Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hyundai ix35 (Tucson)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dit weekend opendeurdagen geweest bij onze dealer. We hebben nog eens gereden met een ix35. Deze keer met een 1700 lounge versie, luxury pack, in steel grey. Ook heel mooi.
    De vorige testrit was met een 2 liter. Maar de 1700 moet zeker niet onderdoen, en is voor mij al vinnig genoeg. De achteruitrijcamera is een heel handig ding! Ben blij dat ik die gekozen heb!! Want ik moet eerlijk zijn, parkeren is niet zo simpel vind ik. Vooraan zie ik niet hoeveel plaats ik nog heb. (maar kan ook aan mij liggen, ben een vrouw hè)
    In de toonzaal stond dan de prachtige creamy white te pronken. Vind het kleur heel goed meevallen. En ik was duidelijk niet de enige.
    Naar het schijnt beginnen ze de achterstand nu toch wel in te halen, en beginnen ze stilaan uit te leveren. Vermoedelijke levertijd voor die van mij is eind november, begin december. Ik ga me daar niet op vast pinnen, ik zie wel wanneer hij komt. Mijn huidige auto is nog maar net 4 geworden, ik kan dus nog wel even verder. Maar ik kan heel goed de frustratie begrijpen van allen die al zo lang moeten wachten.
    Ik zou zeggen nog wat geduld hebben, want dat gaat beloond worden met een prachtige wagen!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door creamy white Bekijk Berichten
      Dit weekend opendeurdagen geweest bij onze dealer. We hebben nog eens gereden met een ix35. Deze keer met een 1700 lounge versie, luxury pack, in steel grey. Ook heel mooi.
      De vorige testrit was met een 2 liter. Maar de 1700 moet zeker niet onderdoen, en is voor mij al vinnig genoeg. De achteruitrijcamera is een heel handig ding! Ben blij dat ik die gekozen heb!! Want ik moet eerlijk zijn, parkeren is niet zo simpel vind ik. Vooraan zie ik niet hoeveel plaats ik nog heb. (maar kan ook aan mij liggen, ben een vrouw hè)
      In de toonzaal stond dan de prachtige creamy white te pronken. Vind het kleur heel goed meevallen. En ik was duidelijk niet de enige.
      Naar het schijnt beginnen ze de achterstand nu toch wel in te halen, en beginnen ze stilaan uit te leveren. Vermoedelijke levertijd voor die van mij is eind november, begin december. Ik ga me daar niet op vast pinnen, ik zie wel wanneer hij komt. Mijn huidige auto is nog maar net 4 geworden, ik kan dus nog wel even verder. Maar ik kan heel goed de frustratie begrijpen van allen die al zo lang moeten wachten.
      Ik zou zeggen nog wat geduld hebben, want dat gaat beloond worden met een prachtige wagen!!!
      Achteruitkijkcamera is zoals een automaat ... eens je het hebt gehad wil je niet meer zonder.
      AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

• Hyundai IX35's te koop bij www.dex.be. Wel met slechts 3 jaar garantie !
        AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Camerys Bekijk Berichten
          Hallo,

ik heb 2 weken geleden ook een ix35 1.7 executive besteld. ik moet hem pas in december hebben. Garagist zei: geen probleem, kan in juli al geleverd worden. Ik heb gezegd dat hij er maar voor moet zorgen dat hij er in december staat.

Afwachten dus...

ps: iemand meer info over het open dak (trillingen, lawaai,...)
          mijne is ondertussen al een drietal weken binnen bij de dealer (veel te vroeg natuurlijk!!!). Leverdatum was eerst nog verplaatst naar eind november, maar nu toch sneller gekomen. hopelijk tegen einde van de maand "on the road".

Comment

mijne is ondertussen al een drietal weken binnen bij de dealer (veel te vroeg natuurlijk!!!). Leverdatum was eerst nog verplaatst naar eind november, maar nu toch sneller gekomen. hopelijk tegen einde van de maand "on the road".
            heb opendak rij nu ongeveer 7 maand ermee geen enkel probleem zelfs geen trek als je 170 rijd

Comment

• Wij hebben de laatste dag van de promotie(eind september) een IX351.7 CRDI 4W besteld en normaal moesten we wachten tot de 4de Week van december.Nu zijn we vandaag nog eens bij de dealer geweest om te vragen wat het kost om dvd schermen op de hoofdsteunen te bevestigen.Daarna zei hij dat hij goed nieuws had voor ons.De auto zou 14 november geleverd worden.
              Last edited by ; 28/10/2011, 20:36.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door johanIX35 Bekijk Berichten
                Wij hebben de laatste dag van de promotie(eind september) een IX351.7 CRDI 4W besteld en normaal moesten we wachten tot de 4de Week van december.Nu zijn we vandaag nog eens bij de dealer geweest om te vragen wat het kost om dvd schermen op de hoofdsteunen te bevestigen.Daarna zei hij dat hij goed nieuws had voor ons.De auto zou 14 november geleverd worden.
                Toch wel bijzonder Johan, een 1.7 4W die in 2 maanden geleverd wordt.

Comment

• @hyunday,

Ik vindt het ook straf dat de auto geleverd wordt na 2 maanden.
                  Als ik het hier allemaal lees van sommige forummers.
                  Ik heb dit ook tegen de dealer gezegd wat ik op sommige forums heb gelezen,hij zei me dat ik op beide oren kon slapen.

Grtz Johan

Comment

• Beste Forummers,

Bij de IX35 heb je 2 usb uitgangen vooraan,kan er mij iemand tips geven met welk programma ik muziek op een usb stick kan zetten dat de muziek die erop zet zeker kan afgespeeld worden in de auto.

Grtz Johan

Comment

• Deze week nog langs geweest bij mijn dealer. En daar zijn er weer een aantal geleverd. Er zijn er zelfs bij die in september besteld waren en die zijn er al. Die van mij zou binnen een week of 5 kunnen daar zijn. Sinds kort kunnen ze het blijkbaar ook mee opvolgen. Maar naar het schijnt hebben ze bij de Kia Sportage nu de problemen die ze bij de ix35 gehad hebben. Heel lange wachttijden....
                      De leverdatum op mijn bon is 4 januari, hij zal er waarschijnlijk eerder zijn. Ik kijk er wel naar uit, want hier in de buurt rijden er al verschillende rond, en dan kriebelt het toch wel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door creamy white Bekijk Berichten
                        Deze week nog langs geweest bij mijn dealer. En daar zijn er weer een aantal geleverd. Er zijn er zelfs bij die in september besteld waren en die zijn er al. Die van mij zou binnen een week of 5 kunnen daar zijn. Sinds kort kunnen ze het blijkbaar ook mee opvolgen. Maar naar het schijnt hebben ze bij de Kia Sportage nu de problemen die ze bij de ix35 gehad hebben. Heel lange wachttijden....
                        De leverdatum op mijn bon is 4 januari, hij zal er waarschijnlijk eerder zijn. Ik kijk er wel naar uit, want hier in de buurt rijden er al verschillende rond, en dan kriebelt het toch wel.
                        Wat te verwachten was is inderdaad gebeurd, nu zitten ze bij Kia met de gebakken peren
                        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door johanIX35 Bekijk Berichten
                          @hyunday,

Ik vindt het ook straf dat de auto geleverd wordt na 2 maanden.
                          Als ik het hier allemaal lees van sommige forummers.
                          Ik heb dit ook tegen de dealer gezegd wat ik op sommige forums heb gelezen,hij zei me dat ik op beide oren kon slapen.

Grtz Johan
                          Volgens de dealer wordt de 1.6 in heel wat andere modellen van Hyundai en Kia gebruikt waardoor de levertijd bij mij best lang is.

Comment

• Heeft er nog iemand problemen met het panoramisch dak bij ons doet het raar sluit soms moeilijk of bij het sluiten gaat hij dan weeral in stukjes open? auto is 1j.7m.
                            Seat Leon FR 1.4 tsi 103kw 140pk
                            http://www.autoforum.be/showthread.php?65549-2014-Seat-leon-Fr-1-4l-tsi-140pk
                            Tip: Join de Facebook groep "Seat Leon Eigenaars" voor informatie en ervaringen tussen New Leon eigenaars

Comment

en ik ben dus sinds vandaag on the road. Tot nu toe alleen maar pluspunten. Hopelijk blijft het zo...

Comment

en ik ben dus sinds vandaag on the road. Tot nu toe alleen maar pluspunten. Hopelijk blijft het zo...
                                Proficiat, veel geluk ermee. Ik ben ook vol ongeduld naar mijn Sportage
                                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

toch al 1 opmerking, zijn de achterste stoelen niet verschrikkelijk kort qua zit?

Comment

• Hallo

Wij gaan heel waarschijnlijk een nieuwe Hyundai IX35 kopen. Is auto voor mijn vrouw, die na haar Xsara Picasso (nu 8j oud) terug een hoge auto wil maar tegelijk de SUV modellen wel kan waarderen. Dus qua model weinig discussie, alleen zijn we er nog niet uit qua motor.

Zij doet quasi nooit autostrades, is zo goed als 95% stadsverkeer. Naar werk +- 5km, en verder kinderen naar school voeren en boodschappen. Dus een zwaar monster hoeft het niet te zijn, alleen twijfel ik over zowel verbruik, vermogen (hoge/lage toeren) nodig (voor zover ik kan lezen zou de 1.6 benzine nogal hoog in toeren moeten gaan voor deftig vermogen) en BIV.

Iemand die daar wat licht over kan werpen? Blijkbaar is keuze nu vooral ofwel de 1.6i benzine (136pk), de 1.7 CRDi (115pk) of de 2.0CRdi (136pk). Graag advies!

ps: eventuele kortingen die we mogen verwachtingen ikv autosalon zouden ook welkom zijn!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lapino Bekijk Berichten
                                      Hallo

Wij gaan heel waarschijnlijk een nieuwe Hyundai IX35 kopen. Is auto voor mijn vrouw, die na haar Xsara Picasso (nu 8j oud) terug een hoge auto wil maar tegelijk de SUV modellen wel kan waarderen. Dus qua model weinig discussie, alleen zijn we er nog niet uit qua motor.

Zij doet quasi nooit autostrades, is zo goed als 95% stadsverkeer. Naar werk +- 5km, en verder kinderen naar school voeren en boodschappen. Dus een zwaar monster hoeft het niet te zijn, alleen twijfel ik over zowel verbruik, vermogen (hoge/lage toeren) nodig (voor zover ik kan lezen zou de 1.6 benzine nogal hoog in toeren moeten gaan voor deftig vermogen) en BIV.

Iemand die daar wat licht over kan werpen? Blijkbaar is keuze nu vooral ofwel de 1.6i benzine (136pk), de 1.7 CRDi (115pk) of de 2.0CRdi (136pk). Graag advies!

ps: eventuele kortingen die we mogen verwachtingen ikv autosalon zouden ook welkom zijn!
                                      Wij hebben in augustus een IX35 besteld met 1.6 motor. Rijdt nu met opel 1.7 CDTi, maar zie niet in waarom ik nog een diesel zou kiezen. We leggen weinig km af en dieselwagens worden meer belast. Komt daarbij dat de prijs van de diesel dichter bij de prijs van de benzine komt.

Qua BIV was dit voor de 1.6 motor in 2011 395 €. Vanaf 2012 zou dit ongeveer 100 euro goedkoper worden. Normaal was levering voorzien eind november, dit is nu eind januari. 100 euro voordeel dus, maar wachten is natuurlijk niet leuk. Gelukkig is mijn Opel nog niet verkocht .

Comment

• Die van mij is dus niet eind november, begin december geleverd. Ondertussen is mijn huidige wagen verkocht, maar ik mag hem nog tot half januari houden. En als de nieuwe er dan nog niet is, krijg ik er ene van de dealer, zodat ik niet zonder zal zitten. Volgens mijn dealer zijn er van al zijn bestellingen nog maar 2 achter, waaronder die van mij
                                        Ik zal nog maar wat geduld hebben....

Comment

• Vandaag bericht gekregen dat hij er eind volgende week, of begin week erna zal zijn.
                                          Hij is onderweg, dus het hangt er vanaf wanneer hij in Kontich op een truck gezet wordt.
                                          Nu is het echt aftellen. Mijn huidige auto is verkocht en gaat dit weekend weg, maar tot de nieuwe er is krijg ik van de dealer een wagen ter beschikking.
                                          Als alles goed gaat rij ik er binnen een week of 2 mee rond. Ik kijk er naar uit, want ik vind dat ik wel heel veel geduld heb gehad (ben een vrouw hè!!! ) Nog nooit heb ik zo lang moeten wachten op een nieuwe auto, en ik weet niet of ik het de volgende keer nog zo lang zou kunnen volhouden..
                                          Ik hou jullie zeker op de hoogte!

Comment

Working...
                                          X