Awel, dat was ook mijn gedacht. Ik heb zelfs op andere foto's gekeken, en idd dat is nooit in leder. :facepalm:
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Rolls-Royce Ghost
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenAwel, dat was ook mijn gedacht. Ik heb zelfs op andere foto's gekeken, en idd dat is nooit in leder. :facepalm:
Comment
-
HOMMAGE AAN SILVER GHOST
ROLLS-ROYCE KOMT MET SILVER GHOST COLLECTION
Rolls-Royce heeft weer een speciale gelimiteerde editie bedacht, ditmaal voor de Ghost. Met de nieuwe exclusieve serie brengt het merk een eerbetoon aan de Silver Ghost.
Rolls-Royce presenteert een nieuwe speciale uitgave van de Ghost, de Silver Ghost Collection. De naam van de tot 35 stuks gelimiteerde serie verwijst natuurlijk naar de Silver Ghost, de naam die werd gegeven aan een exemplaar van de 40/50HP in 1907, een naam die later door de onder andere de autopers voor alle 40/50HP's gebruikt werd. Rolls-Royce gaat er prat op dat de originele Silver Ghost het model de omschrijving 'de beste auto ter wereld' opleverde.
De 35 Ghosts krijgen een massief zilveren Spirit of Ecstasy op hun neus. Daarbij krijgen de auto's een registratieplaatje van de AX201, het kenteken van de eerste 40/50HP die Silver Ghost werd genoemd, onder het neusornament. Het voetstuk van het beeldje is overigens opgebouwd uit koper, een knipoog naar het vele koper dat onder de motorkap van de oer-Silver Ghosts werd toegepast. Ook onder de motorkap schroeft Rolls-Royce een stel verwijzingen naar deze AX201. Op de naafkappen is de tekst 'Silver Ghost Since 1907' te lezen.
De Ghosts worden Cassiopeia Silver gespoten en krijgen een coachline op de flank. De verf die hiervoor wordt gebruikt, bevat deeltjes écht zilver. Vanbinnen is onder andere speciale Forest Green-leren bekleding verwerkt en natuurlijk plaatst Rolls-Royce her en der extra verwijzingen naar het geboortejaar van de eerste Silver Ghost.
De lancering van deze reeks Silver Gosts gaat hand in hand met een modeljaarupdate voor de aristocratische Engelsman. De Ghost krijgt een herziene voorzijde, waarbij de grille verder naar voren uitsteekt. Ook monteert Rolls-Royce een nieuwe voorbumper op de Ghost. Nieuwe 21-inchwielen maken tevens deel uit van de aanpassingen. De Ghost moet stiller zijn dan ooit dankzij de komst van extra geluidsisolerend materiaal en Rolls-Royce herziet het infotainmentsysteem.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
Comment