Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hyundai ix35 (Tucson)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Stuurbekrachtiging

Onderstaand bericht staat op een NL site:

Maandag na een telefoontje van de dealer naar de garage geweest om de stuurbekrachtiging van stand (Azië) over te zetten naar Europa R. Waar die R voor staat is voor mij en de dealer een raadsel. 3 minuten werk volgens de dealer. En warempel het was nog sneller. In 2 minuten was het klusje geklaard. Het gaat volledig draadloos met een laptop. Ik moet zeggen, na 250 km gereden te hebben met stand Europa, het voelt een stuk beter aan.
    Corrigeren moet je altijd als je op de weg rijd, maar ik vind dat het nu een stuk minder is en hij is stugger. Je blijft langer rechtdoor rijden zonder te corrigeren. Ik ben tevreden met het resultaat. Wel een opmerking: Ik rij de business edition 2.0 op winterbanden met een spanning van 2.7 bar.

Comment

• Een vraagje hierover , indien zoiets gemeld wordt vanuit het fabriek , wordt dit dan automatisch gedaan . Mijn auto is onderweg van Slovakije , worden die nstellingen meteen aangepast of niet ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
        Dus de uwe zou je binnen 3 weken hebben en de bestellingen van vorig jaar moeten nog wachten tot min. april? Stockwagen besteld?
        Heb je je ergens ingedekt moest de levertermijn ruimschoots overschreden worden?
        Voila exact een maand nadat ik besteld heb , heb ik hem vandaag gekregen , normaal was het een week of 2 later geweest maar de garage heeft gezorgd dat ik toch heb wat ik wou ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diesel75 Bekijk Berichten
          Nee , ni echt een stockwagen , maar wel een beschikbare wagen , ik vermoed dat die nog juist vervoerd moet worden . Hij is voorzien voor de 4e week van januari .
          Zoals ik al zei , ik ga voor de nieuwe 1.7 crdi , de leveringsproblemen zijn bij de 2.0 versie volgens de garagist .
          Ik heb mij niet speciaal ingedekt nee , ge maakt me nu wel een beetje ongerust ;-)
          Voor een beschikbare wagen die eind januari geleverd ging worden, is dat toch 2 weken later ipv 2 weken vroeger

Het belangrijkste is echter dat je hem hebt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
            Voor een beschikbare wagen die eind januari geleverd ging worden, is dat toch 2 weken later ipv 2 weken vroeger

Het belangrijkste is echter dat je hem hebt.
            Ja en nee , ik had gehoopt dat hij de 4e week geleverd werd , ik had het zo begrepen , maar de garagist bedoelde dat de wagen dan klaar ging zijn in de fabriek ...

Comment

• Dag iedereen

Ik heb een vraagje ik zou graag eens weten wie er nog zit te wachten op zijn ix35 2.0 diesel of benzine?
              Ook graag de maand van bestelling er bij. En of wanneer hij dan uiteindelijk geleverd is.

Dan kunnen we misschien eens zien hoe lang er nu momenteel gewacht moet worden!

Mvg

hawk

Comment

• Hoy iedereen,

besteld einde maart 2010 2.0 diesel lounge versie levering voorzien juli 2010 tot op heden (na bijna een jaar) nog niks.. volgens dealer levering tussen maart en september 2011....
                Ben benieuwd wie ook al zolang zit te wachten?

groeten

Comment

• Hallo,

Wij hebben ook een 2.0 CDRI lounge besteld begin april 2010, levertermijn was toen eind juli begin augustus.
                  Zoals bij iedereen is dit steeds uitgesteld, het is al even geleden dat ik nog bij de dealer geweest ben, het heeft ook niet veel zin want ik veronderstel dat ze het zelf ook niet weten....
                  De dealer heeft ondertussen mijn huidige auto gratis onderhouden, hierdoor hebben we een jaar gratis gereden hé.
                  Ik hoop toch dat hij ergens in het voorjaar geleverd zal worden !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gertp Bekijk Berichten
                    Hallo,

Wij hebben ook een 2.0 CDRI lounge besteld begin april 2010, levertermijn was toen eind juli begin augustus.
                    Zoals bij iedereen is dit steeds uitgesteld, het is al even geleden dat ik nog bij de dealer geweest ben, het heeft ook niet veel zin want ik veronderstel dat ze het zelf ook niet weten....
                    De dealer heeft ondertussen mijn huidige auto gratis onderhouden, hierdoor hebben we een jaar gratis gereden hé.
                    Ik hoop toch dat hij ergens in het voorjaar geleverd zal worden !
                    Hallo

Je hebt geluk dat je dealer dit gratis wilde doen. Mijn auto moet ook bijna in onderhoud. Maar bij mij willen ze het gewoon tegen een goedkoper tarief doen.

MVG

Comment

• Amaai dit is bijzonder lang wachten. Ik had op een andere site gezien dat de meeste hem toch na 10 maand wachten eindelijk geleverd was, maar ja dit was in Nederland.
                      Blijkbaar is het nu al bijna een jaar wachten.
                      Vind het wel zeer slechte info die ze geven. Je weet eigenlijk niets.
                      En hyundai zou wel een gebaar mogen doen voor het onaangekondigde lange wachten.
                      B.V. 3 jaar gratis onderhoud aanbieden of zo. Ik zal dat wel eens voorstellen als ik men auto zou krijgen.
                      Last edited by ; 21/02/2011, 15:17.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diesel75 Bekijk Berichten
                        Ik heb gisteren mijn Ix35 besteld , wel een 1.7 diesel , de garage zei me dat die de 4e week van Januari geleverd kan worden (zo stond in het systeem). Ik confronteerde hem met het feit dat er zoveel klachten zijn naar leveringstermijn . En hij bevestigde dat er inderdaad mensen zijn die al een jaar wachten , hij had er zelf 32 in bestelling staan en volgens de laatste berichten zouden ze in April geleverd kunnen worden , maar hij wou er zijn handen niet voor in het vuur steken . De slovaken zijn nog erger dan Italianen , zei hij .
                        Voor diegene die extreem lang moesten wachten , heeft hij wel een vervangwagen voorzien en oa een vergoeding . Ik denk dat het belangrijk is dat men beseft dat de garages zelf er weinig kunnen aan doen .

Ik hoop maar dat ik mij geen zorgen moet maken , en volgens hem helemaal niet , maar toch ...
                        Wij hebben ook een 1.7 gekocht, maar wel in september 2010. Wagen is op 18/01/2011 geleverd bij de garage. Wacht nu op nieuwe nummerplaat. Dus toch 5 maanden leveringstermijn.

Comment

• Hallo iedereen,

Na 11 maanden het opgegeven om te wachten op de ix35. Ging nog moeten wachten zeker tot einde september 2011 en dit van een bestelling van einde maart 2010 is het genoeg geweest. Ik blijf bij Hyundai maar het is H1 geworden.. veel succes aan de andere 2.0 diesel rijders, hopelijk hebben jullie hem snel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stef2010 Bekijk Berichten
                            Hallo iedereen,

Na 11 maanden het opgegeven om te wachten op de ix35. Ging nog moeten wachten zeker tot einde september 2011 en dit van een bestelling van einde maart 2010 is het genoeg geweest. Ik blijf bij Hyundai maar het is H1 geworden.. veel succes aan de andere 2.0 diesel rijders, hopelijk hebben jullie hem snel
                            Ja amaai. Dat is echt er over. En heb je die H1 al of moet je er ook op wachten? Want je hebt eigenlijk al 11maanden gewacht.
                            Als ik hier alles zie dan begint het er meer en meer op te lijken dat die auto onleverbaar is!

Comment

• In feite heeft Hyundai Motors niet zo'n verkoopsucces verwacht voor de ix35. De vooropgezette verkoop voor 2010 was 33000 stuks, uiteindelijk hebben ze ervan in Europa meer dan 100000 verkocht. Vandaar die leveringsproblemen. Hyundai België heeft in januari 2011 1800 ix35 verkocht, ondanks die leveringsproblemen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door thehawk Bekijk Berichten
                                Ja amaai. Dat is echt er over. En heb je die H1 al of moet je er ook op wachten? Want je hebt eigenlijk al 11maanden gewacht.
                                Als ik hier alles zie dan begint het er meer en meer op te lijken dat die auto onleverbaar is!
                                De H1 staat sinds deze week bij de dealer normaal gezien volgend weekend zal ik hem hebben. Heb een kleur gekozen die op stock stond in België Ging niet nog eens 1 jaar wachten op een auto

Comment

De H1 staat sinds deze week bij de dealer normaal gezien volgend weekend zal ik hem hebben. Heb een kleur gekozen die op stock stond in België Ging niet nog eens 1 jaar wachten op een auto
                                  Proficiat met je aankoop! Ja kan het wel geloven dat je niet meer wil wachten. Begin het zo ook stilletjes aan beu te worden vooral omdat er nooit geen info vrijgegeven wordt.

Comment

• Heb op een nederlands forum dit bericht gelezen. En dit zou kunnen kloppen met wat ik lees dat sommige zouden moeten wachten tot september 2011 hier op het forum. Zal deze week zelf nog eens bellen naar mijn dealer maar ja of ze daar mij de waarheid gaan durven zeggen!!!

Vanuit een Duits Hyundai-forum zojuist onderstaand bericht verkregen:

De huidige Hyundai-fabriek in Slowakije, waar nu deels de IX35's gefabriceerd worden, zal medio mei 2011 haar poorten gaan sluiten. De productie van de IX35 zal dan vanuit een nieuwe fabriek in Polen opnieuw opgestart worden. In de periode tussen medio mei - eind juli 2011 zullen zodoende GEEN nieuwe IX35's geproduceerd worden.

Eenieder die eind mei 2011 nog niet zijn Hyundai ontvangen heeft, moet dus gaan wachten tot na juli 2011... Dat verklaart wellicht ook waarom de dealers bij huidige IX35-bestellingen ook als verwachte leverdatum sept/okt 2011 aangeven. Zie eerdere postings ook hierover.

Nu maar duimen dat alles nog voor eind mei goed komt

Comment

• Hoy Thehawk;

Deze info klopt mijn dealer heeft dit ongeveer 2 weken gelden ook zo bevestigd. Vandaar mijn annulering.

Comment

Hoy Thehawk;

Deze info klopt mijn dealer heeft dit ongeveer 2 weken gelden ook zo bevestigd. Vandaar mijn annulering.
                                        Bedankt om het te bevestigen. Heb mijn dealer gebeld en die heeft het nu ook bevestigd! Voor mijn auto moeten er nog 42 gemaakt worden. Eigenlijk nie zo veel maar ja zal hem verzeker nie meer voor mei hebben dus ja. Blijkbaar maken ze er echt niet veel met deze motor.

Zeer slechte klantvriendelijkheid van hyundai om niet eerst hun auto's af te werken voor de mensen die al zo lang wachten.

Comment

• bij garage maro in sint-niklaas zijn sommige modellen van de ix35 direct leverbaar ze hebben er op stock!
                                          welke weet ik niet.
                                          Seat Leon FR 1.4 tsi 103kw 140pk
                                          http://www.autoforum.be/showthread.php?65549-2014-Seat-leon-Fr-1-4l-tsi-140pk
                                          Tip: Join de Facebook groep "Seat Leon Eigenaars" voor informatie en ervaringen tussen New Leon eigenaars

Comment

Working...
                                          X