Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hyundai ix35 (Tucson)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• IX35

Gisteren bericht gekregen van mijn dealer.Heb hem besteld op 16 maart jl. Hij is voorzien voor 20 juni. Dus das nog een tijdje geduld hebben voor mij. Naar het schijnt komt da door de opties die erbij komen. Zonder opties kon ik hem al krijgen in mei.

Stefaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef603 Bekijk Berichten
      Gisteren bericht gekregen van mijn dealer.Heb hem besteld op 16 maart jl. Hij is voorzien voor 20 juni. Dus das nog een tijdje geduld hebben voor mij. Naar het schijnt komt da door de opties die erbij komen. Zonder opties kon ik hem al krijgen in mei.

Stefaan
      welke opties, ze zijn bijna helemaal ful option.
      L-pack misschien
      of een trekhaak voor de rest zal ik niet weten wat ze er nog op moeten zetten!
      ik heb de executive besteld 10-04-2010 dit is ful option die zal deze week of volgende week binnen komen!
      dus daar zal het niet aan liggen hoor!
      effe geduld ernaar uitkijken kan ook tof zijn!
      mijn bestelde wagen; http://www.autoforum.be/showthread.php?t=45322
      Last edited by hitachi; 27/04/2010, 20:40.
      Seat Leon FR 1.4 tsi 103kw 140pk
      http://www.autoforum.be/showthread.php?65549-2014-Seat-leon-Fr-1-4l-tsi-140pk
      Tip: Join de Facebook groep "Seat Leon Eigenaars" voor informatie en ervaringen tussen New Leon eigenaars

Comment

• Raar dat ik verscheidene plaatsten andere acceleratietijden vind.

Wat is nu de correct 0-100 tijd voor de 2.0 cdri - 16v 4WD? Ik twijfel eraan om zo'n executive te bestellen. Heb al met een zwarte zeer kort gaan test rijden en dat beviel me goed.

Hij was heel vlot en reed toch vrij sportief voor een SUV, alleen het bochtenwerk was toch wennen...

Iemand een foto van een Piston grey naast een zilveren?
        sigpic

Comment

• ix 35

Oorspronkelijk geplaatst door KBK Racing Bekijk Berichten
          Raar dat ik verscheidene plaatsten andere acceleratietijden vind.

Wat is nu de correct 0-100 tijd voor de 2.0 cdri - 16v 4WD? Ik twijfel eraan om zo'n executive te bestellen. Heb al met een zwarte zeer kort gaan test rijden en dat beviel me goed.

Hij was heel vlot en reed toch vrij sportief voor een SUV, alleen het bochtenwerk was toch wennen...

Iemand een foto van een Piston grey naast een zilveren?
          hier enkele foto's
          Bijgevoegde Bestanden
          Tip: Join de Facebook groep "Seat Leon Eigenaars" voor informatie en ervaringen tussen New Leon eigenaars

Comment

• Ik vind beide kleuren wel iets hebben Maar met welke komt het pano-dak het beste toch zijn recht
            sigpic

Comment

• Dag ix35 fans,

Heb vandaag nog contact gehad met de garage. Levering is voorzien tussen midden mei en midden juni. (denken ze toch).
              Moeilijk te volgen bij Hyundai...

Ik zou graag een nieuw onderwerp openen specifiek voor de ix35. Met name het verbruik lijkt me zinvol om op te volgen.

Kennen jullie sites waarop assescoires staan vermeld specifiek voor de ix35?

Groeten,

ix35 fan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ix35 fan Bekijk Berichten
                Dag ix35 fans,

Heb vandaag nog contact gehad met de garage. Levering is voorzien tussen midden mei en midden juni. (denken ze toch).

Ik zou graag een nieuw onderwerp openen specifiek voor de ix35. Met name het verbruik lijkt me zinvol om op te volgen.

Groeten,

ix35 fan

even "googlen" : http://www.superichmotors.com/front/...hp?cate_no=140 (je zult wel Koreaans moeten kunnen lezen.....maar je ziet wat voorbeelden)
                Als je zoekt op Amerikaanse sites, zul je als zoekterm "Tucson IX" moeten gebruiken (in Amerika heet de opvolger van de Tucson, Tucson ix)
                Last edited by ; 30/04/2010, 10:33.

Comment

• assessoires ix35

Dank u wel Pedro. Heel wat leuke assescoires terug te vinden.
                  Een aanrader.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ix35 fan Bekijk Berichten
                    Dag ix35 fans,

Groeten,

ix35 fan
                    welke leveringsdatum staat er onderaan op uw bestelbon?
                    bij mij staat er 30-04-2010

Comment

• Hitachi,

Daar wringt het schoentje.
                      Bij het vastleggen van de bestelling, werd de kleur mede gekozen ifv de leveringstermijn. Op de PC stond vermeld '4/10', met een mogelijke termijnsverlenging van 1 maand.
                      In het contract heeft de vekoper 'eind juni 2010' vermed. (tot mijn grote verbijstering)
                      Nog ff wachten dus.

Comment

• Assescoires ix35

ix35 vrienden,

Hier enkele interessante sites over opties.
                        Veel kijkplezier.

Korean Auto Imports is the best online seller of auto parts and accessories like customized car logo, emblem, badge of KIA, Hyundai, Toyota, Scion FRS, Tesla.

tuning, , zubehör, , tagfahrlicht, tuning shop, led tagfahrlicht, Alufelgen, Sportauspuff, hinsberger

Comment

• Vandaag de levering van de ix35 plaats gevonden!
                          Ik had al een telefoontje van de dealer gekregen dat de trekhaak aanwezig
                          was maar dat het kabel setje nog niet ontvangen was......dus nog een 2 weken
                          wachten dan zou het kabelsetje aanwezig zijn en kan de trekhaak gemonteerd worden.
                          (ik vond dit geen probleem)
                          Niet veel kilometers gemaakt vandaag, alleen langs familie gereden.
                          Wat me opviel, toen ik de Iphone via de USB aansloot werd hij niet herkend.......
                          Morgen verder met "spelen".
                          Verslag van de eerste kilometers volgd nog.

Comment

• Weet iemand of het navigatiesysteem inmiddels in de Nederlandse taal is in te stellen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door norro Bekijk Berichten
                              Weet iemand of het navigatiesysteem inmiddels in de Nederlandse taal is in te stellen?
                              Is dit dn niet het geval? Heb dat toch gezien dat dit in het nederlands was.
                              Nissan QQ driver.

Comment

• Ondertussen al 500 Km gereden met de ix35. Hij rijdt fantastisch!!
                                Het is wel even wennen in vergelijking met de Tucson.
                                Auto is veel stiller, pittiger en stijver geveerd.
                                Tot nu toe geen opmerkingen. Verbruik met de eerste tank 8,5 L/100Km.

Wel een vraagje met betrekking tot het aansluiten van de Iphone via de USB poort.
                                Handsfree bellen gaat perfect met de Iphone, ook de eerste verbinding (aanmelden via blue tooth) is probleemloos verlopen. Zodra ik instap heb ik nu verbinding.

Echter ik dacht nu zal ik de Iphone ook wel op de USB kunnen aansluiten (opladen en/of muziek afspelen via IPOD), dit gaat echter niet!! In het display komt de melding USB reading error!!!
                                Is hij dan niet compatible? terwijl er bij de aansluitingen wel IPOD staat?

Wie kan me hiermee helpen?

Comment

• Navigatie

Oorspronkelijk geplaatst door norro Bekijk Berichten
                                  Weet iemand of het navigatiesysteem inmiddels in de Nederlandse taal is in te stellen?
                                  In juli komt de update met de Nederlandse taal.

Comment

• Vandaag de eerste gezien! 't Was een witte! Zeer knap!!
                                    freude am fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pedro Ix35 Bekijk Berichten
                                      Ondertussen al 500 Km gereden met de ix35. Hij rijdt fantastisch!!

Wel een vraagje met betrekking tot het aansluiten van de Iphone via de USB poort.
                                      Handsfree bellen gaat perfect met de Iphone, ook de eerste verbinding (aanmelden via blue tooth) is probleemloos verlopen. Zodra ik instap heb ik nu verbinding.

Echter ik dacht nu zal ik de Iphone ook wel op de USB kunnen aansluiten (opladen en/of muziek afspelen via IPOD), dit gaat echter niet!! In het display komt de melding USB reading error!!!

Ik vrees dat de iPhone een geval appart is...

Met mijn Audi moest ik ook een optie bijbetalen om een speciale aansluiting en kabel te voorzien voor de iPod. Die werkt OK, maar de iPhone (zelfde fiches) werkt niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pedro Ix35 Bekijk Berichten
                                        Ondertussen al 500 Km gereden met de ix35. Hij rijdt fantastisch!!

Hey Pedro,

Iphone werkt enkel met specifiek kabeltje van Hyundai (of kia).
                                        Ikzelf heb hier ook verschillende kabeltjes geprobeerd maar niet dat werkte. Je hebt een kabeltje nodig met zowel jack als usb aansluiting.
                                        hier een fototje van dit kabeltje http://img.diytrade.com/cdimg/395563...POD_IPHONE.jpg
                                        Normaal is dit bij de dealer te koop.
                                        Dit is specifiek voor ipod/iphone, enkel gaat de iphone wel zeggen om in "vliegtuigmodus" te gaan om storingen te voorkomen (heb nog geen storingen gehad wanneer ik dit niet deed)
                                        Met dit kabeltje kan je op je display van je radio mooi zoeken op artist, titelsong, enz ...

Mvg,
                                        E-raser

Comment

• Beste E-Racer,
                                          Klasse! bedankt voor je reply! In de folder van de ix35 zie ik ook een connector die over de hele lengte (jacket en USB) zit.
                                          Ik ga kijken of ik zo'n kabeltje kan bestellen en wat deze kost.

Comment

Working...
                                          X