Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSyS
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volvo C30
Collapse
X
-
Ford brengt een DSG-bak uit, die eerst in de S40-v50 zou komen... misschien ook in de C30 dan? lijkt me toch logisch...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSyS Bekijk BerichtenD5-bodykit is niet beschikbaar voor een 2.0d volgens volvo-forum.nlDaar vinden we wel een oplossing voor...
Senna, Driven To Perfection
Comment
-
Ik had vandaag het initiatief genomen om eens een Volvo-garage binnen te stappen. In de showroom stonden 3 C30's. Ik heb eens effe plaatsgenomen in deze wagen.
Hoewel gTa mijn ne sjonnie zal vinden, durf ik toch te zeggen dat ik de C30 enkel graag zie met dat spoilerpkakket.
Binnen vind ik 'm zeer zeker mooi. De keuze van het materiaal geven een degelijke indruk. De platte middenconsole vind ik echt wel geslaagd. De achterste zitplaatsen zijn echte coupé-zitjes...
Toch wel een mooie wagen me dunkt...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk had vandaag het initiatief genomen om eens een Volvo-garage binnen te stappen. In de showroom stonden 3 C30's. Ik heb eens effe plaatsgenomen in deze wagen.
Hoewel gTa mijn ne sjonnie zal vinden, durf ik toch te zeggen dat ik de C30 enkel graag zie met dat spoilerpkakket.
Binnen vind ik 'm zeer zeker mooi. De keuze van het materiaal geven een degelijke indruk. De platte middenconsole vind ik echt wel geslaagd. De achterste zitplaatsen zijn echte coupé-zitjes...
Toch wel een mooie wagen me dunkt...
Ja het spoilerpakket vind ik ook zeer mooi en het geeft hem zo iets speciaals en doordat het zoveel kost zullen de meeste dat niet nemen dus hoop ik da ik een beetje een ietwat exclusievere wagen zal hebbenJe en binnenin... daar kan ik u alleen maar gelijk in geven...
Senna, Driven To Perfection
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenHet spoilerpack vind ik niet sjonnie, ik vind het spoilerpack in 't bruin in combinatie met de witte exterieurkleur een beetje sjonnie.
Een titanium grijze C30 met titaniumgrijze bodykit b.v. vind ik wel oké. Maar ik zou 't zelf niet kopen.
Alleen de basisversie vind ik echt maar niks.
Comment
-
Zonet terug van Oudenburg (bij Oostende) waar mijn dealer (de automobilia-groep) het gamma voorstelt in de abdijhoeve, naar jaarlijkse gewoonte (waar ook occasies staan en waar we vorig jaar onze eerste V70 gekocht hebben).
De Cosmic White met Java Pearl bodykit stond er ook en ik vind hem wel mooi. Maar beiden (t vrouwke en ik) zouden voor Maple Red Pearl gaan met Titanium Grey Pearl bodykit. Nu, we zijn content met wat we hebben hoor't is maar eens doen alsof... Drie Volvo's op 4j tijd gekocht, dan mag het al ne keer stoppen he
maar dromen mag altijd.
Naar het schijnt verkoopt hij beter dan verwacht; onze verkoper zei dat er vorig weekend van de 17 wagens ongeveer de helft C30's waren, en de 4 C30's van afgelopen week waren er stuk voor stuk goed uitgeruste, meer dan 30k, die besteld werden.
En van dat aantal C30's was ongeveer de helft > 45j ! Iets wat ze niet echt verwacht hadden, daar Volvo het doelpubliek vooral op alleenstaande mensen, dames en jongeren ingeschat had.
Een meevaller dus, voorlopig.
De S80 verkoopt ook goed, hier en daar wat MB en BMW-mensen die eens komen proeven. Reeds 3 V8'en verkocht zei hij, wat toch ook niet mis is.
Er stond verder nog een prachtige V70 T5-R tussen de occasies. Ze hebben er 2 rijden.
In elk geval: ik begin - in tegenstelling tot in het begin - de C30 ook mooi te vinden achteraan. De koffer vind ik niet té klein, je moet bekijken welke auto je voor je hebt natuurlijk, maar de laaddrempel lijkt me wat te hoog.
Voor de rest prima wagen!
Heb er niet mee gereden, want dat zou toch maar nutteloze tijd verdoen zijn van mijn dealer, tijd die hij beter kan spenderen aan kandidaat-kopers.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtendaar Volvo het doelpubliek vooral op alleenstaande mensen, dames en jongeren ingeschat had.
Vb. De C2. Officieel een jongensauto maar staat aan bij de dames. Sommige dames rijden namelijk niet graag in dameswagens.
Ik kan best geloven dat sommige middle aged graag met een auto met jong status willen rijden.
Comment
-
Eindelijk eens bij mijn dealer (novabil in kuurne) geraakt en wat met de C30 geprutst.
Erg leuke kar (1-serie eat your heart out) maar sorry van de vaststelling, for a few dollars more heb je zijn grotere broers 40 en 50 en die vind ik meer value for money
ook bevestiging van het verkoopsverhaal, het gaat lekker met de C30
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk BerichtenEindelijk eens bij mijn dealer (novabil in kuurne) geraakt en wat met de C30 geprutst.
Erg leuke kar (1-serie eat your heart out) maar sorry van de vaststelling, for a few dollars more heb je zijn grotere broers 40 en 50 en die vind ik meer value for money
ook bevestiging van het verkoopsverhaal, het gaat lekker met de C30Last edited by WC-eend; 18/12/2006, 00:46.Senna, Driven To Perfection
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichtenfor a few dollars more heb je zijn grotere broers 40 en 50 en die vind ik meer value for money
Het prijsverschil had groter moeten zijn !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSyS Bekijk BerichtenDas het grootste punt van kritiek dat je kan geven aan die C30 !
Het prijsverschil had groter moeten zijn !
Binnen zijn eigen merk is er mijns inziens inderdaad iets te weinig verschil/
Comment
Comment