Ja ik heb ook casa white en mijne konden ze pas in november leveren ipv mei. Ik ben nu aan het zien om een andere te kopen. Ik ga eens vragen of die bestelling bij de nmbs ook geannulleerd is want die waren ook aan het wachten.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Hyundai ix35 (Tucson)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jumbo Bekijk BerichtenJa ik heb ook casa white en mijne konden ze pas in november leveren ipv mei. Ik ben nu aan het zien om een andere te kopen. Ik ga eens vragen of die bestelling bij de nmbs ook geannulleerd is want die waren ook aan het wachten.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jumbo Bekijk Berichtenja en volgens mij ook in het wit. Deze zouden na de zomer worden geleverd.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Daarjuist de IX35 hotline gebeld en kreeg onmiddellijk iemand aan de telefoon.
De nieuwe kleur creamy white zou nog witter zijn dan het cassa white. Het zou het wit zijn van de I20.
Wachttijd voor onze IX was weeral maar is opgeschoven van september, naar oktober-november. Dan zijn we 13-14 maanden aan het wachten. Weet niet meer wat ik er moet mee doen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bart Wouters Bekijk BerichtenDaarjuist de IX35 hotline gebeld en kreeg onmiddellijk iemand aan de telefoon.
De nieuwe kleur creamy white zou nog witter zijn dan het cassa white. Het zou het wit zijn van de I20.
Wachttijd voor onze IX was weeral maar is opgeschoven van september, naar oktober-november. Dan zijn we 13-14 maanden aan het wachten. Weet niet meer wat ik er moet mee doen...Nog witter dan 'Cassa White'
Dat zou ik toch wel eerst irl willen zien. Inderdaad geen gemakkelijke beslissing, hangt er ook vanaf of je voorlopig nog over een auto beschikt natuurlijk
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Witter dan... kan volgens mij ook niet. Als het echt wit blijft, kan ik er mee leven.
De wachttijd is natuurlijk iets anders.
Daarjuist ok de dealer gebeld met de vraag of hij de nieuwe kleurstalen al binnenhad, maar nog altijd niks. Wil eerst de kleur is irl zien en dan beslissen of het de moeite is om er nog zo lang op te wachten.
Wat betreft de schadevergoeding, gaan we zeker proberen er meer uit te halen. Mag ook wel als ge zo lang moet wachten...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bart Wouters Bekijk BerichtenWitter dan... kan volgens mij ook niet. Als het echt wit blijft, kan ik er mee leven.
De wachttijd is natuurlijk iets anders.
Daarjuist ok de dealer gebeld met de vraag of hij de nieuwe kleurstalen al binnenhad, maar nog altijd niks. Wil eerst de kleur is irl zien en dan beslissen of het de moeite is om er nog zo lang op te wachten.
Wat betreft de schadevergoeding, gaan we zeker proberen er meer uit te halen. Mag ook wel als ge zo lang moet wachten...Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
normaal zou ik deze week een staal binnekrijgen hebben ze beloofd. Ik heb het in ieder geval al gemeld bij testaankoop om er het maximum uit te halen want als ik ermee doorga verwacht ik een serieuze schadeclaim. dan geven ze ons maar allemaal een full option en voor wie dat al heeft een hoop korting.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jumbo Bekijk Berichtennormaal zou ik deze week een staal binnekrijgen hebben ze beloofd. Ik heb het in ieder geval al gemeld bij testaankoop om er het maximum uit te halen want als ik ermee doorga verwacht ik een serieuze schadeclaim. dan geven ze ons maar allemaal een full option en voor wie dat al heeft een hoop korting.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Wij hebben een tweetal weken geleden test aankoop ook al gemaild. Ze hebben ondertussen contact met ons opgenomen, maar volgens hen kunnen we niet veel beginnen (ivm bv de kleur) om wat er onder punt 5 staat in de verkoopovereenkomst. Ze hebben ons wel gezegd dat hyundai's "schadevergoeding" beschamend is. Ze gingen de verkoopovereenkomst is bekijken (heb hun die doorgemaild) en ons dan opnieuw contacteren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bart Wouters Bekijk BerichtenWij hebben een tweetal weken geleden test aankoop ook al gemaild. Ze hebben ondertussen contact met ons opgenomen, maar volgens hen kunnen we niet veel beginnen (ivm bv de kleur) om wat er onder punt 5 staat in de verkoopovereenkomst. Ze hebben ons wel gezegd dat hyundai's "schadevergoeding" beschamend is. Ze gingen de verkoopovereenkomst is bekijken (heb hun die doorgemaild) en ons dan opnieuw contacteren.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Dit is mijn mail.
Geachte Abonnee,
Wij danken u voor uw bericht van 9/6/11.
Het spijt ons te vernemen met Hyundai.
U kocht een wagen waarvan met niet enkel de levertermijn drastisch opschuift maar ook de kleur verandert.
Ons inziens begaat de wederpartij hiermee een ernstige contractuele fout op grond waarvan u het contract zou kunnen ontbinden of minstens een schadevergoeding kan eisen.
Wij raden u dan ook aan een aangetekende brief te schrijven met de vraag tot schadevergoeding of indien u op papier hebt dat men ook de kleur wil veranderen, zou u ons inziens tot ontbinding van de overeenkomst met een eventuele schadevergoeding kunnen overgaan.
Mocht u geen toereikende oplossing krijgen aangereikt, mag u ons terug contacteren zodat wij namens u bij de wederpartij kunnen tussenkomen, zonder u garantie op succes te bieden,
met hoogachting,
trouwens een kleur ligt contractueel vast en staat vermeld, dit kunnen ze niet zomaar veranderen. een detail staat niet op de offerte.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jumbo Bekijk Berichtentrouwens een kleur ligt contractueel vast en staat vermeld, dit kunnen ze niet zomaar veranderen. een detail staat niet op de offerte.
Nu ja, ik moet zeggen, toch een bemoedigende brief. Veel succes ermee. Ik hoop maar dat bij Kia de miserie ook niet gaat beginnenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jumbo Bekijk Berichtenaan dit tempo denk ik dat we al een facelift hebben vooraleer de auto's binnenkomen. Ik denk dat ik ze eens wat ga opjagen door veelvuldig de mensen lastig te vallen.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bart Wouters Bekijk BerichtenVanaf woensdag zou men de nieuwe kleuren kunnen bekijken in de hyundai garage in Kontich (Pierstraat 229).Of verandert de naam van de kleur niet? Ik dacht toch 'Creamy White' of zoiets?
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
Comment