Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Bij ICT n.v. vragen ze (vermoedelijk) 1.300 EUR voor een naderhand ingebouwd lederen interieur voor de C30. Vermoedelijk, omdat ze de auto eerst live willen zien eer ze een correcte prijs kunnen opgeven.
Mjah, ik had er eigenlijk nog iet over nagedacht, maar dat zou best wel knap kunnen zijn. Meteen de rode tapijten en voetmatten assorti + het rood binnenin accordeert met het rood van de achterlichten + het alu binnenin accordeert met het electric silver + rood & zilver gaan schitterend samen.
En dan heb ik tenminste het zwarte interieur (dashboard, deuren, afwerking), wat ik knapper vind dan dat quartz.
Prijsaanvraag naar creato.be en ictnv.be zijn reeds doorgestuurd. 'k Ben benieuwd.
Nog adressen?
Awel, gTa, ik ben absoluut NIET voor zilver, ook al is het electric silver, plastic silver of liquid silver. Ik zeg altijd: zilver is ongespoten carrosserie.
MAAR: de combinatie die jij hier voorstelt lijkt me wel heel wat... zeker voor de bestuurder, niet voor de voetganger die toevallig deze wagen ziet rijden, maar 't gaat hem tenslotte om het eerste altijd.
Awel, gTa, ik ben absoluut NIET voor zilver, ook al is het electric silver, plastic silver of liquid silver. Ik zeg altijd: zilver is ongespoten carrosserie.
Smaken verschillen gelukkig
Zilver laat in mijn ogen het lijnenspel bij de meeste wagens het beste uitkomen, en het is ook nog zowat de meest rationele kleur: veilig (want goed zichtbaar) en makkelijk te onderhouden.
De D5 is al de topdiesel, dus als dat niet genoeg is, waarom niet chippen?
En ik denk niet dat gTa ooit problemen heeft gehad met het gedacht van chippen...
Comment