,

Net terug van vakantie.

Wagen goed kunnen testen:
                  1. positief :
                  - cruise controle rijdt zalig.
                  - verbruik na 3350 km, waarvan een 1800 km snelweg : 7,8 l. Kan ik mee leven.
                  - sturing : zeer accuraat
                  - GPS : werkt perfect - mooi door Parijs geloodst.
                  - zetels : zeeer goed - geen seconde last gehad
                  - laadvermogen in en rond het reservewiel is zeer groot

2. Negatief :
                  - krappe koffer; door de hellende achterruit is het laadvermogen in de diepte beperkt
                  - GPS in Engels - toch even aanpassen.

Zoals je kan zien ben ik een tevreden klant.

Groeten.

Comment

• Vandaag telefoon gekregen van de dealer.Wagen is eindelijk binnen gekomen. Heb er bijna 5 maand moeten op wachten(besteld op 16 maart). Kan niet meer wachten om hem morgen op te halen.

Comment

• Dag Stef,

Alvast veel plezier met je nieuwe wagen. Rijdt gewoon zalig.
                      Vraag eens bij je dealer wanneer de Nederlandse upgrade van het GPS-systeem kan uitgevoerd worden.

Groeten,

ix 35 fan

Comment

• Hey ix35 fan

Update komt normaal gezien(in hyundai termen weet je nooit) volgende week binnen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arviddq Bekijk Berichten
                          Hey ix35 fan

Update komt normaal gezien(in hyundai termen weet je nooit) volgende week binnen
                          Voor de nieuwste navigatiesoftware van onze ix35 is er ook een website namelijk:
                          www.navigation.com/hyundai
                          zeker een bezoekje waard.

Comment

• Ja maar ga update toch maar laten doen door garage:p

weet er eigenlijk iemand waar je een ipod kabeltje goedkoop kan kopen?

Comment

• Gps stond in het engels nog toen wagen geleverd werd.Deze morgen software gedownload van de website en staat nu in het nederlands.Momenteel nog geen problemen na upgrade.

Comment

Ja maar ga update toch maar laten doen door garage:p

weet er eigenlijk iemand waar je een ipod kabeltje goedkoop kan kopen?
                                Ja op ebay gewoon eens zoeken op hyundai iphone is zelfde als voor de ipod!

Comment

• Vandaag de upgrade geïnstalleerd.
                                  Eindelijk is de Nederlandse versie beschikbaar.
                                  Werkt voorlopig prima.

Na +/- 3600 km gereden te hebben, is het gemiddeld verbruik 8,2 l/100km.
                                  2/3 snelweg - 1/3 stadsverkeer

Comment

• Vandaag ook nieuws gekregen van garage over update daarnet geinstalleerd en werkt inderdaad prima, maar vindt de stem van de gps nogal irriterend maarja

voor derest nog altijd zeer tevreden buiten dat het interieur nogal stofferig is. Hiermee bedoel ik dat het precies stof aantrekt (ka ook aan de zwarte kleur liggen natuurlijk:p)

Comment

• Ik heb net ergens gelezen dat je de nederlandse update geinstaleerd hebt dat dan je spraakcomando niet meer werkt blijkbaar staat het toch nog niet helemaal op punt!
                                      Kan iemand dit bevestigen?
                                      Hier gelezen;
                                      Tip: Join de Facebook groep "Seat Leon Eigenaars" voor informatie en ervaringen tussen New Leon eigenaars

Comment

• Hallo,

als er nog iemand interesse moest hebben voor Ipod kabel, heb ereen aantal kunnen bemachtigen voor 35 € originele in de winkel zijn deze 75 € dus koopje denk ik dan toch

Comment

Hallo,

als er nog iemand interesse moest hebben voor Ipod kabel, heb ereen aantal kunnen bemachtigen voor 35 € originele in de winkel zijn deze 75 € dus koopje denk ik dan toch
                                          nee dank u bij mij werkt het zonder ook!

Comment

Working...
                                          X