Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo C30

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSyS Bekijk Berichten
    8 maand

Ik zou dus nooit een wagen moeten hebben dat zo lang duurt.

Vb een ferrari F430 = meer dan 1 jaar wachten ... dan liever 1tje niet naar mn smaak qua kleur en uitrusting dan 1 jaar wachten zenne

Ge kunt toch onmogelijk wagens kopen zoveel op voorhand
    twas normaal 3 maand maar steeds opgeschoven.
    Aangezien hij op de zaak gekocht was kon ik niet annuleren.
    Kwam gewoon omdat ik hem met zwart leder besteld had ipv bruin. normaal was enkel bruin leder te verkrijgen bij de zwarte maar ik wou zwart/zwart.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
      1 van dees drie

• 466 Barents Blue Pearl
      • 476 Brilliant Blue Pearl
      • 479 Orinocco Blue Pearl
      Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
      Wilde gok: blauw?
      Ge zijt beiden tsjoelies

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
        1 van dees drie

• 466 Barents Blue Pearl
        • 476 Brilliant Blue Pearl
        • 479 Orinocco Blue Pearl
        Barents al zeker niet, dat is veel donkerder en er zit een groen schijntje aan, tja zoals de Barents zee hé...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JayJay Bekijk Berichten
          Barents al zeker niet, dat is veel donkerder en er zit een groen schijntje aan, tja zoals de Barents zee hé...
          En Orinoco draagt een groenige schijn met zich mee...

Brilliant blue dus waarschijnlijk
          Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
          Bestelt
          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• dit is brilliant blue

Comment

• Ik denk dat het orinoco is ... de anderen zijn toch beide veel te blauw en donker ...

Heeft iemand foto van barents ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSyS Bekijk Berichten
                Ik denk dat het orinoco is ... de anderen zijn toch beide veel te blauw en donker ...

Heeft iemand foto van barents ?
                Het blauw op deze foto is orinoco, dus 't zal dat wel zijn

1982 BMW E28 528i
                2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Thx

Comment

• dit is barrentz blue, ook heel donker en met wat grijs erin

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten

Tot nu toe ook de mooiste lichte kleur die ik gezien heb (op foto)
                      Da's inderdaad orinoco, en op deze foto ziet 't er schitterend uit.

In 't echt is 't helemaal zo mooi niet, 't ziet er "appelblauwzeegroen" uit. Bij momenten komt het groen niet door, en dan is 't knap. Bij andere lichtinval e.d. komt het groen wel door, en dan vind ik 't maar zozo.

Comment

• Die orinoco is YUM !!!!
                        1963 Land Rover Series IIa
                        1994 Mercedes SL320
                        2015 Land Rover Discovery SDV6
                        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

Da's inderdaad orinoco, en op deze foto ziet 't er schitterend uit.

In 't echt is 't helemaal zo mooi niet, 't ziet er "appelblauwzeegroen" uit. Bij momenten komt het groen niet door, en dan is 't knap. Bij andere lichtinval e.d. komt het groen wel door, en dan vind ik 't maar zozo.
                          Ik ben het niet eens.
                          Dit is volgens mij wel degelijk 476 Brilliant Blue Pearl

Comment

• 'k Heb die kleur al live gezien, en die is veel feller, harder van tint. En een tikkie donkerder ook.

Anderzijds kan je wel gelijk hebben, want dit blauw is héél erg blauw, orinoco is meer turkoois.

Comment

• Nja ik ga ze alle 3 es proberen live te zien

Comment

• 'k ben even binnengesprongen bij Volvo 'Modern' in dendermonde.

Er waren twee modellen C30 in de toonzaal, nog afgeschermd voor het publiek.

Dat doek is vakkundig verwijderd en een prachtige bolide kwam tevoorschijn.

Het basismodel komt inderdaad nogal basis over, het tweede model was met duo-tone aanbouwdelen gespoten en het momentum pakket. Ik was onder de indruk van het exterieur, vooral van het zicht 3/4 vooraan. Het vierzitsconcept is proper, de instap achteraan verloopt vlot, wat niet van de terugkeermechaniek kan gezegd worden.

Helaas ziet mijn mieken het niet zitten

heel matige ontvangst in de garage, 'k was nochthans geschoren en beleefd

Comment

• Das echt zo'n afknapper héé...

Iedere bezoeker is een potentiele klant ... jammer dat ze dit bij veel garages nog niet doorhebben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tsmetjen Bekijk Berichten
                                    'k ben even binnengesprongen bij Volvo 'Modern' in dendermonde.

Er waren twee modellen C30 in de toonzaal, nog afgeschermd voor het publiek.

Dat doek is vakkundig verwijderd en een prachtige bolide kwam tevoorschijn.

Het basismodel komt inderdaad nogal basis over, het tweede model was met duo-tone aanbouwdelen gespoten en het momentum pakket. Ik was onder de indruk van het exterieur, vooral van het zicht 3/4 vooraan. Het vierzitsconcept is proper, de instap achteraan verloopt vlot, wat niet van de terugkeermechaniek kan gezegd worden.

Helaas ziet mijn mieken het niet zitten

heel matige ontvangst in de garage, 'k was nochthans geschoren en beleefd
                                    In Hasselt waren ze echt vriendelijk; kkreeg meteen een uitnodiging voor "Disco at the dealer" (receptie enz) op 9 december om hem te komen ontdekken.

Comment

• ik was toch beleefd en vriendelijk

Comment

• Bijverdienste ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                                          ik was toch beleefd en vriendelijk
                                          en geschoren (cc)

Comment

Working...
                                          X