Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hyundai ix35 (Tucson)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Up to date blijven

Dag Hyundai-fans,

Ik zie dat jullie allen afwezig blijven !!!.
    Zijn er geen verhalen / bevindingen over de nieuwe ix35?
    Ik ben nog steeds wachtende op een bericht van mijn garagist. 4° week mei was geprogrammeerd...hopelijk leveren ze op tijd.
    Hoe zijn de bevindingen over de gestelde leveringstermijnen?
    Volgt de hoofdverdeler de verwachtingen in? Zijn er onverwachte vertragingen?

Graag jullie reactie.

IX35 fan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ix35 fan Bekijk Berichten
      Dag Hyundai-fans,

Ik zie dat jullie allen afwezig blijven !!!.
      Zijn er geen verhalen / bevindingen over de nieuwe ix35?
      Ik ben nog steeds wachtende op een bericht van mijn garagist. 4° week mei was geprogrammeerd...hopelijk leveren ze op tijd.
      Hoe zijn de bevindingen over de gestelde leveringstermijnen?
      Volgt de hoofdverdeler de verwachtingen in? Zijn er onverwachte vertragingen?

Graag jullie reactie.

IX35 fan
      hoi ix35 fan,

ik hoop hem zaterdag te hebben anders zal het volgende week zaterdag wel zijn.
      misschien zijn de papieren er nog niet bij de invoerder ik weet het ook niet.
      het was wel de laatste in die kleur ,leder,executive voor april.

mvg,
      hitachi
      Last edited by hitachi; 29/05/2010, 18:01.
      Seat Leon FR 1.4 tsi 103kw 140pk
      http://www.autoforum.be/showthread.php?65549-2014-Seat-leon-Fr-1-4l-tsi-140pk
      Tip: Join de Facebook groep "Seat Leon Eigenaars" voor informatie en ervaringen tussen New Leon eigenaars

Comment

• Levering... nog niet voor morgen !!!

Dag Hitachi,

Innige deelneming.
        Heb vandaag een reply op mijn vraag gekregen naar info omtrent de levering 4° week mei.
        Krijg te lezen dat zij nog geen nieuws hebben,misschien weten ze eind mei meer.
        Levering is momenteel voorzien voor 1° week van juni...maar geloof er niet veel meer van.

Hyundai beloofd blijkbaar veel te veel, maar kan hieraan helaas niet beantwoorden!!!

Als ik eind mei wederom slecht nieuws krijg, dan zal er een serieuze vlieg op de lamp zitten.

Hou me op de hoogte van de verdere evolutie.

Groeten,

Ix35-fan.

Comment

• Levering ix35

Gisteren email ontvangen.
          Voorziene levering is verplaatst naar 1° week van juni.
          Blijkbaar heeft hiervoor wederom niemand de schuld; zowel de dealer als de fabrikant dekken zich in door de veiligheidsdatum op de bestelbon. (vermeld eind juni 2010 - zelfs al is de levering vroeger meegedeeld).
          Wat voor een praktijken zijn dit zeg. aar kan ik absoluut niet mee lachen.
          Blijkbaar kan niemand iets met zekerheid zeggen. Foei foei foei.

Comment

• Garage Maro?
            Veel plezier ginds .

Comment

• Vandaag mail gekregen van garage.Alles is door het succes bijna een maand opgeschoven. Levering van eind april is vandaag gebeurd.Normaal stond de mijne op 4 juni . Garage heeft gebeld naar fabriek en speciale request gedaan omdat ik hem voor 15 juni wil omdat ik dan op reis vertrek en met deze wagen wil gaan.Meer kon de garage niet doen.
              Grts Stefaan

Comment

• ix35

wij hebben vandaag telefoon gekregen van garage maro dat onze IX35 2.0i 4wd machine silver executive binnen gekomen is we gaan hem 29 mei afhalen om 10u30 moet wel zeggen dat we ook 3 weken langer moesten wachten dan op bestelbon ook al was de wagen al in het land hij stond op hessenatie
                garage maro staat te koop en verhuist eind dit jaar naar een nieuwbouw naast bambolino en garage de ster(sitroen)!
                Last edited by hitachi; 21/05/2010, 21:07.
                Tip: Join de Facebook groep "Seat Leon Eigenaars" voor informatie en ervaringen tussen New Leon eigenaars

Comment

• breaker,
                  heb jij ervaring met garage Maro? Waarom schrijf jij "veel plezier ginds"?

Comment

breaker,
                    heb jij ervaring met garage Maro? Waarom schrijf jij "veel plezier ginds"?
                    dat wil ik ook wel eens weten?
                    als hij 22 jaar is zoals hij zelf aangeeft kan hij er zeker nog niet veel ervaring mee hebben denk je zelf ook niet!
                    Last edited by hitachi; 22/05/2010, 18:16.

Comment

• vandaag al zeker is een kijkje gaan nemen naar onze wagen en ja hoor hij was er heb er al eens in gezeten en ik heb toen ook in de koffer gezien dat er een subwoofer in weggewerkt zit daarmee dat de radio zo goed klinkt heb ook direct een speciaal kabeltje besteld voor de ipot
                      ik kan bijna niet meer wachten
                      Last edited by hitachi; 22/05/2010, 18:17.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hitachi Bekijk Berichten
                        dat wil ik ook wel eens weten?
                        als hij 22 jaar is zoals hij zelf aangeeft kan hij er zeker nog niet veel ervaring mee hebben denk je zelf ook niet!

Misschien toch wat meer uitleg zo te zien...

Goede vriend van mij werkte ginds en ze blijken niet altijd volgens het boekje te werken bevoorbeeld.
                        Heb er tevens ook toen ik de IX35 wou kopen een offerte laten aanvragen kwam me duurder uit dan in Lokeren.
                        En als ik zei dat ik hem daar kocht kreeg ik een nogal onvriendelijk antwoord.

Tevens men broer die er een I30 heeft gekocht is van garagist veranderd omdat er iets aan zen airco mankeerde en dit bleef maar duren, hij is dan tevens ook naar Lokeren gegaan waar dit direct was opgelost.

( er lekte vloeistof in de auto zelf )

Zelf niet veel ervaring feit, maar je mag niet steeds op leeftijden afrekenen.

Voila dat is het eigenlijk zowat .

Om even on-topic te gaan ik heb reeds de IX35 Executive ook en hij is prima!
                        Voldoet volledig aan mijn verwachtingen als auto voor in men weekends.
                        In de week heb ik men auto van het werkt (audi A3)
                        Maar aangezien ik van dit type wagens echt hou zoals de IX35 en deze er nog een fantastisch modern uit ziet hebben we deze gekozen indertijd.

Fotos volgen.

Comment

• Levering

Dag Breaker,

Bedankt voor de info.
                          Met welke uitvoering rij jij ?
                          Wat was de voorziene leveringsdatum? En heeft de garage in Lokeren zich daaraan gehouden?

Dag Hitachi,

Wat is dt van de subwoofer? Weet iemand hier iets meer over?
                          Is deze zichtbaar in de koffer? Neemt hij veel plaats in?

Ervaring met de standaard meegeleverde banden? (Hankook Optima 415)

Graag jullie reactie,

Groeten

ix35-fan

Comment

Dag Breaker,

Bedankt voor de info.
                            Met welke uitvoering rij jij ?
                            Wat was de voorziene leveringsdatum? En heeft de garage in Lokeren zich daaraan gehouden?

Dag Hitachi,

Wat is dt van de subwoofer? Weet iemand hier iets meer over?
                            Is deze zichtbaar in de koffer? Neemt hij veel plaats in?

Ervaring met de standaard meegeleverde banden? (Hankook Optima 415)

Graag jullie reactie,

Groeten

ix35-fan
                            ix35fan
                            de woofer zit rechts in de koffer ingewerkt ge gaat er zeker geen hinder van vinden want als je niet weet waar hij zit zie je het niet.

en aan braeker
                            als uwe goede vriend daar gewerkt heeft en er slechte ervarinden had dan ga jij daar geen prijs laten maken voor een wagen en je zal al zot zijn dat je van zele naar sint-niklaas komt om een auto dat er in lokeren een garage is misschien is uw vriend daar wel afgedankt en smijt je nu daarom met slijk ge spreekt dat uw broer er ook slechte ervaringen had waarom ga je daar nog een offerte vragen dan?
                            mij ga je zeker niet misleiden door je praat!
                            wat zal uwe goede vriend zeggen dat ik dit allemaal onder zijn nieuwe baas zijn neus steek als ik er eens passeer?
                            en als uw broer zijn auto daar niet gemaakt graakte wie zegt dat het je vriend zijn schuld niet was en hem zo daar is buiten gevlogen!
                            dit moest me even van het hart.
                            terug on topic!
                            Last edited by hitachi; 23/05/2010, 17:44.

Comment

• Dag Hitachi,

Bedankt voor de info.

Ik kan je volledig bijtreden in je uiteenzetting over het al dan niet slecht functioneren van garage Maro.
                              Of Maro voldoet aan mijn beheoften, ... dat kan ik nu nog niet zeggen. De toekomst zal dit moeten uitwijzen.

Groeten,

ix35-fan

Comment

• @ hitachi

Reden? Zodat als de wagen in sint-niklaas goedkoper uitkwam ik dit kon voorleggen in Lokeren.
                                Ach, ga er verder geen woorden over vuil maken via zo een forum kun je blijven zeveren.

@ IX35fan

Was verwacht 3de week van mei, heb deze binnengekregen de eerste week.
                                Uiteindelijk moesten de papieren ed nog verwerkt worden maar een dag of 3later kon ik ermee weg.

Uiterest tevreden mee nogmaals .
                                Vandaag een mooie toer opzitten. Automatic rijd ook zalig!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door breaker9240 Bekijk Berichten

@ IX35fan

Was verwacht 3de week van mei, heb deze binnengekregen de eerste week.
                                  Uiteindelijk moesten de papieren ed nog verwerkt worden maar een dag of 3later kon ik ermee weg.

Uiterest tevreden mee nogmaals .
                                  Vandaag een mooie toer opzitten. Automatic rijd ook zalig!
                                  braeker9240
                                  toch een dikke proficiat met je aankoop van uw hyundai ix 35 het is en blijft een prachtige wagen veel sucses!

Comment

• Breaker en Hitachi,

Hou ons op de hoogte hoe deze wagen zich manifesteerd.
                                    Verbruik, rijgedrag, ...

Veel plezier ermee.

Comment

• nog een uurtje en ik ga hem afhalen onze hyundai ix35 executive 2.0i machine silver!

Comment

• ix35 executive 2.0i 4wd machine silver met zwart lederen bekleeding

amaai dat dat geen luxe is!
                                        voor dat geld!
                                        en de audio installatie man man zo klinken niet normaal.
                                        wat er standaard allemaal niet op is daar kunnen andere merken een puntje aan zuigen!
                                        later meer over het verbruik!

Comment

• Van harte proficiat Hitachi.
                                          Veel plezier met de wagen. Fototje???

Comment

Working...
                                          X