Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo C30

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door jwv50
    De snoet leunt weeral te veel bij deze van de S40 aan zoals de C70, jammer.
    Vind ik, voor de C30 dan, geen minpunt. Wel integendeel.

Maar de achterkant vind ik zeer knap en origineel !
    En gedurfd. En yep, in tegenstelling tot de 480, die een even originele achterikant had, is deze kont (naar mijn mening) prachtig.

Ik ben echt weg van deze Volvo ! Volvo is (naar mijn mening), na het kleine dipje van de S40/V50/C70, weer op goeie weg : de facelift van de XC90 mag er zijn, de nieuwe S80 is een grandioos mooie auto, en ook deze C30 vind ik superknap.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Skyline
      De kont oogt een beetje Aziatisch in mijn ogen
      Het doet mij vooral denken aan de Volvo 480. Maar dan moderner en met de bolle flanken van de huidige Volvo's.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Zonda
        In sommige kleuren valt tie best te pruimen in andere is het echt wel .
        Wat een domme opmerking.
        Ah ja, heb jij die al die kleuren al ergens gezien dan ?

Ik denk wel niet dat het een super verkoopssucces zal worden, de meeste mensen knappen af op z'n achterkant en voor een auto "voor de jeugd" is z'n prijskaartje veel te hoog.
        Als concurent voor de golf - ford focus zou ik hem nog een kans geven, maar in een concurentiestrijd met de bmw1 en de audi a3 acht ik hem kansloos....
        Nog een domme opmerking
        Net omgekeerd !
        Het is maar een vierzitter dus tegen de Golf en consoorten moet hij het niet opnemen.
        Dit is een wagen in de sfeer van Mini, BMW1, ...

Nog een groot -punt is dat het zo goed als onmogelijk zal zijn om bijvoorbeeld een bak bier in die koffer te krijgen...
        Waar haal je dat ?
        Dat lukt wel hoor, maar geen groot aantal bakken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Skyline
          De kont oogt een beetje Aziatisch in mijn ogen, maar 't is een mooie wagen en eindelijk een concurrent voor de Golf en zo.

De kont die echt wel Volvo is (p1800 es) moet mss gewoon wennen, maar 90% van degene die ik er al over heb bezig gehoord vind het een afknapper.
          Last edited by ; 19/07/2006, 23:54.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa
            Nog effe quoten. Ik vind 'm echt knap, hoor.

(afwachten of 'ie in basisversie en met kleine wieletjes ook zo'n knapperd is, let's hope so)

En ik las her en der al dat die kunststof bumperonderkanten en zijschorten een minpunt zouden zijn. Vind ik helemaal niet : de auto is erg massief, en de breuklijn tussen 't koetswerkkleur en het zwarte plastic maakt de auto minder "lomp". Het geeft 'm, net zoals bij de MINI bijvoorbeeld, ook een erg sportieve look. Er was ooit een tijd waarin zwart plastic als addendum voor de auto garant stond voor sportieve looks (cfr. Porsche 911, waar de turbo met z'n zwart plastic wielkasbeschermers op de zijkant, en z'n zwarte spoilerlip vooraan en spoilerkantje achteraan, véél sportiever oogde dan de gewone 911-modelletjes).

Comment

Dit is een wagen in de sfeer van Mini
              Denk je dat 'ie zo klein is ? Ik heb immers geen enkel idee...

In profiel (straks die magistrale foto nog 'es quoten) toont 'ie inderdaad érg compact, maar zou 'ie niet een pak groter zijn dan de MINI, dus eerder de grootte van een A3 of een C Sportcoupé ?

Comment

Hierzie.

Wat een auto...

Zo'n D5 vijfpitter, standaard met automaat, en in dergelijk sportieve outfit, zou ik wel weten te lusten...

Comment

jwv50 is weer goed z'n merk aan het verdedigen hoor... misschien eens nadenken wie hier de domme opmerkingen maakt... op iemands post replyen kan ook op een andere (lees: vriendelijkere) manier.
                  2015 BMW F11 520dA
                  1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

Hou nou 'es allemaal op met dat gekibbel. Ik ben hier m'n lusten aan 't botvieren op die grandioze Volvo, let's stay ontopic.

Comment

Die velgen kunnen me bekoren. In tegenstelling van andere mensen.

Comment

'k Ga 'm 'es in enkele andere kleurtjes steken.

Verzoekjes ?

Comment

[quote=jwv50

Waar haal je dat ?
                          Dat lukt wel hoor, maar geen groot aantal bakken.[/quote]

Heb je die foto of andere foto's van de achterzijde al es goed bekeken? Volgens mij zal de enige mogelijke toegang tot de koffer de achterruit zijn. Niet bepaald een grote opening of lage laaddrempel hé?

Comment

Hou nou 'es allemaal op met dat gekibbel. Ik ben hier m'n lusten aan 't botvieren op die grandioze Volvo, let's stay ontopic.
                            ja. kom op met die specs, prijzen en nog meer foto's
                            2015 BMW F11 520dA

Comment

'k Ga 'm 'es in enkele andere kleurtjes steken.

Verzoekjes ?
                              metaalzwart, dank u benieuwd wat dat geeft met de donkere kunststofbumpers.
                              2015 BMW F11 520dA

Comment

tiens, gTa, stond deze niet in geneve?

Comment

Ik ben echt weg van deze Volvo ! Volvo is (naar mijn mening), na het kleine dipje van de S40/V50/C70, weer op goeie weg : de facelift van de XC90 mag er zijn
                                  Bescheiden maar inderdaad een mooi facelift, zeker ook met de XC90 Sport

, de nieuwe S80 is een grandioos mooie auto,
                                  Begin juli reeds heb ik de nieuwe S80 in Brussel uitgebreid mogen ervaren: wat een schitterende auto in alle opzichten...

en ook deze C30 vind ik superknap.
                                  Maar hij zal nooit de grote verkoopscijfers halen, dat weten we nu al, maar dat hoeft ook niet...

Trouwens : dit is de koffer van de C30 : daar kan wel wat bier in...

En volgend jaar de nieuwe V70 en XC90...
                                  Last edited by ; 20/07/2006, 00:03.

Comment

ik ben verliefd

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6
                                      Ik ben nog benieuwder naar de prijs..
                                      Gok: vanaf € 19.995...

Comment

Op die foto ziet die kofferopening er idd nog redelijk uit maar als je nu es denkbeeldig de koffer vanop gta z'n foto opent dan ziet het er toch al minder uit... Weet je wat we zullen binnen enkele maanden wel zien wat het wordt... Ik vind het absoluut geen lelijke auto integendeel maar uit de reacties die ik hier en daar opvang kan ik wel al opmaken dat we hem spijtig genoeg niet veel op de weg gaan tegenkomen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stradge
                                          ik ben verliefd
                                          Ik ook. Verdikke seg wat een zalige auto.

Kleurshops vlotten goed. Al 8 mooie kleurtjes gemaakt. Ik wil er 15. En dan post ik ze hier.

Comment

Working...
                                          X