Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hyundai ix35 (Tucson)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

+ Nette prijs
    + Geslaagde vormgeving
    + Veilig en voorspelbaar weggedrag

- Beloofde lage verbruik lastig haalbaar
    - Minder uitgesproken karakter dan de Europese tegenstrevers

Complete rijtest: [www.autozine.nl]
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Ix 35

Heb mij vorige week een ix35 aangeschaft. Zou hem normaal tussen half mei en half juni hebben. Kleur is Piston grey met 2-tone interieur.En met een ingebouwd gps systeem. Maar weet iemand of er TMC ingebouwd is in gps systeem?
        Grtn,
        Stef

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stef603 Bekijk Berichten
          Heb mij vorige week een ix35 aangeschaft. Zou hem normaal tussen half mei en half juni hebben. Kleur is Piston grey met 2-tone interieur.En met een ingebouwd gps systeem. Maar weet iemand of er TMC ingebouwd is in gps systeem?
          Grtn,
          Stef
          Nen dikke proficiat. Mooie keuze! TMC zit tegenwoordig toch op de meeste inbouwsystemen. Weet de dealer dat niet?

Comment

Misschien wel maar was al enkele malen naar de garage geweest om andere dingen te vragen en wou hem er niet direct weer mee lastig vallen en wou het daarom eerst op dit forum vragen. Alvast bedankt voor het vlugge antwoord. Heb nu ook tmc op mijn gps en vind het erg nuttig hoor vooral als ik er deze zomer mee op reis ga.
            Grtn,
            Stef

Comment

Hallo jongens, zelf ben ik ook een hyundai-rijden en automatisch ga je toch op de nieuwe modellen focussen.
              Zelf rijden wij hier thuis met een aangename santa fe van 2009 2.2 crdi en zeg maar full-option, heerlijke auto om mee te rijden en vooral te cruisen, doch zit er bij mij een klein hekelpunt en dat is dat ik eigenlijk niet zo een goed " zitgevoel " heb in deze wagen, het voelt eerder aan alsof ik " op " de wagen zit in plaats van er " in " dit zou volgens mijn dealer komen door dat we de electrisch verstelbare stoel hebben en daarom zit je wat hoger dan op een handbediende, voorstel was van dit te wissellen maar dan doe ik afbreuk aan de opties van de wagen.
              Nu de nieuwe ix 35 heb ik nog niet irl gezien maar op de bijhorende foto's valt me toch wel iets erg oudebolligs op wat naar mijn mening niet meer van deze tijd is en dat is de schakelhandel van de automaat, het zich is zo uit de tijd van de jaren "70 gegrepen dat ik niet kan begrijpen dat ze anno 2010 dit niet meer gesofistceert maken zoals b.v. in de nieuwe bmw met een schakelhendel aan het stuur en dan electronisch gestuurd kan toch niet zo moeilijk zijn
              Bijgevoegde Bestanden
              Last edited by daniell; 27/03/2010, 21:24.
              Een goede bestuurder gebruikt zijn rempedaal nauwelijks op de snelweg! Afstand houden en anticiperen......

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door daniell Bekijk Berichten
                Hallo jongens, zelf ben ik ook een hyundai-rijden en automatisch ga je toch op de nieuwe modellen focussen.
                Zelf rijden wij hier thuis met een aangename santa fe van 2009 2.2 crdi en zeg maar full-option, heerlijke auto om mee te rijden en vooral te cruisen, doch zit er bij mij een klein hekelpunt en dat is dat ik eigenlijk niet zo een goed " zitgevoel " heb in deze wagen, het voelt eerder aan alsof ik " op " de wagen zit in plaats van er " in " dit zou volgens mijn dealer komen door dat we de electrisch verstelbare stoel hebben en daarom zit je wat hoger dan op een handbediende, voorstel was van dit te wissellen maar dan doe ik afbreuk aan de opties van de wagen.
                Nu de nieuwe ix 35 heb ik nog niet irl gezien maar op de bijhorende foto's valt me toch wel iets erg oudebolligs op wat naar mijn mening niet meer van deze tijd is en dat is de schakelhandel van de automaat, het zich is zo uit de tijd van de jaren "70 gegrepen dat ik niet kan begrijpen dat ze anno 2010 dit niet meer gesofistceert maken zoals b.v. in de nieuwe bmw met een schakelhendel aan het stuur en dan electronisch gestuurd kan toch niet zo moeilijk zijn
                Waarvoor is dat goed? Heeft toch niet direct grote voordelen imo.

Comment

Misschien wel maar was al enkele malen naar de garage geweest om andere dingen te vragen en wou hem er niet direct weer mee lastig vallen en wou het daarom eerst op dit forum vragen. Alvast bedankt voor het vlugge antwoord. Heb nu ook tmc op mijn gps en vind het erg nuttig hoor vooral als ik er deze zomer mee op reis ga.
                  Grtn,
                  Stef
                  Zo is het, ik zou niet meer zonder TMC kunnen. Vooral in Duitsland werkt het voortreffelijk

Comment

2 weken geleden ook een Ix35 besteld, Piston Grey, Style version met panoramadak.
                    Dealer had deze al besteld, levering zou april worden. Kan niet meer wachten.........

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichten
                      Waarvoor is dat goed? Heeft toch niet direct grote voordelen imo.

je mag toch verwachten dat wanneer je in 2010 een wagen koopt van circa 35.000€ er toch ook wel de laatste snufjes op staan zoals bv daglichten ( wat mss binnen enkele jaren verplicht word? ) ik bedoel maar dat de schakelbak best wel goed zal werken maar de techniek hoeft niet stil te staan en heb dan toch snel het gevoel dat het systeem waarmee de automaat word bediend toch wel erg oudbollig lijkt, terwijl dit ook makkelijk electronisch kan gemaakt worden en dan bespaar je toch weer wat extra ruimte in de middenconzole

Uiteraard is dit mijn smaak en gevoel en hoeft niet iedereen dit te delen
                      Een goede bestuurder gebruikt zijn rempedaal nauwelijks op de snelweg! Afstand houden en anticiperen......

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door daniell Bekijk Berichten
                        je mag toch verwachten dat wanneer je in 2010 een wagen koopt van circa 35.000€ er toch ook wel de laatste snufjes op staan zoals bv daglichten ( wat mss binnen enkele jaren verplicht word? ) ik bedoel maar dat de schakelbak best wel goed zal werken maar de techniek hoeft niet stil te staan en heb dan toch snel het gevoel dat het systeem waarmee de automaat word bediend toch wel erg oudbollig lijkt, terwijl dit ook makkelijk electronisch kan gemaakt worden en dan bespaar je toch weer wat extra ruimte in de middenconzole

Uiteraard is dit mijn smaak en gevoel en hoeft niet iedereen dit te delen
                        Ik denk dat de 5traps automaat van mercedes ook nog op die manier bedient wordt. Ik zie niet in waarom dat electronisch zou moeten zijn. Kan alleen maar kapot gaan.

Comment

ix35

Hallo,

Heb vorige week een ix35 besteld. 4WD - executive, kleur Piston Grey.

Enkele vragen:
                          1. GPS :
                          Weet iemand van welk merk deze afkomstig is? Is daar eendigitale manual van beschikbaar? Zo ja, waar kan ik hem downloaden?

2. banden - Hankook :
                          Standaard zijn er banden van het merk Hankook voorzien. 225/55/R18.
                          Heeft iemand hier ervaring mee?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ix35 fan Bekijk Berichten
                            Hallo,

Heb vorige week een ix35 besteld. 4WD - executive, kleur Piston Grey.

Enkele vragen:
                            1. GPS :
                            Weet iemand van welk merk deze afkomstig is? Is daar eendigitale manual van beschikbaar? Zo ja, waar kan ik hem downloaden?

2. banden - Hankook :
                            Standaard zijn er banden van het merk Hankook voorzien. 225/55/R18.
                            Heeft iemand hier ervaring mee?
                            Mijn i30 heeft ook Hankook banden. Deze zijn redelijk goed. Goede grip op droog wegdek, op nat wegdek iets minder vooral tijdens het optrekken maar dat kan ook aan mijn rijstijl liggen. Bij een rustige rijstijl zijn deze banden dus zeker goed genoeg.

Comment

Niemand die iets meer kan vertellen over de ingebouwde gps module? Ben ook benieuwd welke ze hebben ingebouwd.
                              Grtn,
                              Stefaan

Comment

zou om deze gsm gaan.

is een c520 , ik hoop dat dit tmc heeft.
                                Last edited by jurbe; 02/04/2010, 21:44.
                                Nissan QQ driver.

Comment

De c520 heeft geen tmc maar denk niet da het deze is want deze heeft geen spraaksturing en deze in de ix35 wel.

Comment

Mooie kar, heeft alles om het succes van zijn voorganger verder te zetten. Een instapdiesel is wat mij betreft het grote gebrek.

Comment

Vandaag een bezoek gebracht aan een hyundai garage waar een ix35 stond met navigatie en dus vlug even gecontroleerd. De navigatie heeft wel degelijk TMC aan boord.

Comment

Vandaag een bezoek gebracht aan een hyundai garage waar een ix35 stond met navigatie en dus vlug even gecontroleerd. De navigatie heeft wel degelijk TMC aan boord.
                                        Zie je wel

Comment

hyundia ix35 2.0i 4wd

wij hebben vorige week 2 keer een testrit gedaan met de ix35 en vandaag ook eens mee gereden en besloten de bestelbon te tekenen voor een 2.0i 4wd executive machine silver met zwart lederen bekleeding
                                          leveringsdatum eind april begin mei
                                          Last edited by hitachi; 10/04/2010, 21:28.
                                          Seat Leon FR 1.4 tsi 103kw 140pk
                                          http://www.autoforum.be/showthread.php?65549-2014-Seat-leon-Fr-1-4l-tsi-140pk
                                          Tip: Join de Facebook groep "Seat Leon Eigenaars" voor informatie en ervaringen tussen New Leon eigenaars

Comment

Working...
                                          X