Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hyundai ix35 (Tucson)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ervaring met tunen ix35

Heeft er al iemand ervaring met het laten tunen van de 2 liter benzine motor.
    Wordt aangeboden voor 200 euro.
    iets meer pk en koppel.
    Heeft er iemand al ervaring mee?

Comment

• i hyundai ix 35

Oorspronkelijk geplaatst door Pedro Ix35 Bekijk Berichten
      Ben gisteren bij de dealer geweest voor een paar probleempjes!
      De bestuurderstoel moet ik om de paar dagen weer "oppompen" om weer in de juiste hoogte te komen, de stoel zakt in een paar dagen. Probleem was bij de importeur bekend en ze waren aan het werken aan een oplossing.
      Tevens heb ik een ritselend geluid onder de stuurkolom tijdens het rijden, hier zou een soldering in de radiatorkachel los zitten, er is een nieuwe besteld.
      Zijn er nog meer mensen met "probleempjes"?
      eigenaar van HYUNDAI IX35 crdi 183 pk diesel, en heb zefde probleem met zetel, fout in constructie zegt hyundai, wordt opgelost.bij mij moet gans het daschbord eruit wegens fouten, voor mijn gelijk te halen heb ik er een expert moeten bijroepen ook de achterste vering moet er onderuit wegens fouten ,hyundai zegt:er komt een terug roep actie doch wachten want schip is onderweg.één ellende deze wagen, dus nu al nooit meer!!

Comment

• bij mij moet kompleet daschbord eruit wegens fouten en dit bekomen na tussenkomst eigen expert alsook de achterophanging moet er onderuit.er zal een terugroep actie komen volgens hyundai bij mij zakt de zetel ook,maar dit is ook weer bekend bij hyundai enz enz. NIKS DAN ELLENDE HOOR?VOOR MIJ NOOIT MEER

Comment

• mijn zetel zakt ook ik dacht dat het aan mij lag
          bedankt rome

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rome j Bekijk Berichten
            bij mij moet kompleet daschbord eruit wegens fouten en dit bekomen na tussenkomst eigen expert alsook de achterophanging moet er onderuit.er zal een terugroep actie komen volgens hyundai bij mij zakt de zetel ook,maar dit is ook weer bekend bij hyundai enz enz. NIKS DAN ELLENDE HOOR?VOOR MIJ NOOIT MEER
            wat ben jij een oen! Had dan onmiddellijk een BMW of VW gekocht, die roepen immers nooit een auto terug.

Comment

• Elk nieuw model heeft zijn ziektes.
              Wou je een Hyundai zonder ziektes, had het oud model dan gekocht.

Het is niet omdat het een Koreaan is dat het geen kloten waard is. Had je deze dingen bij een VW voor dan mocht je bij d'Ieteren er naar fluiten .

Comment

bij mij moet kompleet daschbord eruit wegens fouten en dit bekomen na tussenkomst eigen expert alsook de achterophanging moet er onderuit.er zal een terugroep actie komen volgens hyundai bij mij zakt de zetel ook,maar dit is ook weer bekend bij hyundai enz enz. NIKS DAN ELLENDE HOOR?VOOR MIJ NOOIT MEER
                Waarom moet het daschboard er kompleet uit?? Bij mij is dat ook gedaan om de radiatorkachel te vervangen!
                Kun je ook eens uitleggen wat er met de achterwiel ophanging is?? Zie dit ook op Duitse forums staan!
                Krijgt iedereen die terug roep actie?

Trouwens er is ondertussen ook een nieuwe stoelframe gemonteerd, het heeft niet geholpen..................

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pedro Ix35 Bekijk Berichten
                  Waarom moet het daschboard er kompleet uit?? Bij mij is dat ook gedaan om de radiatorkachel te vervangen!
                  Kun je ook eens uitleggen wat er met de achterwiel ophanging is?? Zie dit ook op Duitse forums staan!
                  Krijgt iedereen die terug roep actie?

Trouwens er is ondertussen ook een nieuwe stoelframe gemonteerd, het heeft niet geholpen..................
                  Aan pedro
                  dashbord moet er uit wegens totaal verkleurd en afgeleefd uitzicht.Achterwiel ophanging voldoet niet wegens
                  onveilig gedrag(zwalpen),nieuwe leveringen zouden al in orde zijn ,mijne is van mei,dus niet in orde.
                  Wat stoel betreft,laat iemand plaaatsnemen op de zetel die is opgepompt en ga aan de zijkant buiten op de stoel
                  staan kijken en kijk wat er gebeurt hij zal de stoel doen zakken met zijn dijbeen tijdens uitstappen!

Comment

Aan pedro
                    dashbord moet er uit wegens totaal verkleurd en afgeleefd uitzicht.Achterwiel ophanging voldoet niet wegens
                    onveilig gedrag(zwalpen),nieuwe leveringen zouden al in orde zijn ,mijne is van mei,dus niet in orde.
                    Wat stoel betreft,laat iemand plaaatsnemen op de zetel die is opgepompt en ga aan de zijkant buiten op de stoel
                    staan kijken en kijk wat er gebeurt hij zal de stoel doen zakken met zijn dijbeen tijdens uitstappen!

Ik heb de eerste levering van de Ix35 ontvangen, in april geleverd.
                    Ben benieuwd?!

Comment

• Misschien dat ze daarom de nieuwe leveringen van de ix35 allemaal hebben uitgesteld met zoveel. En inderdaad in ieder nieuw model zitten er altijd kinderziektes. Maar sommige merken kijken hier gewoon niet achter.

Heb nog een vraag voor de mensen die ook langer moeten wachten achter hun ix 35. Hebben jullie ook al een enquete gekregen om te weten wat je vindt van de auto.
                      Ik heb er al 2 gekregen omdat ik niet reageerde op de eerste. Vind dit toch maar raar hyundai weet toch dat ik de wagen nog niet heb. En vandaag krijg ik een magazine van hyundai met een folder daarbij om mijn ix 35 op een paar punten te controleren voor 18€.
                      Vindt dit toch allemaal raar hoor!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Joris Bekijk Berichten
                        Elk nieuw model heeft zijn ziektes.
                        Wou je een Hyundai zonder ziektes, had het oud model dan gekocht.

Het is niet omdat het een Koreaan is dat het geen kloten waard is. Had je deze dingen bij een VW voor dan mocht je bij d'Ieteren er naar fluiten .
                        De i30 was ook een nieuw model toen ik mijne kocht en ik heb geen last gehad van kinderziektes. Ik heb geluk gehad waarschijnlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
                          wat ben jij een oen! Had dan onmiddellijk een BMW of VW gekocht, die roepen immers nooit een auto terug.
                          Toyota roep weeral wereldwijd > 1.500.000 wagens voor de remmen terug na de vorige 1.800.000 wagens voor het gaspedaal. What's next? Je begint jezelf af te vragen of er de laatste jaren wel 1 wagen die fabrieken heeft verlaten die 100% in orde was/is. Trek jij maar van leer tegen de jouw 'opgedrongen, wegens niet-deugende alternatieven' duitse kak-wagens.

Prettige dag verder!
                          Last edited by ; 21/10/2010, 12:32.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk Berichten
                            Toyota roep weeral wereldwijd > 1.500.000 wagens voor de remmen terug na de vorige 1.800.000 wagens voor het gaspedaal. What's next? Je begint jezelf af te vragen of er de laatste jaren wel 1 wagen die fabrieken heeft verlaten die 100% in orde was/is. Trek jij maar van leer tegen de jouw 'opgedrongen, wegens niet-deugende alternatieven' duitse kak-wagens.

Prettige dag verder!
                            Toyota heeft fouten gemaakt door niet-kwalitatieve wagens op de markt te gooien, maar neemt zijn verantwoordelijkheid op en roept ze terug.

Die 'duitse kakwagens' zoals jij dat in jou typische platvloerse taaltje noemt hebben ook hun problemen: http://www.autoforum.be/showthread.p...94#post4264294
                            De garagist wimpelt de klant af, de invoerder weet van niks, de fabrikant weigert commentaar.
                            Leuk nieuws hé als klant, je hebt zonet effe 40.000 zakken neergeteld voor dat überkwalitatieve duitse merk, ontdekt een fundamentele fabricagefout en komt gewoonweg in de kou te staan.

Jij ook een prettige dag, knoert.
                            Last edited by ; 23/10/2010, 17:41.

Comment

• Interessante test met de Hyundai ix35 2.0 CRDi 2WD:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door thehawk Bekijk Berichten

Heb nog een vraag voor de mensen die ook langer moeten wachten achter hun ix 35. Hebben jullie ook al een enquete gekregen om te weten wat je vindt van de auto.
                                Ik heb er al 2 gekregen omdat ik niet reageerde op de eerste. Vind dit toch maar raar hyundai weet toch dat ik de wagen nog niet heb. En vandaag krijg ik een magazine van hyundai met een folder daarbij om mijn ix 35 op een paar punten te controleren voor 18€.
                                Vindt dit toch allemaal raar hoor!!
                                Niemand die hierop kan antwoordden???

Comment

• vandaag terugroepactie ontvangen het gaat hier om het wisselen van schokdempers niet van de veren
                                  ze zouden nog zachter zijn en minder geluid maken
                                  zetel hadden ze nog geen oplossing ik krijg wel een nieuw frame
                                  marc

Comment

• Ik heb zojuist een HYUNDAI IX35 lounge 1.6 GDI besteld voor mijn vrouw.
                                    Levertijd: begin januari 2011 maar "nie verschieten dat hij er al binnen 3 weken hier staat" vertelde de verkoper. Toch raar allemaal.

Vraagje aan de IX35-KENNERS : staat er een buitentemperatuurmeter op in de Lounge-versie.
                                    AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk Berichten
                                      Ik heb zojuist een HYUNDAI IX35 lounge 1.6 GDI besteld voor mijn vrouw.
                                      Levertijd: begin januari 2011 maar "nie verschieten dat hij er al binnen 3 weken hier staat" vertelde de verkoper. Toch raar allemaal.

Vraagje aan de IX35-KENNERS : staat er een buitentemperatuurmeter op in de Lounge-versie.
                                      Denk gewoon omdat het een benzine is en het feit dat deze motor ook nog niet lang beschikbaar is voor dit model.
                                      Daarom dat je niet zo lang moet wachten. Ik zelf ga morgen nog eens bellen en informeren naar de levertijd want weet nog altijd niet exact wanneer ik die zou krijgen.

Comment

• Gisteren gebeld, en jawel weer slecht nieuws gekregen is nog met een maand uitgesteld ipv december is het al januari geworden. zal dan al 7 maand wachten. Is zelfs nog niet in productie. Het probleem is nog altijd hetzelfde ze hebben geen 2.0 diesels.
                                        Heb dan maar direct gevraagd als het het nieuw model gaat zijn met daglichten want die gaan in 2011 verplicht worden in februari. Want als ik die niet krijgt rijd ik al een maand later met het oudere model rond. Dus ga ik dit excpliciet laten weten dat dit niet kan.
                                        Zo zeiden ze: je bent de eerste die dit vroeg: maar ze kon er niet op antwoordden. Enkel dat ze hem leveren wettelijk in orde.

Comment

• levertermijn IX35

Ik zit in hetzelfde schuitje en ben het beu. Ik wil een schadevergoeding conform de algemene voorwaarden.

quote=ix35 fan;4055024]Wederom slecht nieuws gekregen van garagist.
                                          De levering van mijn ix35 was voorzien de 1° week van juni.
                                          Er zijn gisteren 2 stuks binnengekomen maar... je kan ht al raden...de mijne was er niet bij.
                                          Nazicht via PC zegt ... levering 3° week van juni (week van 14 juni a.s.)
                                          En dit met de vakantie in het vooruitzicht. (autovakantie)

Dit spelletje van Hyundai begint nu toch stilaan mijn voeten uit te hangen.
                                          Maar wat kan een mens hieraan doen ... we liggen immers contactueel vast.

De garagist kan hier echter nie tvel aan doen. Zelfs de invoerder zou niets kunnen wijzigen aan de leveringsdata. Enkel de fabriek in Tsechië zou aan de oorzaak liggen van de laattijdige leveringen. Dat heb je nu met lage loonlanden ... kunnen blijkbaar nooit hun planning aanhouden. Een goed alternatief is de fabriek in Antwerpen ... van dat andere grote merk ... Opel inderdaad.
                                          Zou dit geen opportuniteti zijn voor Hyundai om hun wagens hier te laten produceren door zeer bekwame en gedreven mensen ... die blijkbaar een veel betet rendement hebben.

En wie is de grote schuldige in dit verhaal ... mijn inziens Hyundai zelf.
                                          Ze brengen een wagen op de markt die, gezien de huisige problemen, eigenlijk nog niet leverbaar is in grote getallen. Bij de bestellign wordt hierover niet gerept. (zou ook anders niet verwachten - verkoop moet doorgaan).
                                          Ik voel me aldus serieus genomen door de salesdiensten van Hyundai.
                                          Ik heb echt mijn deadline gesteld op de 3° week van juni. Als hij er dan niet bij is zal ik zin welke stappen ik kan ondernemen.

Bij deze heb ik weeral eens mijn zegje kunnen doen, en is de stoom er weer eens van af ... tot het volgende slechte nieuws. Dan zal het serieus stormen.

Zijn er onder de lezers nog mensen met een laattijdige levering?
                                          Laat dit vlug weten. Misschien kunnen we in groep iets bereiken bij Hyundai.

[/quote]

Comment

Working...
                                          X