Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo C30

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
    Wat een drukte hier. Als ik me volgend jaar als 2e wagen een Kia Cee'd break aanschaf, misschien zelfs met een kleine motor op gas, gaan jullie dan ook zo massaal reageren
    Dan kom ik hem hoogstpersoonlijk bekijken! alléz, we verdelen de afstand, ga je hasseltse familie bezoeken en dan kom ik naar hasselt om 'em te keuren.

*denkt*

Jij had toch nog familie in hasselt of niet?
    A Twist of the Wrist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo Bekijk Berichten
      Jij had toch nog familie in hasselt of niet?
      Als aangetrouwd ook meetelt: ja.
      't Is te zeggen, binnenkort niet meer. Sinds de bouwgrond Wallonië goedkoop is, werd bouwen daar interessant.

Comment

Als aangetrouwd ook meetelt: ja.
        't Is te zeggen, binnenkort niet meer. Sinds de bouwgrond Wallonië goedkoop is, werd bouwen daar interessant.
        De bouwgrond Wallonië? Hebben die het heel waals gewest gekocht.

Rijke stinkers
        A Twist of the Wrist

Comment

• Jep jep. Momenteel bouwen we Strépi om tot bijkeuken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pieters Bekijk Berichten
            Tja.. op een Brera...

Toen ik nog als verkoper bij Renault werkte (2 weken geleden ), kon ik voor
            bvb een Mégane gemakkelijk tot 8% gaan + dan nog eens overnamepremies/recyclagepremies.
            Daarbovenop werden ook nog eens extra kortingen gegeven: +- 500€ op de Megane, op
            de Vel Satis zelfs extra 2800€.
            Op een Laguna 9% + rest, Espace 10% + rest, enz...
            Als je dan uitrekende, kwam je op een korting van 11,12,13 ... %
            Hoe groter de wagen (lees:prijs), hoe meer korting er gegeven wordt, omdat de
            winst mee vergroot.

Trouwens: een Alfa; dat namen wij niet eens over: in de autowereld (occassie) wordt
            dat aanzien als waardeloos; ook al zouden het goede wagens zijn.
            Wij hadden daar een professioneel programma voor (PcCarPro) en het was heeeeeel
            duidelijk dat een Alfa geen cent waard was om op de 2de handsmarkt te smijten.
            Dat maakt het toch ook wel minder interessant om een Alfa te kopen.. niet?

Ge zou mij inderdaad ook veel korting moeten geven vooraleer ik een Renault zou kopen
            Ik heb dit jaar een 3-tal klanten van mij waar er nooit nog een Renault in huis komt,1 Megane en 2 Espace´s,al die mensen hebben trouwens een Toyota in huis gehaald en hebben voor hun nog jonge Renaults bijna niks meer gekregen.Trouwens hadden ze ook klachten over de peperdure rekeneingendie ze steeds moesten betalen.

Jij herrinert er mij trouwens aan dat ik dringend eens een tread moet openen over de Renault bestelwagen die op hun vakantie plotseling en zonder enige waarschuwing is beginnen fikken,en in nog geen 10 min volledig uitgebrand is.
            Het gezin heeft nog net de tijd gehad om hun eigen vel te redden en heeben mogen aanschouwen hoe hn centen in rook opgingen.

Omdar de wagen net buiten de garantie viel heeft Renault niet eens de moeite gedaan om echt te onderzoeken wat er echt gebeurd is."het zal wel de luchtfilter zijn die een sigaritpeuk heeft opgezogen" was de uitleg.
            Terwijl ze 2 identieke gevallen konden aanbrengen.

Wat de inruilwaarde betreft,ik heb mijn eerste 147 overgelaten aan een andere garage dan waar ik de mijne gekocht had,ik had hem zelf niet voor die prijs weggekregen zonder 4 andere banden op te leggen.Dus denk ik dat er toch nog verkopers zijn die verder kijken dan hun neus lang is,en blij zijn een nieuwe klant te kunnen werven die mogelijks meerder auto´s van het merk zal kopen en ook reclame voor de garage zal maken.

Die korting was inderdaad voor een Brera,en dan spreek ik nog iet wat er vanaf ging voor een demowagen die ikzelf volledig mocht samenstellen.Maar dat hou ik liever voor mijzelf voor de tijd wanner ik eens naar een nieuwe auto op zoek ga.Ik weet nu wat mogelijk is.
            Het is ook normaal hoe gegeerder een wagen is hoe minder korting er gegeven word.

Comment

• Heb gisteren weer een C30 gezien en dit keer vond ik 'm wel mooi!

't Zal aan mij liggen zeker...

Comment

Wat een drukte hier. Als ik me volgend jaar als 2e wagen een Kia Cee'd break aanschaf, misschien zelfs met een kleine motor op gas, gaan jullie dan ook zo massaal reageren
                Terechte vraag/opmerking, ik versta het ook niet goed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                  Terechte vraag/opmerking, ik versta het ook niet goed.
                  Daar bestaan spreekwoorden voor...

Hoge bomen vangen redelijk wat forumwind...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                    Daar bestaan spreekwoorden voor...

Hoge bomen vangen redelijk wat forumwind...
                    Zou wel is kunnen kloppen.
                    In dat opzicht ben ik hier maar 'n klein struikje waar nu en dan is tegen gezeken wordt.

Comment

• Bij van houdt turnhout staat een C30 2.0d met de volgende opties:

Lak: Flintgrey
                      Bodykit Lava pearl met 18" Attreus velgen
                      Sportstuur en alu pook
                      Momentum
                      Zwart leder
                      Dakspoiler

Kostprijs: 31000€

Mooie wagen maar toch ook veel geld en hij kan wel degelijk een verlaging gebruiken. En bodykit zonder twee uitlaten (dus alle motoren behalve T5 en D5) is not done in mijn ogen, je ziet de uitsparing voor de tweede uitlaat veel te goed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw3adept Bekijk Berichten
                        En bodykit zonder twee uitlaten (dus alle motoren behalve T5 en D5) is not done in mijn ogen, je ziet de uitsparing voor de tweede uitlaat veel te goed.

Das echt not-done nje !!!!

Heb je daar een foto van ?

Comment

Zou wel is kunnen kloppen.
                          In dat opzicht ben ik hier maar 'n klein struikje waar nu en dan is tegen gezeken wordt.
                          Ruilen?

Comment

• Nog eentje:

Met een BMW onder het gat komt men door het ganse forumland.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSyS Bekijk Berichten

Das echt not-done nje !!!!

Heb je daar een foto van ?
                              Uitsparing is overdreven van me, je ziet gewoon overduidelijk waar de tweede uitlaat
                              moet komen bij T5 / D5. Ze hebben hier gewoon een soort deksel ingebouwd dat eruit gehaald kan worden. Heb er helaas geen foto van, ben maar even in de showroom geweest.

Comment

• Aaah, nu snap ik het

Mja wel jammer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSyS Bekijk Berichten
                                  Aaah, nu snap ik het

Mja wel jammer
                                  Ja maar toch heeft deze Volvo wel iets in mij losgemaakt, in ieder geval een orginele verschijning in autoland. Wss mag ik in de loop van volgend jaar een nieuwe wagen kiezen. En dit is toch een grote kansmaker samen met een bmw 120d 3 deurs (mss een 123d). Ik vind Volvo ook een voordeel qua imago hebben op bmw, zoals gTa al aangaf is een volvo veel aanvaarder dan een bmw. En de volvo c30 heeft ook iets unieks.

De 3 wagens waar ik momenteel veel belangstelling voor heb zijn:

-Audi A3 Sportback phantoomzwart S-Line 2.0tdi 136pk
                                  -Volvo C30 in grijs koetswerk met bodykit en 18" attreus (2.0d of D5)
                                  -Bmw 120d in le mans blauw met m-kit.

Nog niet echt een favoriet tot nu toe, maar toch al een shortlist. Vroeger behoorde een Golf Gti ook tot dit rijtje maar rationeel is een diesel een must.

Comment

• Is dit ook orinoco? Op deze foto's vind ik de C30 prachtig...

Comment

• Niemand weet het

Comment

• Raar.
                                        Maar die foto heeft ook wel een redelijk hoog photoshop gehalte vind ik...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw3adept Bekijk Berichten
                                          Uitsparing is overdreven van me, je ziet gewoon overduidelijk waar de tweede uitlaat
                                          moet komen bij T5 / D5. Ze hebben hier gewoon een soort deksel ingebouwd dat eruit gehaald kan worden. Heb er helaas geen foto van, ben maar even in de showroom geweest.

ik denk dat ik weet wat je bedoelt

zie hier de foto daarvan
                                          Bijgevoegde Bestanden

Comment

Working...
                                          X