Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hyundai ix35 (Tucson)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nog mensen met problemen met de levertermijn van een Hyundai IX35 2.0 diesel ?
    Oorspronkelijk beloofd voor december 2010. Intussen spreken ze van zomer 2011. Weinig info, vage beloftes, enz..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BelgianTriple Bekijk Berichten
      Nog mensen met problemen met de levertermijn van een Hyundai IX35 2.0 diesel ?
      Oorspronkelijk beloofd voor december 2010. Intussen spreken ze van zomer 2011. Weinig info, vage beloftes, enz..
      Momenteel 9 maanden wachten op een Kia Sportage en vermits ze van dezelfde band lopen in Slovakije zal dat wel ongeveer dezelfde levertermijn zijn. Volgens Kia dealer zou het binnenkort moeten verbeteren. Maja, dat zullen ze wel altijd zeggen...
      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

Nog mensen met problemen met de levertermijn van een Hyundai IX35 2.0 diesel ?
        Heb mijn ix35 2.0 diesel i-catcher op 29/7/2010 in Duitsland besteld. Tot op heden totaal geen nieuws wanneer hij geleverd zou worden. De verkoper tast ook in het duister. Als hij nu nog niet geproduceerd is wordt het waarschijnlijk wachten tot de nieuwe fabriek is opgestart en dan mag men al vlug rekenen met een levertijd rond eind oktober. Dat zouden dan 15 maanden wachttijd zijn. Waanzin!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door theodoor007 Bekijk Berichten
          Als hij nu nog niet geproduceerd is wordt het waarschijnlijk wachten tot de nieuwe fabriek is opgestart en dan mag men al vlug rekenen met een levertijd rond eind oktober.
          De dealer kan toch de productiedatum zien.
          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Wij hebben onze 2liter CRDI lounge met luxury pack en panoramisch dak bestelt op 18/10/2010. We hebben gisteren ook te horen gekregen dat de onze pas in de nieuwe fabriek zal geproduceerd worden. Dit betekent dat we hem ten vroegste in september (is nog niet zeker) zullen hebben. Dan zijn we 1 jaar aan het wachten. Het toppunt vind ik dat ook de kleuren veranderen voor de auto's die in de nieuwe fabriek geproduceerd worden. Wij hebben de onze in Cassa White bestelt en deze kleur verandert nu in creamy white (meer gebroken wit). Ik vind dit persoonlijk een afschuwelijke kleur, maar blijkbaar kan Hyundai dat zomaar veranderen. Daarjuist het contract is nagelezen en daar staat blijkbaar in (onder punt 5 van de algemene verkoopsvoorwaarden), dat Hyundai zich het recht behoudt om details van het besteld model te kunnen wijzigen. Dus hebben wij 2 opties, ofwel onze IX afzeggen (levertijd is al met 25% overschreden) ofwel met een IX rijden in een kleur die helemaal mijn smaak niet is. We hebben gevraagd bij Hyundai België of we dan de kleur niet konden veranderen naar één van de nieuwe kleuren die ons ook bevalt, maar dat gaat niet aangezien een bestelde auto niet kan veranderd worden of er moet dan een compleet nieuwe bestelling gemaakt worden en dan mag je terug achteraan in de lange wachtrij gaan aanschuiven.
            Last edited by ; 27/05/2011, 20:44. Reden: extra info

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart Wouters Bekijk Berichten
              Wij hebben onze 2liter CRDI lounge met luxury pack en panoramisch dak bestelt op 18/10/2010. We hebben gisteren ook te horen gekregen dat de onze pas in de nieuwe fabriek zal geproduceerd worden. Dit betekent dat we hem ten vroegste in september (is nog niet zeker) zullen hebben. Dan zijn we 1 jaar aan het wachten. Het toppunt vind ik dat ook de kleuren veranderen voor de auto's die in de nieuwe fabriek geproduceerd worden. Wij hebben de onze in Cassa White bestelt en deze kleur verandert nu in creamy white (meer gebroken wit). Ik vind dit persoonlijk een afschuwelijke kleur, maar blijkbaar kan Hyundai dat zomaar veranderen. Daarjuist het contract is nagelezen en daar staat blijkbaar in (onder punt 5 van de algemene verkoopsvoorwaarden), dat Hyundai zich het recht behoudt om details van het besteld model te kunnen wijzigen. Dus hebben wij 2 opties, ofwel onze IX afzeggen (levertijd is al met 25% overschreden) ofwel met een IX rijden in een kleur die helemaal mijn smaak niet is. We hebben gevraagd bij Hyundai België of we dan de kleur niet konden veranderen naar één van de nieuwe kleuren die ons ook bevalt, maar dat gaat niet aangezien een bestelde auto niet kan veranderd worden of er moet dan een compleet nieuwe bestelling gemaakt worden en dan mag je terug achteraan in de lange wachtrij gaan aanschuiven.
              Oh my God, ik heb mijne Sportage ook besteld in Cassa White. Daar moet ik binnenkort toch eens achter gaan vragen. Hopelijk doet Kia zoiets niet, maar vermits ze van dezelfde band lopen.....

Comment

• Ik heb mijn contract er ook eens op nagelezen en inderdaad in punt 5 staat bij mij ook dat sommige details kunnen afwijken van het bestelde model. Ik vind nu wel niet dat de gekozen kleur een detail is, hé. Als dat waar is zou ik mij hier niet zomaar bij neerleggen. Anyway, bedankt van de tip

Comment

• Ben ook niet van plan van me er zomaar bij neer te leggen...

Comment

Ben ook niet van plan van me er zomaar bij neer te leggen...
                    Goed zo, hou ons op de hoogte

Comment

• Contact opnemen met de ombudsdienst? is dat een goed plan?

Comment

Contact opnemen met de ombudsdienst? is dat een goed plan?
                        Om wat te doen. Vroeger leveren kunnen ze toch niet. Ben je het wachten beu, annuleer kosteloos en bestel u iets anders (zo zou ik het al lang gedaan hebben in veel van deze gevallen).

Comment

Wij hebben onze 2liter CRDI lounge met luxury pack en panoramisch dak bestelt op 18/10/2010. We hebben gisteren ook te horen gekregen dat de onze pas in de nieuwe fabriek zal geproduceerd worden. Dit betekent dat we hem ten vroegste in september (is nog niet zeker) zullen hebben. Dan zijn we 1 jaar aan het wachten. Het toppunt vind ik dat ook de kleuren veranderen voor de auto's die in de nieuwe fabriek geproduceerd worden. Wij hebben de onze in Cassa White bestelt en deze kleur verandert nu in creamy white (meer gebroken wit). Ik vind dit persoonlijk een afschuwelijke kleur, maar blijkbaar kan Hyundai dat zomaar veranderen. Daarjuist het contract is nagelezen en daar staat blijkbaar in (onder punt 5 van de algemene verkoopsvoorwaarden), dat Hyundai zich het recht behoudt om details van het besteld model te kunnen wijzigen. Dus hebben wij 2 opties, ofwel onze IX afzeggen (levertijd is al met 25% overschreden) ofwel met een IX rijden in een kleur die helemaal mijn smaak niet is. We hebben gevraagd bij Hyundai België of we dan de kleur niet konden veranderen naar één van de nieuwe kleuren die ons ook bevalt, maar dat gaat niet aangezien een bestelde auto niet kan veranderd worden of er moet dan een compleet nieuwe bestelling gemaakt worden en dan mag je terug achteraan in de lange wachtrij gaan aanschuiven.
                          Ik heb ondertussen een mail naar mijn verkoper gestuurd om een woordje uitleg ivm de kleur en of men bij Kia hetzelfde voor heeft als bij Hyundai. Helaas is hij op verlof en volgende week vertrek ik zelf ook. Dus voor eind juni zal ik niet veel te weten komen Op de configurator van zowel Kia als Hyundai staat nog altijd 'Cassa White' vermeldt bij de te kiezen kleuren

Comment

• Hoi;
                            ik heb net hetzelfde aan de hand. Ik heb vandaag een brief gehad van hyundai belgium dat ze mij gaan bellen om een regeling te treffen. Maar gezien de ostandigheden zijn we vrij om af te zien van de bestelling. Want de kleur komt niet overeen volgens bestelbon en de levertermijn is met meer dan 4 maanden overschreden. ik mag wel een andere kleur kiezen met dezelfde levertermijn. Dit hebben ze me gezegd op de ix 35 hotline die je gratis mag bellen. Het is kl*te allemaal.

Comment

• Maar als je je wagen ooit krijgt, krijg je wel 5 year triple care!

Comment

• Hebben vandaag ook die brief ontvangen.
                                Toch ook de IX35 hotline is bellen ivm de kleur.
                                Gisteren hebben wij ook telefoon gehad van de regiomanager van Hyundai België en die zei ons dat ze zelf de kleurstalen van de nieuwe kleuren nog niet hebben, maar dat deze normaalgezien volgende week of ten laatste binnen 2 weken bij de handelaars zullen aankomen. In Duitsland kan men bij sommige handelaars de nieuwe kleuren op kleurstaal al bekijken.
                                Wat betreft de regeling, is ons verteld dat ze de 400€ die ze eerst gingen geven, vervangen zou worden door een set winterbanden of 3 jaar gratis onderhoud.
                                Last edited by ; 10/06/2011, 19:36. Reden: edit

Comment

• heb dan wel geduld want ik heb een kwartier aan de lijn gehangen voor ik iemand kreeg. ze sturen me volgende week een kleurstaal op.

Comment

• Mijn collega heeft geannuleerd en een Toyota RAV4 stockwagen gekocht. Hyundai sprak van serptember nieuwe leveringen voor België maar kunnen niet garanderen dat jouw auto erbij is.

Comment

• Wat is mij dat allemaal Ik hoop dat dit bij Kia niet gaat gebeuren. Ik heb nog niks gehoord maar hou toch mijn hart vast

Comment

• straks kan ik beter de mijne verkopen bij opbod
                                        ga er is over nadenken.
                                        Seat Leon FR 1.4 tsi 103kw 140pk
                                        http://www.autoforum.be/showthread.php?65549-2014-Seat-leon-Fr-1-4l-tsi-140pk
                                        Tip: Join de Facebook groep "Seat Leon Eigenaars" voor informatie en ervaringen tussen New Leon eigenaars

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jumbo Bekijk Berichten
                                          Hoi;
                                          ik heb net hetzelfde aan de hand. Ik heb vandaag een brief gehad van hyundai belgium dat ze mij gaan bellen om een regeling te treffen. Maar gezien de ostandigheden zijn we vrij om af te zien van de bestelling. Want de kleur komt niet overeen volgens bestelbon en de levertermijn is met meer dan 4 maanden overschreden. ik mag wel een andere kleur kiezen met dezelfde levertermijn. Dit hebben ze me gezegd op de ix 35 hotline die je gratis mag bellen. Het is kl*te allemaal.
                                          Had jij ook "Cassa White" besteld of een andere kleur?

Comment

Working...
                                          X