Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo C30

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Zo moet 't (voor mij).

Met 'n bordeaux lederen interieurtje.

Mirjam
    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
    Bestelt
    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
      Zolang het maar geen marina is die net als Henin beter de klak naar voren gericht opzet, om zeker te weten welke kant de voorkant is...

Grapje en off topic...

Ik denk toch wel dat je deze spoilerkit ook in ander kleuren kan krijgen. Moet je het trouwens altijd in twee kleuren nemen?
      Neen, Volvo raadt enkele kleuren aan, maar omdat 'ie bij de dealer wordt gestoken (niet mogelijk af fabriek), kan je 'm eigenlijk in elke kleur die je maar wil.

Check de volvo-site 'es (volvocars.be) -> C30 -> interactieve galerij -> 360°

Daar kan je velgen en kleur veranderen, en rechtsonder het grote scherm kan je de bodykit toevoegen en kleuren kiezen.

Comment

• Die side-markers mochten wel in 't wit, wat mij betreft...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
          Mirjam

Ik denk - vrees - dat 'r naam al gemaakt is. Daar geraak ik nooit meer van af...

Comment

Ik denk - vrees - dat 'r naam al gemaakt is. Daar geraak ik nooit meer van af...

Mocht ge nu zone witte genomen hebben, dan kwam Sneeuwwitje ook nog in aanmerking...
            Bestelt
            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Zo moet 't (voor mij).

Ah, dat is ook wel mooi.

Ik moet zeggen dat ik vandaag een zwarte heb gezien met kleine wielekes, en dan vallen die spoilers en schorten minder op. Zo in een lichte kleur (dan krijg je een mooi contrast met de spoilers en schorten) en een mooie velg is het toch wel een mooie wagen...

Ik ga ook es effe kijken op de Volvo-site...
              OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• 'k Heb trouwens de prijzen binnen van een resem accessoires waarvan ik prijzen wou weten.

De Mirzam-velgen zijn wel erg duur. 535,30 EUR excl. BTW voor één velg.

Comment

• Als ik dat hier zo lees maakt zo'n C30 precies veel kans om Babs op te volgen?

Ben je de E92 al vergeten?
                  OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

'k Heb trouwens de prijzen binnen van een resem accessoires waarvan ik prijzen wou weten.

De Mirzam-velgen zijn wel erg duur. 535,30 EUR excl. BTW voor één velg.
                    Hela, nie wenen he...

Koewepe begot

Bestelt
                    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Zo moet 't (voor mij).

Zo vind ik het een beetje een grijze muis eerlijk gezegd

Een iets levendiger kleurtje mag wel (dat lichtblauw bijvoorbeeld, maar ik denk dat dat zacht gezegd serieus gaat vloeken met bordeaux lederen zetels...)

Maar je bent toch op z'n minst van plan die grijze plastic delen in koetswerkkleur te laten meespuiten, hoop ik? Dat plastic oogt cheap...

Comment

• De optie 236 - Gelaagde zijruiten voorportieren .... wat is dat precies?

Comment

• En waar is dat rood interieur naartoe in de prijslijsten ?

Of is dit nog niet beschikbaar ?

Comment

Met het lanceringsweekend zullen er wel onnatuurlijk veel bestellingen binnenlopen.
                            Wishful thinking?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten

Comment

• Zwarte buitenkant met die ^ binnekant is gewoonweg subliem maar de zilvere is zeker niet lelijk

Comment

• Zie het nu pas ... het is bordeaux stof en geen leder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                    Zo bedoel ik dus...

WAAAAAAAAAAAAW...

Nu snap ik toch echt niet wat hier johnny aan is... Zo weet ik hem zelfs te smaken (tot ik de achterkant zie...)!

Comment

Ja, als 't ook 'n beetje gedistingueerd en wat chique is. Dat is pure dancing-klakske-achterstevoren-geblondeerde-marina-wansmaak. Trouwens ik heb nooit gezegd dat 't niet exclusief zou zijn, en nog meer zelfs : ik heb zelfs al rechtstreeks gezegd dat 't exclusief zal zijn, omdat m'n neus me vertelt dat zo'n bruine bodykit quasi nooit besteld zal worden. Ik snap dus eigenlijk je punt niet.

Exclusief = zeer zeker geen synoniem voor "mooi". Mocht dat zo zijn dan was jouw 530d een pokkelelijke auto omdat 'ie zowat de méést gekozen kleurencombo heeft die je je maar kan indenken.

Mijn C30 zal ook exclusief zijn, waarschijnlijk door 'n bordeux lederen interieur, een "Porsche GT-zilveren" koetswerk (electric silver), en 'diepere' velgen die je normaal gezien enkel onder de C70 tegenkomt. Dát vind ik wel mooi. Al is smaak persoonlijk, natuurlijk.

Geen sjonniekar voor mij. Remember één van m'n vereisten, nl. die inzake opvallend.
                                      Ik vind die bodykit wit/bruin dan weer mooi, alhoewel ik niet voor sjonnie toestanden ben. Vind het wel veel te gewaagd om hem zelf te bestellen in deze combo, maar toch vind ik het een mooie verschijning en de stylisten van volvo delen mijn mening. Anders was dit nooit de lanceringskleur geweest (vooral het contrast tussen de kleuren staat me aan).

@gTa op autoweek.nl staat dat Volvo 1 van de meest waardevaste merken is na MINI, LAND ROVER en PORSCHE. Even waardevast als BMW, TOYOTA, en HONDA. Zelfs waardevaster dan Mercedes blijkbaar. En nu die kleine Volvo zal denk ik nog het minst in waarde verminderen.

Comment

• Hiiieeer kooomt eeeuhn ... multiquote !!

-> forum

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                        Als ik dat hier zo lees maakt zo'n C30 precies veel kans om Babs op te volgen? Ben je de E92 al vergeten?
                                        Het is eigenlijk al beslist dat het een C30 wordt, hoor. Zie enkele pagina's terug.

Bij BMW vind ik m'n gading niet. De '3 touring ... mjah ... spreekt me niet erg aan. De huidige '1 ook niet. De '3 coupé zou ik erg graag hebben, maar aangezien de 320d maar in maart/april komt (ten vroegste), is de kans quasi onbestaande dat ik een Halbjahreswagen 320d kan bestellen om 'm tegen eind september / begin oktober te hebben. En een nieuwe bestellen vind ik weggesmeten geld, ik ben keiharde voorstander van bijna nieuwe wagens (half jaar oud, max. 10k km, 2 jaar garantie zoals op een nieuwe, maar wel 20% van de prijs af).
                                        De enige BMW die *misschien* nog de C30 zou kunnen verdrijven, is een 123d 3-deurs. Maar die komt maar eind april, begin mei. Dus da's hetzelfde probleem als met de 320d Coupé.

Misschien moet ik de officiële pre-order van THOMaas afkopen? Tegen 20% korting.

Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                                        Zo vind ik het een beetje een grijze muis eerlijk gezegd Een iets levendiger kleurtje mag wel (dat lichtblauw bijvoorbeeld, maar ik denk dat dat zacht gezegd serieus gaat vloeken met bordeaux lederen zetels...)

Maar je bent toch op z'n minst van plan die grijze plastic delen in koetswerkkleur te laten meespuiten, hoop ik? Dat plastic oogt cheap...
                                        Ik vind dat plastic knap. 't Is net hetzelfde als bij de MINI, 'k vind 'm daardoor wat sportiever en jong ogen. Nope, ik laat dat plastic zeker niet achteraf meespuiten, dan nog liever de bodykit.

Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSyS Bekijk Berichten
                                        De optie 236 - Gelaagde zijruiten voorportieren .... wat is dat precies?
                                        Enkele (waarschijnlijk 2) dunnere glaslagen die samengekleefd zijn, met daartussen een eerg dun kunststoflaagje. Het is inbraakwerend (glas spat niet uiteen maar blijft, weliswaar gebarsten, samen hangen), en het isoleert iets beter (zowel qua temperatuur als qua geluid).

En waar is dat rood interieur naartoe in de prijslijsten ?

Of is dit nog niet beschikbaar ?
                                        Dat zal ook niet beschikbaar worden. Ik zou 't achteraf laten plaatsen, bij 'n autozetelsinlederovertrekfirma. 1.250 EUR incl. BTW en je bent gesteld. Kleur naar keuze, lederkwaliteit minstens evenwaardig aan die die de automerken zelf plaatsen.

Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
                                        Wishful thinking?
                                        Neen. Net voor, tijdens en na een lanceringsweekend worden van een auto quasi altijd véél meer modellen verkocht, op dezelfde tijdspanne bekeken, dan nadien. Ik vermoed dat dat de leveringstermijn dan ook wat zal doen oplopen.

Oorspronkelijk geplaatst door Zyote Bekijk Berichten
                                        Zwarte buitenkant met die ^ binnekant is gewoonweg subliem maar de zilvere is zeker niet lelijk
                                        Da's inderdaad stof, geen leder. 'k Zou 't nog 'es live moeten zien...

Oorspronkelijk geplaatst door Bmw3adept Bekijk Berichten
                                        Ik vind die bodykit wit/bruin dan weer mooi, alhoewel ik niet voor sjonnie toestanden ben. Vind het wel veel te gewaagd om hem zelf te bestellen in deze combo, maar toch vind ik het een mooie verschijning en de stylisten van volvo delen mijn mening. Anders was dit nooit de lanceringskleur geweest (vooral het contrast tussen de kleuren staat me aan).

@gTa op autoweek.nl staat dat Volvo 1 van de meest waardevaste merken is na MINI, LAND ROVER en PORSCHE. Even waardevast als BMW, TOYOTA, en HONDA. Zelfs waardevaster dan Mercedes blijkbaar. En nu die kleine Volvo zal denk ik nog het minst in waarde verminderen.
                                        Als lanceringskleur vind ik 't ook niet mis, in zekere zin. Met de C30-surfplank op het dak en de "Hawaii"-interieurlijsten (met die bloem) heeft 't iets. Maar ik zou het voor geen geld ter wereld moeten hebben.

Wat de restwaarde betreft : ik ga dat geenszins betwisten. Feit is en blijft wel dat de D5 een 2,4-liter is, en dat zal zéér zeker ten nadele spelen (vergeleken met een 120d of een A3 2.0 TDI) in herverkoop.

Comment

Misschien moet ik de officiële pre-order van THOMaas afkopen? Tegen 20% korting.
                                          dat kan je nu want ze hebben een new Rover 75 cdti full options besteld en de 320d gelaten voor wat het was

Comment

Working...
                                          X