Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hyundai ix35 (Tucson)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door piha65 Bekijk Berichten
    ik had eerste week februari 2011 een ix35 1.7CRDI Luxury Piston Grey besteld.
    Een tijdje terug een brief van Hyundai dat de levering uitgesteld was tot eerste week december 2011.
    Vorige vrijdag telefoontje van mijn dealer om te zeggen dat de wagen geleverd was.
    Ben gaan kijken, en effectief, hij stond er te blinken.
    Eind volgende week verwacht ik dat alle papierwerk in orde is en dat ik hem mag afhalen.

Dealer verstaat ook niet waarom mijn wagen er nu bij was, hij heeft oudere bestellingen van zelfde wagen die nu nog geen exacte leverdatum kennen.

Ik heb terloops iets gevraagd van de instelling qua stuurbekrachtiging, daar wist hij blijkbaar niets van af.
    Ik wacht wel wat het geeft op de baan.
    Hallo piha, ik was even benieuwd wanneer de eigenlijke levering van uw ix35 was bedoeld.

Ik heb in de eerste week van maart 2011 mijn Hyundai ix35 1.6 GDi Lounge Phantom Black besteld, welke (volgens het contract) in de eerste week van september geleverd zou worden.

Comment

• Volgens mijn dealer kan het zijn dat een wagen vroeger geleverd wordt. Als een dealer ergens in het land ene besteld had als toonzaalmodel, in kleur en uitvoering die door een klant werd besteld, dan gaat die wagen eerst naar de klant. Ik hoop dus dat er ergens een dealer een creamy white, lounge versie heeft besteld, zoals ik ene gekozen heb, dan kan ik die van mij ook sneller hebben

Comment

• ik hoop in ieder geval dat de wagen volgens de afspraak wordt geleverd. Eerder is natuurlijk mooier, maar als ik al die verhalen hier lees vrees ik dat ik nog wat langer mag wachten.

Comment

• Hyunday,
          toen ik de offerte aanvroeg (tijdens autosalon eind januari) was de levertermijn april.
          Toen ik bestelde (1ste week februari) was het juli.
          Toen ik bevestiging kreeg van de bestelling (mijn wagen is besteld via lease maatschappij) was het september.
          Midden juli kreeg ik (via de lease maatschappij) bericht van Hyundai dat het december zou worden.
          Vorige week werd ik opgebeld door de dealer dat de wagen was aangekomen.

Ik voorzie hem af te halen tweede helft volgende week.

Zo zie je maar: er kan vanalles veranderen

Ik hoop dat het voor jou ook in orde komt!

Comment

• bedankt voor het antwoorden Piha. Ik zal het inderdaad vanzelf wel merken. Komt vast in orde.
            Ik wens u in ieder geval een prettige Hyunday volgende week.

Comment

• afgehaald

Heb vanmorgen mijn ix35 afgehaald, zoals afgesproken.
              Nog bijna niets mee gereden, maar toch die enkele kilometers voelden zeer goed aan.

Weet iemand wat ik moet doen opdat de ingebouwde GPS/radio/bluetooth console het adresboek van mijn Nokia E71 overneemt?
              Ik kreeg onmiddellijk connectie, maar de wagen 'ziet' geen adresboek.
              Bedankt!

Comment

• Hoe kan je de 4wd onderschijden van een 2wd zonder het embleem op de koffer?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door enileinar Bekijk Berichten
                  Hoe kan je de 4wd onderschijden van een 2wd zonder het embleem op de koffer?
                  aan een schakelaar binnenin.
                  en aan de onderkant van de wagen.
                  een executive uitvoering heeft altijd 4x4.
                  Seat Leon FR 1.4 tsi 103kw 140pk
                  http://www.autoforum.be/showthread.php?65549-2014-Seat-leon-Fr-1-4l-tsi-140pk
                  Tip: Join de Facebook groep "Seat Leon Eigenaars" voor informatie en ervaringen tussen New Leon eigenaars

Comment

• Onze IX35 2.0CRDi Executive is aangekomen in België, hebben we daarstraks te horen gekregen. Hij staat nog niet bij de handelaar. Zou binnen 2à3 weken in ons bezit moeten zijn. Zijn er sinds 18 september 2010 op aan het wachten (11maand en ... dagen). Tegen dat hij in ons bezit is , zullen we bijna één jaar gewacht hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart Wouters Bekijk Berichten
                      Onze IX35 2.0CRDi Executive is aangekomen in België, hebben we daarstraks te horen gekregen. Hij staat nog niet bij de handelaar. Zou binnen 2à3 weken in ons bezit moeten zijn. Zijn er sinds 18 september 2010 op aan het wachten (11maand en ... dagen). Tegen dat hij in ons bezit is , zullen we bijna één jaar gewacht hebben.
                      Eindelijk zou ik zeggen. Gefeliciteerd!! Nu hopelijk meer geluk met de aflevering en de auto zelf
                      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Tga heel snel nu. Deze namiddag al telefoon van de dealer dat hij bij hem afgeleverd was. Papieren zouden morgen of overmorgen bij hem moeten aankomen en dan kunnen we misschien de vrijdag ons eerste ritje met den IX doen.
                        Wat het creamy white betreft: het wit valt veel beter mee dan ik oorspronkelijk gedacht had. Vind het cassa white persoonlijk mooier, maar dit wit is ook best te doen.

Comment

Tga heel snel nu. Deze namiddag al telefoon van de dealer dat hij bij hem afgeleverd was. Papieren zouden morgen of overmorgen bij hem moeten aankomen en dan kunnen we misschien de vrijdag ons eerste ritje met den IX doen.
                          Wat het creamy white betreft: het wit valt veel beter mee dan ik oorspronkelijk gedacht had. Vind het cassa white persoonlijk mooier, maar dit wit is ook best te doen.
                          Geniet ervan!

Comment

• eerste bericht van 2 weken vertraging van de levering...

Comment

• Ai, das minder...

Wij mogen den onze deze namiddag vanaf 14u gaan ophalen. Prachtig weer om ne nieuwe wagen op te halen!

Comment

Ai, das minder...

Wij mogen den onze deze namiddag vanaf 14u gaan ophalen. Prachtig weer om ne nieuwe wagen op te halen!
                                Hey Bart, ik wens je heel veel plezier en chance met je prachtige wagen. Ik zie dat je van Putte bent, is dat bij Schriek en Heist? Ik zou hem wel eens in creamy white in het echt willen zien. Zelf ben ik van Baal Tremelo. Misschien kunnen we iets afspreken?

Comment

• 4de maal uitstel besteling iix35

Hallo, ik ben franske en wil even mijn frustratie kwijt .
                                  Heb vandaag mijn daeler nog eens bezocht en heb te horen gekregen dat de levering van mijn wagen nog eens met 5 maanden is uitgesteld , het is een ix35 1.6 benzine.
                                  Heb deze auto besteld op 7 februari 2011 , zou geleverd worden op 15 juli, begin mei heb ik telefoon van hyundai gekregen, dat mijn auto wordt geleverd eind mei, ik blij.
                                  Eind mei heb ik geïnformeerd waar mijn auto bleef, plots kreeg ik te horen dat de levering eind augustus zou zijn.
                                  Half juli kreeg ik een brief van hyundai met de melding dat de levering voorzien is voor oktober-november en als klap op de vuurpeil kreeg ik vandaag te horen dat de levering is uitgesteld tot april 2012 !!
                                  Zijn er nog mensen in deze situatie.

Comment

• Ben ik blij dat ik de mijne geannuleerd heb

ik had in januari ook een IX35 1.6 besteld
                                    normale levering 30 juni
                                    daarna waarschijnlijk eind augustus
                                    dan was het ineens oktober maar kon ook wel november worden
                                    toen was het voor mij genoeg

Comment

• de mijne is besteld in januari normaal was ie voor eind mei te leveren momenteel naar eind november gezet
                                      kweet ni wat ik ga doen misschien in mijn verzekering bij mijn makelaar zit een pakket advocaat voor geschillen ga dit eens bekijken met hem

Comment

• Het is nu bij bij niet eerder dan eind oktober voor de 1.6GDI ... ze zijn lekker bezig... een advocaat zal ze goed doen.

Comment

• nu is het pas december...

Comment

Working...
                                          X