Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Zolang het maar geen marina is die net als Henin beter de klak naar voren gericht opzet, om zeker te weten welke kant de voorkant is...
Grapje en off topic...
Ik denk toch wel dat je deze spoilerkit ook in ander kleuren kan krijgen. Moet je het trouwens altijd in twee kleuren nemen?
Neen, Volvo raadt enkele kleuren aan, maar omdat 'ie bij de dealer wordt gestoken (niet mogelijk af fabriek), kan je 'm eigenlijk in elke kleur die je maar wil.
Ik moet zeggen dat ik vandaag een zwarte heb gezien met kleine wielekes, en dan vallen die spoilers en schorten minder op. Zo in een lichte kleur (dan krijg je een mooi contrast met de spoilers en schorten) en een mooie velg is het toch wel een mooie wagen...
Ik ga ook es effe kijken op de Volvo-site...
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Zo vind ik het een beetje een grijze muis eerlijk gezegd
Een iets levendiger kleurtje mag wel (dat lichtblauw bijvoorbeeld, maar ik denk dat dat zacht gezegd serieus gaat vloeken met bordeaux lederen zetels...)
Maar je bent toch op z'n minst van plan die grijze plastic delen in koetswerkkleur te laten meespuiten, hoop ik? Dat plastic oogt cheap...
Ja, als 't ook 'n beetje gedistingueerd en wat chique is. Dat is pure dancing-klakske-achterstevoren-geblondeerde-marina-wansmaak. Trouwens ik heb nooit gezegd dat 't niet exclusief zou zijn, en nog meer zelfs : ik heb zelfs al rechtstreeks gezegd dat 't exclusief zal zijn, omdat m'n neus me vertelt dat zo'n bruine bodykit quasi nooit besteld zal worden. Ik snap dus eigenlijk je punt niet.
Mijn C30 zal ook exclusief zijn, waarschijnlijk door 'n bordeux lederen interieur, een "Porsche GT-zilveren" koetswerk (electric silver), en 'diepere' velgen die je normaal gezien enkel onder de C70 tegenkomt. Dát vind ik wel mooi. Al is smaak persoonlijk, natuurlijk.
Ik vind die bodykit wit/bruin dan weer mooi, alhoewel ik niet voor sjonnie toestanden ben. Vind het wel veel te gewaagd om hem zelf te bestellen in deze combo, maar toch vind ik het een mooie verschijning en de stylisten van volvo delen mijn mening. Anders was dit nooit de lanceringskleur geweest (vooral het contrast tussen de kleuren staat me aan).
@gTa op autoweek.nl staat dat Volvo 1 van de meest waardevaste merken is na MINI, LAND ROVER en PORSCHE. Even waardevast als BMW, TOYOTA, en HONDA. Zelfs waardevaster dan Mercedes blijkbaar. En nu die kleine Volvo zal denk ik nog het minst in waarde verminderen.
Zo vind ik het een beetje een grijze muis eerlijk gezegd Een iets levendiger kleurtje mag wel (dat lichtblauw bijvoorbeeld, maar ik denk dat dat zacht gezegd serieus gaat vloeken met bordeaux lederen zetels...)
Maar je bent toch op z'n minst van plan die grijze plastic delen in koetswerkkleur te laten meespuiten, hoop ik? Dat plastic oogt cheap...
Ik vind dat plastic knap. 't Is net hetzelfde als bij de MINI, 'k vind 'm daardoor wat sportiever en jong ogen. Nope, ik laat dat plastic zeker niet achteraf meespuiten, dan nog liever de bodykit.
De optie 236 - Gelaagde zijruiten voorportieren .... wat is dat precies?
Enkele (waarschijnlijk 2) dunnere glaslagen die samengekleefd zijn, met daartussen een eerg dun kunststoflaagje. Het is inbraakwerend (glas spat niet uiteen maar blijft, weliswaar gebarsten, samen hangen), en het isoleert iets beter (zowel qua temperatuur als qua geluid).
En waar is dat rood interieur naartoe in de prijslijsten ?
Of is dit nog niet beschikbaar ?
Dat zal ook niet beschikbaar worden. Ik zou 't achteraf laten plaatsen, bij 'n autozetelsinlederovertrekfirma. 1.250 EUR incl. BTW en je bent gesteld. Kleur naar keuze, lederkwaliteit minstens evenwaardig aan die die de automerken zelf plaatsen.
Ik vind die bodykit wit/bruin dan weer mooi, alhoewel ik niet voor sjonnie toestanden ben. Vind het wel veel te gewaagd om hem zelf te bestellen in deze combo, maar toch vind ik het een mooie verschijning en de stylisten van volvo delen mijn mening. Anders was dit nooit de lanceringskleur geweest (vooral het contrast tussen de kleuren staat me aan).
@gTa op autoweek.nl staat dat Volvo 1 van de meest waardevaste merken is na MINI, LAND ROVER en PORSCHE. Even waardevast als BMW, TOYOTA, en HONDA. Zelfs waardevaster dan Mercedes blijkbaar. En nu die kleine Volvo zal denk ik nog het minst in waarde verminderen.
Als lanceringskleur vind ik 't ook niet mis, in zekere zin. Met de C30-surfplank op het dak en de "Hawaii"-interieurlijsten (met die bloem) heeft 't iets. Maar ik zou het voor geen geld ter wereld moeten hebben.
Comment