Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo C30

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Bij ICT n.v. vragen ze (vermoedelijk) 1.300 EUR voor een naderhand ingebouwd lederen interieur voor de C30. Vermoedelijk, omdat ze de auto eerst live willen zien eer ze een correcte prijs kunnen opgeven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSyS Bekijk Berichten
      Mja gTa, ik snap echt wel waarom ge de C30 D5 verkiest boven de 120d ...
      Maar het is dan nog sowieso een trade-down van een 3 touring komende ...

Enfin ieder zijn eigen rekening nje
      Yep. Ik wil niet meer uitgeven dan 30.000 EUR. Dat is de hoofdreden.

Zoniet antwoordde ik gewoon simpelweg "In Ordnung" op de mail met offerte voor een Halbjahreswagen 330d Coupé van m'n BMW-contact in Duitsland.

Comment

• Aha, je wil dus eigenlijk gewoon een zwaardere motorisatie dan je 20d en je hebt de ruimte niet nodig ...

Groot gelijk

Ikzelf zou ook een 123d verkiezen boven een 318d zenne
        Of dus een C30 D5 boven een grotere wagen met kleinere longinhoud

Comment

• Bwoah, in zekere zin is m'n 320d ook al zwaar, hoor.

En die Volvo, die krijgt met chip zo'n 220pk. Ik vind dat al best aangenaam.

Comment

• hou wel rekening met het maximum koppel van die automaat hé

Comment

• En dat bedraagt hoeveel?

Comment

• Ze brengen 'm op 215pk en 420Nm, luidens die website. Testbankruns leveren waarden op tussen de 220 en 230 pk, en 420 tot 450 Nm.

Troubles?

Comment

• Maar ik vind em zoooo lelijk :'(

Da ge een ultra-geile babs wegdoet voor zo'n lelijke midget

Comment

• De gustibus et coloribus non disputandum.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                      Ze brengen 'm op 215pk en 420Nm, luidens die website. Testbankruns leveren waarden op tussen de 220 en 230 pk, en 420 tot 450 Nm.

Troubles?
                      let you know

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                        Mjah, ik had er eigenlijk nog iet over nagedacht, maar dat zou best wel knap kunnen zijn. Meteen de rode tapijten en voetmatten assorti + het rood binnenin accordeert met het rood van de achterlichten + het alu binnenin accordeert met het electric silver + rood & zilver gaan schitterend samen.

En dan heb ik tenminste het zwarte interieur (dashboard, deuren, afwerking), wat ik knapper vind dan dat quartz.

Prijsaanvraag naar creato.be en ictnv.be zijn reeds doorgestuurd. 'k Ben benieuwd.

Nog adressen?
                        Awel, gTa, ik ben absoluut NIET voor zilver, ook al is het electric silver, plastic silver of liquid silver. Ik zeg altijd: zilver is ongespoten carrosserie.

MAAR: de combinatie die jij hier voorstelt lijkt me wel heel wat... zeker voor de bestuurder, niet voor de voetganger die toevallig deze wagen ziet rijden, maar 't gaat hem tenslotte om het eerste altijd.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                          Awel, gTa, ik ben absoluut NIET voor zilver, ook al is het electric silver, plastic silver of liquid silver. Ik zeg altijd: zilver is ongespoten carrosserie.
                          Smaken verschillen gelukkig

Zilver laat in mijn ogen het lijnenspel bij de meeste wagens het beste uitkomen, en het is ook nog zowat de meest rationele kleur: veilig (want goed zichtbaar) en makkelijk te onderhouden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                            hou wel rekening met het maximum koppel van die automaat hé
                            Werden er bij de XC90 D5's die 'af-fabriek' gechipped zijn, geen extra ventilators ingebouwd in de automatische versnellingsbak ?

Comment

• Ik denk dat een C30 D5 220pk op 18" en met een nog 'es extra verlaagde sportophanging, me héél erg hard zal liggen. [/quote]

Plots van gedacht veranderd mbt chippen ?
                              De lokroep van een paar extra Zweedse ponys te groot ... ?
                              En de verzekering ?

Een niet te onderschatten nadeel van 't chiptunen, dat nog niet werd vermeld : de zorgen in het hoofdje.

En dat zowel wat betreft de wetenschap dat je, indien je nu toch in een zwaar verkeersongeval betrokken zou geraken, misschién betrapt wordt op die tuning en dus je verzekeraar tussenkomst ziet weigeren ... als de wetenschap dat je auto zoveel harder afziet, en je sneller brokken gaat hebben.

Zoals mbman 't al héél mooi omschreef : "De 4.000 of 5.000 EUR extra die je uitgeeft aan een zwaardere motor en de meerkost (BIV, verzekering, ...) die om legaal op weg te zijn ... is me m'n nachtrust waard."

Héél erg sterk punt.
                              Let wel : sommige mensen kunnen "maar" die of die auto kopen, en willen nadien toch meer power. Dan is er eigenlijk maar één optie en dat is 'm te laten chippen. Als ze dan correct zijn, en 'm ook correct laten verzekeren (wat geen sinecure is), dan is er voor mij geen kwaad geschied. Dat de staat enkele euro's BIV mist, moeten ze maar verhalen op de onze autostrades stuk rijdende transit-camions middels een autostradevignet en strenge boetes bij 't niet hebben daarvan wanneer er op onze autostrades wordt gereden.

Comment

• De D5 is al de topdiesel, dus als dat niet genoeg is, waarom niet chippen?
                                En ik denk niet dat gTa ooit problemen heeft gehad met het gedacht van chippen...

Comment

• Tussan wat ik hier als "raad" schrijf, en wat ik zelf denk & doe, kan er inderdaad een verschil zijn.

Zo kan ik b.v. ook zeggen "Rijd niet tegen de vangrail op de Ring, da's slecht voor je auto en je portemonnaie !" maar ik heb 't zelf ook gedaan, so.

Comment

• Klote minimaal letter-affaire grrmblblblblblblbll

Comment

• Graag zoveel mogelijk berichten over aangeboden kortingen.

Ikzelf krijg tot op vandaag slechts 5%, hoewel ik van plan ben een eerder goed uitgeruste D5 te kopen (prijs zonder kortingen 35000 EUR)

Wat is haalbaar ?

Comment

• PM.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door koentjes Bekijk Berichten
                                          Graag zoveel mogelijk berichten over aangeboden kortingen.

Ikzelf krijg tot op vandaag slechts 5%, hoewel ik van plan ben een eerder goed uitgeruste D5 te kopen (prijs zonder kortingen 35000 EUR)

Wat is haalbaar ?
                                          Ik kreeg ook 5%, ik ga nu nog eens langsgaan in Haasrode bij Lacom om eens te zien hoeveel ze daar geven.

Zal ook eens moeten informeren hoeveel ze op de showroommodellen geven want die witte van in Hasselt staat me echt aan
                                          Senna, Driven To Perfection

Comment

Working...
                                          X