Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo C30

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Is er eigenlijk nog volk dat volgende week donderdag 's avonds naar de voorstelling gaat bij Modern Aalst? Ik ga kijken, gewoon omdat ik open sta voor andere dingen, want Volvo spreekt me niet echt aan. Mss vraag ik een testrit aan, kwestie van te testen of dit mijn vooroordelen tegenover Volvo kan wijzigen.
    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
      Noem die es gewoon 'Mirjam', wasda nu...

Als ik de Mirzam-velgen op die kar krijg, dan beloof ik je dat het idd. "Mirjam" wordt, en jij bent 'r peter.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

Dan moet ik Tomski z'n hulp inroepen, hij is de bedenker van "BABS - Bad Ass Blue Station"
        ik zou d'er EVA noemen

Een Volvo??? Allez???

Comment

Als ik de Mirzam-velgen op die kar krijg, dan beloof ik je dat het idd. "Mirjam" wordt, en jij bent 'r peter.
          En dan mag ik elke 2 weken die Mirzam's komen kuisen zeker

Doch:
          Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
          Bestelt
          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
            ik zou d'er EVA noemen

Een Volvo??? Allez???

WTF

Geniaal
            Bestelt
            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Vagina?

"Volvo and Gilles" is niet aanvaardbaar?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                Vagina?

"Volvo and Gilles" is niet aanvaardbaar?

Comment

• VW.

Volvo wus
                  (dit is Engels voor "flauwerik").

Comment

• Moesten ze nu deze velgen nog hebben...

Comment

• Net terug van Automobilia met de madame mee.

Ze vond parelmoerwit metallic de max van een kleur, maar niet met die bruine bodykit. Electric zilver vindt ze ook wel OK. Gewoon zilver niet. Orinoco vindt ze verschrikkelijk lelijk. Dat lichtblauw van de C70 vindt ze weer wél mooi... (ik ook, ik wil die kleur ).
                      Titanium metallic vindt ze ook okay (maar zie je naar mijn goesting teveel op V50), en ook Barentz blauw metallic vindt ze érg knap. Die laatste kleur heeft haar voorkeur.

Moet doenbaar zijn, met calcite.

Voor de optie "hout" (stuur, centrale console, pookknopje, armleuningen in deuren) is ze héél erg te vinden.

...

Maar de kont van de auto vindt ze echt niet knap. Ik wist 't al, maar hoopte dat ze zou van gedacht veranderen als ze 'm live zag. Niet dus.

Nu is 't wel zo : een C30 heeft eigenlijk 18" nodig en een lichte verlaging om er écht knap uit te zien. En dat vond ze wel goed.

Van de 18" van de C70, die "Mirzams" is ze compleet weg, érg knap vindt ze ze. En ze passen weldegelijk op de C30, allees staan ze "te breed" en daarom keurt Volvo het niet goed. Maar volgens de dealer moet dat zeker lukken omdat tuners zelfs makkelijk 8,5Jx18" tot zelfs 9Jx19" onder de C30/S40/V50 leggen.

We gaan dit weekend nog 'es zien naar Volvo in Doornik (Tournai), waar er een C30 staat met het interieur dat ik zou willen (calcite met zwart dashboard bovenaan). En de Batentzblauwe C30 in Kortrijk gaan we meteen daarna 'es gaan zien.

Als dat haar favo kleurencombo is, kan ik me daar wel in vinden.

Comment

• 1963 Land Rover Series IIa
                        1994 Mercedes SL320
                        2015 Land Rover Discovery SDV6
                        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Zalig man proficiat !!

Ik zou zo een hout packje ook wel kiezen..

Comment

• 't Is nog niet 100% zeker, hè. Ik ondervind hevige weerstand van m'n ouders, en qua looks ook van m'n vriendin.

Toen ik zei dat zelfs een 123d 3-deurs duidelijk duurder zou zijn dan de C30 D5, zei 'ie prompt "Mjah, kan zijn maar neem dan toch die maar."

Comment

• Euwh...nooit naar je ouders luisteren, die hebben meestal een smaak die niet overeenkomt met die van een jonge kerel
                              Ditto voor de vriendin, niet luisteren, laat ze nors doen, als het ze niet aanstaat moet ze er maar mee leren leven

Comment

• De C30 : you love it or you hate it, dat heeft men bij Volvo altijd al gezegd.
                                Maar mijn ouders moeten mij niet zeggen wat ik wel of niet moet kopen, no way...

Comment

't Is nog niet 100% zeker, hè. Ik ondervind hevige weerstand van m'n ouders, en qua looks ook van m'n vriendin.

Toen ik zei dat zelfs een 123d 3-deurs duidelijk duurder zou zijn dan de C30 D5, zei 'ie prompt "Mjah, kan zijn maar neem dan toch die maar."

Neem maar de Bimmer

Ik veronderstel dat het hier gaat om een auto voor Renske? (ik heb niet het hele topic gevolgd) Dan moet je eigenlijk wel haar laten kiezen hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                                    Neem maar de Bimmer

Ik veronderstel dat het hier gaat om een auto voor Renske? (ik heb niet het hele topic gevolgd) Dan moet je eigenlijk wel haar laten kiezen hé
                                    Dat zou je dan mischien eens moeten doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk Berichten
                                      Dat zou je dan mischien eens moeten doen.
                                      Kerel, weet jij wel aan welk tempo er hier gepost wordt op dit forum... Ik heb nog andere zaken te doen buiten dit forum hoor!

Comment

Net terug van Automobilia met de madame mee.

Ze vond parelmoerwit metallic de max van een kleur, maar niet met die bruine bodykit. Electric zilver vindt ze ook wel OK. Gewoon zilver niet. Orinoco vindt ze verschrikkelijk lelijk. Dat lichtblauw van de C70 vindt ze weer wél mooi... (ik ook, ik wil die kleur ).
                                        Titanium metallic vindt ze ook okay (maar zie je naar mijn goesting teveel op V50), en ook Barentz blauw metallic vindt ze érg knap. Die laatste kleur heeft haar voorkeur.

Moet doenbaar zijn, met calcite.

Voor de optie "hout" (stuur, centrale console, pookknopje, armleuningen in deuren) is ze héél erg te vinden.

...

Maar de kont van de auto vindt ze echt niet knap. Ik wist 't al, maar hoopte dat ze zou van gedacht veranderen als ze 'm live zag. Niet dus.

Nu is 't wel zo : een C30 heeft eigenlijk 18" nodig en een lichte verlaging om er écht knap uit te zien. En dat vond ze wel goed.

Van de 18" van de C70, die "Mirzams" is ze compleet weg, érg knap vindt ze ze. En ze passen weldegelijk op de C30, allees staan ze "te breed" en daarom keurt Volvo het niet goed. Maar volgens de dealer moet dat zeker lukken omdat tuners zelfs makkelijk 8,5Jx18" tot zelfs 9Jx19" onder de C30/S40/V50 leggen.

We gaan dit weekend nog 'es zien naar Volvo in Doornik (Tournai), waar er een C30 staat met het interieur dat ik zou willen (calcite met zwart dashboard bovenaan). En de Batentzblauwe C30 in Kortrijk gaan we meteen daarna 'es gaan zien.

Als dat haar favo kleurencombo is, kan ik me daar wel in vinden.

Barentz blauw met uw interieurconfiguratie = suuuupervet!!
                                        En dan de Mirzams...

Ik duim
                                        Bestelt
                                        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
                                          Maar mijn ouders moeten mij niet zeggen wat ik wel of niet moet kopen, no way...
                                          Dus jij bent nog een schoolgaande tiener in plaats van een overjaarse zelfstandige zoals je ons hier als meermaals hebt doen geloven?

Comment

Working...
                                          X