Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hyundai ix35 (Tucson)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Website van de meeste landen moet nog aangepast worden. Op hyundai.cz staan de nieuwe kleuren al. Maar dat zijn computertekeningen en daarop is de kleur ni duidelijk te zien.
    Zou ook een staal opgestuurd krijgen.

Comment

• Bedankt van de tip. Lijkt toch niet mis op het eerste zicht. Afwachten maar

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• ik ben vandaag eens gaan vragen bij een chevrolet dealer voor de captiva. Die had er nog 2 en daarna wachten tot februari. Dus daar hetzelfde liedje. Ik ga ook wachten op de ix35 denk ik.

Comment

• ik kom nu mee op het forum heb men ix35 besteld met salon januari en zou normaal geleverd worden in mei nu momenteel weten ze niet of ie er in november zal zijn van de hotline ix35 krijg ik ofwel valiezen of een gratis onderhoud of dagrijlichten die volgens mij op elk ander model al zitten en binnenkort verplicht zijn.Daar mijn verkoper een prijs had gekleefd op mijn oude wagen maar dat het goed zou zijn dat ik hem zelf zou verkopen tegen een meerprijs want ze konden alleen een min prijs geven ik men best gedaan wagen kunnen verkopen aan 650 euro meer een goede wagen die nog geen 5 jaar was conclusie eind mei zonder wagen met bus en tram gaan werken kon men dochter niet meer naar trainingen doen ook geen boodschappen meer heb nu via dealer een oude wagen gekregen tegen 150 euro per maand als ik uitrekenen van juni t.e.m november is 6x150 is 900euro en danzou kunnen dat men wagen ernog niet is want levering kan oplopen tot 14maanden elke dag kost me dit geld heb zelf al met men gezondheid gesukkeld omdat ik deze stress niet aankan kom bestel dan eens je droomwagen wat ik nu ook weet is dat deze problemen er van dag 1 waren dus 2010 niemand van hyundai iets vertelt bij de verkoop en nu worden er elke dag nog mensen bij hun lurven gepakt een ontevreden klant ps had ook een witte besteld
          Last edited by ; 20/06/2011, 08:26.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door danny100 Bekijk Berichten
            ik kom nu mee op het forum heb men ix35 besteld met salon januari en zou normaal geleverd worden in mei nu momenteel weten ze niet of ie er in november zal zijn van de hotline ix35 krijg ik ofwel valiezen of een gratis onderhoud of dagrijlichten die volgens mij op elk ander model al zitten en binnenkort verplicht zijn.Daar mijn verkoper een prijs had gekleefd op mijn oude wagen maar dat het goed zou zijn dat ik hem zelf zou verkopen tegen een meerprijs want ze konden alleen een min prijs geven ik men best gedaan wagen kunnen verkopen aan 650 euro meer een goede wagen die nog geen 5 jaar was conclusie eind mei zonder wagen met bus en tram gaan werken kon men dochter niet meer naar trainingen doen ook geen boodschappen meer heb nu via dealer een oude wagen gekregen tegen 150 euro per maand als ik uitrekenen van juni t.e.m november is 6x150 is 900euro en danzou kunnen dat men wagen ernog niet is want levering kan oplopen tot 14maanden elke dag kost me dit geld heb zelf al met men gezondheid gesukkeld omdat ik deze stress niet aankan kom bestel dan eens je droomwagen wat ik nu ook weet is dat deze problemen er van dag 1 waren dus 2010 niemand van hyundai iets vertelt bij de verkoop en nu worden er elke dag nog mensen bij hun lurven gepakt een ontevreden klant ps had ook een witte besteld

Hier krijg ik stress van ...

Ooit van leestekens/alinea's gehoord?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kristof S. Bekijk Berichten
              Hier krijg ik stress van ...

Ooit van leestekens/alinea's gehoord?

Of kosteloze annulatie in dit geval

Comment

• Ben ik toch blij dat ik die auto al afgezegd heb in april, als ik dat hier allemaal lees.
                Heb nu men Mitsubishi Outlander bijna maand en half. En ik moet zeggen dik tevreden er over. Veel betere motor dan die van hyundai. En het beste van al was dat ik hem in 2 weken had! Had ik dit geweten had ik die ix35 veel vroeger afgezegd!

Comment

• mijn dealer geeft me kosteloos een vervangwagen om op vakantie te gaan en heeft ook al een gratis onderhoud aan mijn huidige wagen. Daar heb ik geen klagen naar. Maar als ik die schadevergoeding zie is het om te lachen. Ze hebben me gezegt dat normaal de constructeur tot 7% van de aankoopprijs kan geven. Dus ik reken wel op meer. eens goed kwaad maken denk ik en misschien wat meer media mee betrekken.

Comment

• Wij rekenen zeker ook op meer.
                    Jumbo, heb jij ondertussen jouw kleurstaal al gehad?

Comment

• nee nog altijd niks, rap zijn ze niet hé, trouwens mijn naam is jim (nickname was al in gebruik)

Comment

• Vandaag de IX35 hotline nog is gebeld ivm de kleurstaal. De kleurstaal die zij dus opsturen is gewoon de kleur op mail en dus geen echte kleurstaal. Zo konden we nog lang wachten.
                        Indien men de kleuren in het echt wil zien moet men dus de hotline bellen en dan regelen zij een afspraak bij een dealer die de gewenste kleur op een wagen staan heeft .

Comment

• Na nog maar is een belleke vandaag, vernomen dat het creamy white ni het wit is van den I20 (zoals ons foutief bevestigd was), maar van de santa fé, dus het vanilla white (zoals ons vroeger al is bevestigd was). Dat is ons vandaag nog is bevestigd. Nu afspraak maken om is ne witte santa fé te gaan bekijken. En dan beslissen wat we met de kleur gaan doen.

Comment

• Vandaag eindelijk bij de Kia dealer geraakt. Hier blijkbaar geen problemen met de kleur. Nog altijd 'Cassa White'. Lopen die 2 bakken (ix35 en Sportage) eigenlijk wel van dezelfde band? Ik begin toch mijn twijfels te krijgen hierover
                            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Lopen vanaf juli niet meer van dezelfde band he...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart Wouters Bekijk Berichten
                                Lopen vanaf juli niet meer van dezelfde band he...
                                Oh, wist ik niet, ik begon wel te twijfelen. Weet jij er meer over, of waar kan ik hierover iets terugvinden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jumbo Bekijk Berichten
                                  mijn dealer geeft me kosteloos een vervangwagen om op vakantie te gaan en heeft ook al een gratis onderhoud aan mijn huidige wagen. Daar heb ik geen klagen naar. Maar als ik die schadevergoeding zie is het om te lachen. Ze hebben me gezegt dat normaal de constructeur tot 7% van de aankoopprijs kan geven. Dus ik reken wel op meer. eens goed kwaad maken denk ik en misschien wat meer media mee betrekken.
                                  Heb zonet bericht gekregen dat mijn ix35 i-catcher eindelijk gearriveerd is na een wachttijd van 11 maanden.
                                  Tot daar het goede nieuws, het slechte is namelijk dat men opeens komt aanzetten met een prijsverhoging van 620 euro. Kan men dit zomaar? Heb al op veel forums gelezen dat men 500 euro schadevergoeding kan krijgen van Hyundai voor de lange wachttijden. Weet iemand hoe men deze kan bekomen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door theodoor007 Bekijk Berichten
                                    Heb zonet bericht gekregen dat mijn ix35 i-catcher eindelijk gearriveerd is na een wachttijd van 11 maanden.
                                    Tot daar het goede nieuws, het slechte is namelijk dat men opeens komt aanzetten met een prijsverhoging van 620 euro. Kan men dit zomaar? Heb al op veel forums gelezen dat men 500 euro schadevergoeding kan krijgen van Hyundai voor de lange wachttijden. Weet iemand hoe men deze kan bekomen?
                                    Ook dat nog, die durven toch nogal Veel te late levering, andere kleuren en nu nog opslaan..... Ik heb ook lang getwijfeld maar wat ben ik blij dat ik voor de Kia Sportage gekozen heb. Op mijn bestelbon staat duidelijk dat dit ook de leveringsprijs zal zijn. Ik zou toch ook eens contact opnemen met testaankoop zoals nog enkele mensen hier, kwestie van de krachten te bundelen. Wat een schande!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door theodoor007 Bekijk Berichten
                                      Staat in de kleine lettertjes van het contract...
                                      Heb het zojuist op het duitse hyundaiboard ook gelezen da ze daar een prijsverhoging doorvoeren. Vin het dikke schandalen. Wij (de klanten) hebben toch ni gevraagd om veel langer dan eerst gezegd, op onze IX te moeten wachten! Dan veranderen ze de kleur nog is en op de koop toe moeten wij nog is meer betalen ook omdat de IX ondertussen duurder geworden is.

Comment

• Wij hebben ook besloten van erop te wachten. Wij hebben ervoor gekozen om de kleur (cassa white -> creamy white) te behouden, maar wij hebben onze uitvoering (lounge met luxury pack -> executive) veranderd. Ipv de tegemoetkoming met velgen met winterbanden of 3 jaar gratis onderhoud is Hyundai tussengekomen in de prijs van de door ons nieuw gekozen uitvoering.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart Wouters Bekijk Berichten
                                          Wij hebben ook besloten van erop te wachten. Wij hebben ervoor gekozen om de kleur (cassa white -> creamy white) te behouden, maar wij hebben onze uitvoering (lounge met luxury pack -> executive) veranderd. Ipv de tegemoetkoming met velgen met winterbanden of 3 jaar gratis onderhoud is Hyundai tussengekomen in de prijs van de door ons nieuw gekozen uitvoering.
                                          Zoveel te beter dat jullie tot een akkoord gekomen zijn, veel geluk ermee nu

Comment

Working...
                                          X