Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hyundai ix35 (Tucson)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ik test deze week een ix35 met 2.0 CRDi 136pk en 4x4. de wagen heeft zowat 4000 km, en toch hangt mijn verbruik na een dik uur rijden op 9l/100km, terwijl Hyundai zelf beweert dat stadsverkeer (wat ik vooral gereden heb) 6,8l zou moeten geven.
    verder niets dan goeds over deze wagen, fijn licht aanvoelend stuur, voor een naar mijn idee stevige auto.
    autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk Berichten
      ik test deze week een ix35 met 2.0 CRDi 136pk en 4x4. de wagen heeft zowat 4000 km, en toch hangt mijn verbruik na een dik uur rijden op 9l/100km, terwijl Hyundai zelf beweert dat stadsverkeer (wat ik vooral gereden heb) 6,8l zou moeten geven.
      verder niets dan goeds over deze wagen, fijn licht aanvoelend stuur, voor een naar mijn idee stevige auto.
      Verbruik cijfers die worden opgegeven door de fabrikant worden NOOIT gehaald, bij geen enkel merk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichten
        Verbruik cijfers die worden opgegeven door de fabrikant worden NOOIT gehaald, bij geen enkel merk.
        Bij 3 mercedessen die ik gehad heb klopte dit voor mij echter wel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
          Bij 3 mercedessen die ik gehad heb klopte dit voor mij echter wel
          Bij mij hebben die cijfers nog nooit geklopt, ook niet bij mijn Mercedes. De verbruikcijfers worden bekomen op testbanken zonder weerstand en zijn altijd aan de optimistische kant
          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
            Bij mij hebben die cijfers nog nooit geklopt, ook niet bij mijn Mercedes. De verbruikcijfers worden bekomen op testbanken zonder weerstand en zijn altijd aan de optimistische kant
            idd, volgens het boekske van mijn i30 zou die maar 4.7liter gemiddeld verbruiken. Als ik vreselijk traag ga rijden (zeer vroeg schakelen en bijzonder weinig gas geven) kom ik met veel moeite aan de 5 liter. Bij mijn normale rijstijl zit mijn verbruik tussen de 5.8 en 6.2 liter ( zonder snelweg kilometers ).

Comment

• Levering !!!

Heb vandaag wederom slecht nieuws ontvangen.

Voor de 4° keer wordt de leveringsdatum uitgesteld ... deze keer met 2 maanden, jawel 2 maanden.
              Reden : de dieselmotoren die worden geproduceerd in Korea, worden te laat toegeleverd, waardoor de productie in Tsjechië traag verloopt.

Wat voor een management is dit zeg. Is dit nu GLOBALISERING !!!!
              Ben dit spelletje meer dan beu.
              Als consument blijf je maar lekker in de kou staan.

Bedankt Hyundai.
              Zal zeker de laatste keer zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                Mijn rij-eigenschappen zullen de testbank benaderen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
                  Mijn rij-eigenschappen zullen de testbank benaderen

U bedoelt allicht uw rijtechniek. Rij eigenschappen zijn eigen aan de wagen niet aan de bestuurder...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichten
                    dat weet ik ook wel, dat korreltje zout. Maar ik vond het verbruik wel wat overdreven. Als ze 5,5l opgeven, verwacht ik 1 of misschien 2l extra, maar geen 3 liter bij gemengd gebruik.

het zit nu ergens op 8,2l. Niet weinig volgens mij (correct me if I'm wrong), misschien een negatief puntje in mijn verslag.
                    autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RedFive Bekijk Berichten
                      U bedoelt allicht uw rijtechniek. Rij eigenschappen zijn eigen aan de wagen niet aan de bestuurder...

Comment

• Aankoop ix35

Hallo allemaal,

Ik heb mij begin mei ook een hyundai ix 35 executive aangeschaft in piston grey.

Ik was direct verkocht toen ik de wagen zag zoveel auto voor zo ene prijs en hij rijdt nog zalig ook

Kan niet wachten tot ik hem heb. Levering is al met een maand uitgesteld

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arviddq Bekijk Berichten
                          Hallo allemaal,

Ik heb mij begin mei ook een hyundai ix 35 executive aangeschaft in piston grey.

Ik was direct verkocht toen ik de wagen zag zoveel auto voor zo ene prijs en hij rijdt nog zalig ook

Kan niet wachten tot ik hem heb. Levering is al met een maand uitgesteld
                          reken er nog maar een maand bij!
                          hier een link naar mijn auto;
                          Seat Leon FR 1.4 tsi 103kw 140pk
                          http://www.autoforum.be/showthread.php?65549-2014-Seat-leon-Fr-1-4l-tsi-140pk
                          Tip: Join de Facebook groep "Seat Leon Eigenaars" voor informatie en ervaringen tussen New Leon eigenaars

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hitachi Bekijk Berichten
                            reken er nog maar een maand bij!
                            hier een link naar mijn auto;
                            http://www.autoforum.be/showthread.php?t=45322

Hey
                            normaal zou er geen uitstel meer mogelijk zijn, want deze auto was al in pre order bij de garage. zij hadden deze wagen al in februarie besteld dus ze hebben mij ook bevestigd dat dit de laatste leverdatum is en dat ik anders en flinke schadevergoeding krijg dus lets hope so

Comment

• Dagrijlichten

Zou graag eens willen weten wat ze volgend jaar gaan doen. Vanaf dan is iedere nieuwe wagen verplicht uitgerust met dagrijlichten.Ze gaan er toch niets aan veranderen,of we zullen al na enkele maanden met een oud model rijden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef603 Bekijk Berichten
                                Zou graag eens willen weten wat ze volgend jaar gaan doen. Vanaf dan is iedere nieuwe wagen verplicht uitgerust met dagrijlichten.Ze gaan er toch niets aan veranderen,of we zullen al na enkele maanden met een oud model rijden?
                                dat heb je altijd met elke auto van elk merk ze veranderen of passen nog wat zaken aan die beter kunnen zo dat je na één jaar al met een verouderd model rijdt dan kun je jaarlijks een nieuwe wagen kopen
                                Tip: Join de Facebook groep "Seat Leon Eigenaars" voor informatie en ervaringen tussen New Leon eigenaars

Comment

• hyundai ix35 2.0i 4wd executive

daarstraks is wat meer uit mijn ix35 2.0i 163pk gehaald als je tussen de 3000 en 6000 toeren rijd is er geen houden aan amaai zo'n kracht bron verbruik steeg naar 9.9L. anders is het rond de 9.5L.benzine.
                                  momenteel staan er 1700km op.

ik moet ook wel zeggen als ik eco rijd ik dan niet met het verkeer mee kan met benzine moet je meer in toeren gaan maar als ik is door duw is hij niet te houden.

wegligging is perfect wel heb ik problemen met het stuur omdat het zo soepel draait en het gewoon worden dat het een benzine is het rijden algemeen.
                                  hij is wel te hard geveerd vindt ik elk putje in de rijbaan voel je wel.

wat spijtig is de zwarte beschermers onderaan de deuren ze worden vuil en na het wassen zie je niet dat je hem gekuist hebt er komen plekken op zal product moeten aanschaffen.

heeft er iemand zijn leder al beschermt zo ja met welk product of tips?

Comment

• IX35 luxepack

Dag iedereen

Heb eind juni een zwarte ix35 besteld 2.0 136pk luxepack
                                    Normaal zou ik die geleverd krijgen begin oktober.
                                    Maar wilde eigenlijk ook nog navigatie bij nemen maar ja moest dan nog veel langer wachten ging dan niet meer zijn voor dit jaar. Dus dat vond ik de moeite niet om te wachten kan dit nog altijd later installeren of ander navigatiesysteem.

Heb wel nog een paar vraagjes, zijn er hier die al geprobeerd hebben om een iphone aan te sluiten? Heb op een ander forum namelijk gelezen dat je hier een speciale kabel voor nodig hebt.

En hoe staat het hands free bellen via bluetooth werkt dit met iedere gsm of heb je nog iets nodig?

Alvast bedankt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door thehawk Bekijk Berichten
                                      Dag iedereen

Maar wilde eigenlijk ook nog navigatie bij nemen maar ja moest dan nog veel langer wachten ging dan niet meer zijn voor dit jaar. Dus dat vond ik de moeite niet om te wachten kan dit nog altijd later installeren of ander navigatiesysteem.

Heb wel nog een paar vraagjes, zijn er hier die al geprobeerd hebben om een iphone aan te sluiten? Heb op een ander forum namelijk gelezen dat je hier een speciale kabel voor nodig hebt.

En hoe staat het hands free bellen via bluetooth werkt dit met iedere gsm of heb je nog iets nodig?

Alvast bedankt.
                                      voor de iphone heb je een extra kabeltje nodig met usb en aux tesamen om zo aan te sluiten.
                                      voor de bluetooth moet je een lijst vragen met de gsm's die komform zijn aan de verkoper.
                                      niet alle gsm kunnen gebruikt worden bij de ix35.

wij gingen ook eerst voor de luxepack met navigatie maar heb je al eens nagerekend wat een executive kost dan kom je maar 1300€ duurder uit en wat heb je meer;4WD ,opendak,goed uitgerustemet subwoofer, radio,18'velgen,oriontatie in binnen spiegel,klimhulp,daalhulp,hulp bij vertrekken op helling,allarm ,kyles go,enz.
                                      wij wilde bij de luxepack ook met open dak toen kwamen we al duurder uit dan de executive.
                                      dus als je goed rekent komt de luxepack duurder uit voor het geen je krijgt tegenover de executive!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hitachi Bekijk Berichten
                                        voor de iphone heb je een extra kabeltje nodig met usb en aux tesamen om zo aan te sluiten.
                                        voor de bluetooth moet je een lijst vragen met de gsm's die komform zijn aan de verkoper.
                                        niet alle gsm kunnen gebruikt worden bij de ix35.

wij gingen ook eerst voor de luxepack met navigatie maar heb je al eens nagerekend wat een executive kost dan kom je maar 1300€ duurder uit en wat heb je meer;4WD ,opendak,goed uitgerustemet subwoofer, radio,18'velgen,oriontatie in binnen spiegel,klimhulp,daalhulp,hulp bij vertrekken op helling,allarm ,kyles go,enz.
                                        wij wilde bij de luxepack ook met open dak toen kwamen we al duurder uit dan de executive.
                                        dus als je goed rekent komt de luxepack duurder uit voor het geen je krijgt tegenover de executive!
                                        Ja inderdaad als je een luxe pakt + een optie komt het inderdaad duurder uit dan de executive. Maar de wachttijd voor een excutive of als je 1 van die 2 opties neemt is ook aanzienlijk langer. Want dan moest ik wachten tot volgend jaar. En normaal heb ik hem nu eind september begin oktober.
                                        Blijkbaar kopen er veel meer een executive, maar ze geven nu wel extra korting voor de luxe pack. Zodat deze meer zou verkopen.
                                        Spijtig genoeg kon ik niet zo lang wachten want dan is mijn huidige wagen weer een jaartje ouder en krijg ik er ook minder voor.

Maar ja zal dan later een gps + camera bij laten installeren. Zal misschien wel duurder zijn maar kan ook kiezen welke ik neem.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door thehawk Bekijk Berichten
                                          Dag iedereen

Alvast bedankt.

Ik heb ervaring met de Iphone.
                                          Het kabeltje heb je uiteraard alleen nodig om muziek (Ipod) via de auto radio af te spelen!
                                          Ik heb dan ook zo'n kabeltje destijds bij de dealer besteld. Ik moet zeggen dat de muziek
                                          van de Iphone fantastisch klinkt!! Mijn uitvoring is een style version, deze heeft de subwoofer ingebouwd. Verder werkt het telefoneren perfect met de Iphone. 1 keer aanmelden, daarna krijg ik direct connectie als ik instap (via Blue Tooth).
                                          Op de Nederlandse site staat een lijst met "geteste" telefoons.

Zie : http://www.hyundai.nl/media/3984508/...%20functie.pdf
                                          Last edited by ; 28/07/2010, 16:50.

Comment

Working...
                                          X