Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hyundai ix35 (Tucson)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ja ik heb ook casa white en mijne konden ze pas in november leveren ipv mei. Ik ben nu aan het zien om een andere te kopen. Ik ga eens vragen of die bestelling bij de nmbs ook geannulleerd is want die waren ook aan het wachten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jumbo Bekijk Berichten
      Ja ik heb ook casa white en mijne konden ze pas in november leveren ipv mei. Ik ben nu aan het zien om een andere te kopen. Ik ga eens vragen of die bestelling bij de nmbs ook geannulleerd is want die waren ook aan het wachten.
      De NMBS, hebben die er ook besteld?
      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• ja en volgens mij ook in het wit. Deze zouden na de zomer worden geleverd.

Comment

• De NMBS heeft geen probleem met wachten.

Comment

ja en volgens mij ook in het wit. Deze zouden na de zomer worden geleverd.
            Voor de NMBS zal het wel zo nauw niet niet steken welk soort wit ze geleverd krijgen veronderstel ik.
            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Daarjuist de IX35 hotline gebeld en kreeg onmiddellijk iemand aan de telefoon.
              De nieuwe kleur creamy white zou nog witter zijn dan het cassa white. Het zou het wit zijn van de I20.
              Wachttijd voor onze IX was weeral maar is opgeschoven van september, naar oktober-november. Dan zijn we 13-14 maanden aan het wachten. Weet niet meer wat ik er moet mee doen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart Wouters Bekijk Berichten
                Daarjuist de IX35 hotline gebeld en kreeg onmiddellijk iemand aan de telefoon.
                De nieuwe kleur creamy white zou nog witter zijn dan het cassa white. Het zou het wit zijn van de I20.
                Wachttijd voor onze IX was weeral maar is opgeschoven van september, naar oktober-november. Dan zijn we 13-14 maanden aan het wachten. Weet niet meer wat ik er moet mee doen...
                Misschien kan je een extra korting krijgen als je zegt dat je annuleert. Ik zou toch zoiets proberen.... Nog witter dan 'Cassa White' Dat zou ik toch wel eerst irl willen zien. Inderdaad geen gemakkelijke beslissing, hangt er ook vanaf of je voorlopig nog over een auto beschikt natuurlijk

Comment

• Witter dan... kan volgens mij ook niet. Als het echt wit blijft, kan ik er mee leven.
                  De wachttijd is natuurlijk iets anders.
                  Daarjuist ok de dealer gebeld met de vraag of hij de nieuwe kleurstalen al binnenhad, maar nog altijd niks. Wil eerst de kleur is irl zien en dan beslissen of het de moeite is om er nog zo lang op te wachten.
                  Wat betreft de schadevergoeding, gaan we zeker proberen er meer uit te halen. Mag ook wel als ge zo lang moet wachten...

Comment

Witter dan... kan volgens mij ook niet. Als het echt wit blijft, kan ik er mee leven.
                    De wachttijd is natuurlijk iets anders.
                    Daarjuist ok de dealer gebeld met de vraag of hij de nieuwe kleurstalen al binnenhad, maar nog altijd niks. Wil eerst de kleur is irl zien en dan beslissen of het de moeite is om er nog zo lang op te wachten.
                    Wat betreft de schadevergoeding, gaan we zeker proberen er meer uit te halen. Mag ook wel als ge zo lang moet wachten...
                    Dat zal wel! Ik heb voorlopig nog altijd geen mail terug gekregen van mijn KIA dealer dus het zal daar zo'n vaart wel niet lopen zeker. Hopelijk! Ik bevind mij momenteel nog 10 dagen in Polen en zal dan eens langsgaan bij de dealer. Hier zie ik ook regelmatig een ix35 of een Sportage, wel nog gene witte gezien

Comment

• Ik vraag mij wel af waarom 'Cassa White' dan op hun website blijft staan?

Comment

• normaal zou ik deze week een staal binnekrijgen hebben ze beloofd. Ik heb het in ieder geval al gemeld bij testaankoop om er het maximum uit te halen want als ik ermee doorga verwacht ik een serieuze schadeclaim. dan geven ze ons maar allemaal een full option en voor wie dat al heeft een hoop korting.

Comment

normaal zou ik deze week een staal binnekrijgen hebben ze beloofd. Ik heb het in ieder geval al gemeld bij testaankoop om er het maximum uit te halen want als ik ermee doorga verwacht ik een serieuze schadeclaim. dan geven ze ons maar allemaal een full option en voor wie dat al heeft een hoop korting.
                          Goed idee met testaankoop erbij te halen. Die full option betwijfel ik want ze zijn besteld hé, maar voor die dikke korting moeten jullie zeker gaan. Anders annuleren en ergens vergelijkbare stockauto kopen (voor wie echt niet meer kan wachten)

Comment

• Wij hebben een tweetal weken geleden test aankoop ook al gemaild. Ze hebben ondertussen contact met ons opgenomen, maar volgens hen kunnen we niet veel beginnen (ivm bv de kleur) om wat er onder punt 5 staat in de verkoopovereenkomst. Ze hebben ons wel gezegd dat hyundai's "schadevergoeding" beschamend is. Ze gingen de verkoopovereenkomst is bekijken (heb hun die doorgemaild) en ons dan opnieuw contacteren.
                            Last edited by ; 14/06/2011, 20:45.

Comment

Wij hebben een tweetal weken geleden test aankoop ook al gemaild. Ze hebben ondertussen contact met ons opgenomen, maar volgens hen kunnen we niet veel beginnen (ivm bv de kleur) om wat er onder punt 5 staat in de verkoopovereenkomst. Ze hebben ons wel gezegd dat hyundai's "schadevergoeding" beschamend is. Ze gingen de verkoopovereenkomst is bekijken (heb hun die doorgemaild) en ons dan opnieuw contacteren.
                              Alsof verandering van kleur maar een detail is. Hangt er toch vanaf hoe een rechtbank dat zou interpreteren.

Comment

• Dit is mijn mail.

Geachte Abonnee,
                                Wij danken u voor uw bericht van 9/6/11.

Het spijt ons te vernemen met Hyundai.

U kocht een wagen waarvan met niet enkel de levertermijn drastisch opschuift maar ook de kleur verandert.

Ons inziens begaat de wederpartij hiermee een ernstige contractuele fout op grond waarvan u het contract zou kunnen ontbinden of minstens een schadevergoeding kan eisen.

Wij raden u dan ook aan een aangetekende brief te schrijven met de vraag tot schadevergoeding of indien u op papier hebt dat men ook de kleur wil veranderen, zou u ons inziens tot ontbinding van de overeenkomst met een eventuele schadevergoeding kunnen overgaan.

Mocht u geen toereikende oplossing krijgen aangereikt, mag u ons terug contacteren zodat wij namens u bij de wederpartij kunnen tussenkomen, zonder u garantie op succes te bieden,

met hoogachting,

trouwens een kleur ligt contractueel vast en staat vermeld, dit kunnen ze niet zomaar veranderen. een detail staat niet op de offerte.

Comment

trouwens een kleur ligt contractueel vast en staat vermeld, dit kunnen ze niet zomaar veranderen. een detail staat niet op de offerte.
                                  Dat dacht ik ook wel, zou mooi zijn anders. Een blauwe auto bestellen en een rode geleverd krijgen en er niks kunnen aan doen op basis van de kleine lettertjes
                                  Nu ja, ik moet zeggen, toch een bemoedigende brief. Veel succes ermee. Ik hoop maar dat bij Kia de miserie ook niet gaat beginnen

Comment

• aan dit tempo denk ik dat we al een facelift hebben vooraleer de auto's binnenkomen. Ik denk dat ik ze eens wat ga opjagen door veelvuldig de mensen lastig te vallen.

Comment

aan dit tempo denk ik dat we al een facelift hebben vooraleer de auto's binnenkomen. Ik denk dat ik ze eens wat ga opjagen door veelvuldig de mensen lastig te vallen.
                                      Da's zeker, niet gerust laten. Beetje keet schoppen

Comment

• Vanaf woensdag zou men de nieuwe kleuren kunnen bekijken in de hyundai garage in Kontich (Pierstraat 229).

Comment

Vanaf woensdag zou men de nieuwe kleuren kunnen bekijken in de hyundai garage in Kontich (Pierstraat 229).
                                          Er komt dan toch eindelijk schot in de zaak. En toch nog altijd 'Cassa White' op de off. website, niet te begrijpen Of verandert de naam van de kleur niet? Ik dacht toch 'Creamy White' of zoiets?

Comment

Working...
                                          X