Ik begrijp dan écht niet waarom de leasingprijzen van de Alfa's steeds aantrekkelijker worden. Moet zijn dat de restwaarde, iets dat een érg grote weerslag heeft in de totale leasingprijs, steeds beter wordt. En dat zie je ook als je de tweedehandsmarkt bekijkt.
Mochten Alfa's niet kwijt te geraken zijn na 3 of 4 jaar, ze zouden in leasing erg duur zijn (je zou bij wijze van spreken maar een basis 159 1.9JTDm 8v modelletje kunnen halen vergeleken met een behoorlijk uitgeruste 320d). En dat is niet het geval.
Ik heb in m'n leven nog maar één Alfa moeten verkopen, m'n prijs was correct en 'ie was in no time weg.
Ik denk dat je een beetje biased bent door 't feit dat een Renault-dealer zélf een Alfa quasi niet kwijt geraakt? Trouwens, het aantal mensen dat van Alfa naar Renault overstapt, lijkt me heel erg klein.
Mochten Alfa's niet kwijt te geraken zijn na 3 of 4 jaar, ze zouden in leasing erg duur zijn (je zou bij wijze van spreken maar een basis 159 1.9JTDm 8v modelletje kunnen halen vergeleken met een behoorlijk uitgeruste 320d). En dat is niet het geval.
Ik heb in m'n leven nog maar één Alfa moeten verkopen, m'n prijs was correct en 'ie was in no time weg.
Ik denk dat je een beetje biased bent door 't feit dat een Renault-dealer zélf een Alfa quasi niet kwijt geraakt? Trouwens, het aantal mensen dat van Alfa naar Renault overstapt, lijkt me heel erg klein.

Comment