Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo C30

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
    Hier is 'ie.

Een beetje hoger gelegd. Voorspoilertje en dakspoiler eraf, antennetje weggeshopt. En de basis 15" lichtmetalen velgen van de S40 eronder.
    Duffe bak. Sorry.

Dan liever een Dolf

Comment

• Knap! www.ikbenvoor.be

Dit kan een leuk wagentje worden als hij netjes aangekleed wordt. De afwerkig lijkt me op het eerste zicht beter dan dat van een 1 ed ...

Benieuwd naar de prijs van een eventele D5.

Comment

• Ik vind hem prachtig. Ik ben echt benieuwd om hem in het echt te zien. Volvo is goed bezig, ik denk er alvast sterk aan om een C30 aan te kopen. Dit karretje staat me 100% aan.

Sommigen denken blijkbaar dat deze c30 niet goed zal verkopen. Hij zal nooit zoveel verkopen als de Audi A3 en de BMW 1. Ik ben er wel zeker van dat veel mensen die vroeger een A3 of een 1 serie in gedachten hadden om aan te kopen, nu ook aan deze C30 denken. Ikzelf dacht er ook sterk aan om een 1 serie aan te kopen, maar nu ik deze c30 zie heb ik toch sterk mijn twijfels. Ik ben er zeker van dat deze c30 geen flop zal worden qua verkoopcijfers.
        Last edited by ; 20/07/2006, 12:25.

Comment

• Ik vind 'em prachtig! Vooral int zwart.

Weeral een kanppe wagen van Volvo!
          http://www.autoforum.be/showthread.php?t=51201

Comment

• Mazda 3?

Ik weet niet goed wat ik van het karretje moet vinden.

Er klopt iets niet met de proporties vind ik.

In het interieur is dit dan wel de eerste Volvo die staat met de speciale middenconsole, bij al de anderen komt dat niet zo tot zijn recht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz
              In het interieur is dit dan wel de eerste Volvo die staat met de speciale middenconsole, bij al de anderen komt dat niet zo tot zijn recht.
              Dat begrijp ik niet.
              Het is gewoon hetzelfde interieur als dat van de S40. Waarom bij de S40/V50 niet en hier wel ?

Comment

• Dit karretje ziet er verschrikkelijk leuk uit

Geen verschil met de concept, en dat is een goede zaak

meer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50
                  Dat begrijp ik niet.
                  Het is gewoon hetzelfde interieur als dat van de S40. Waarom bij de S40/V50 niet en hier wel ?
                  Het past beter bij het concept. De C30 is/oogt modern en de middenconsole ook.

In een S80,S40 of andere past het daardoor minder.

Maar toch zal het nooit mijn favoriete middenconsole worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de_fre
                    ik denk er alvast sterk aan om een C30 aan te kopen. Dit karretje staat me 100% aan.
                    Mijn dochter ook, verleden week is ze nog naar de Peugeot 1007 gaan zien maar uiteindelijk zou ze toch voor de C30 gaan (waar ze reeds maanden over bezig is trouwens). Ben benieuwd hoe het er in 't echt zal uitzien. Wachten tot October geloof ik.

Comment

• Prachtig !
                      Een realistische droomwagen voor later.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz
                        Maar toch zal het nooit mijn favoriete middenconsole worden.
                        Idem hier. Sommigen pronken dan wel met het feit dat dat interieur "verschillende internationale designprijzen heeft gewonnen", maar dat komt volgens mij énkel en alleen door het concept van de zwevende middenconsole (i admit : grandioos idee). Voor de rest is het interieur van de S40/V50 erg koel, saai en helemaal niet knus, zelfs niet in 'n full option modelletje.

Maarrrrr ... de rest van de looks van de C30 doen me dat metéén vergeten.

Comment

Maarrrrr ... de rest van de looks van de C30 doen me dat metéén vergeten.
                          Je vergeet dan wel dat je al je tijd doorbrengt in dat interieur

Comment

Voor de rest is het interieur van de S40/V50 erg koel, saai en helemaal niet knus, zelfs niet in 'n full option modelletje.
                            Ik heb graag koel en strak design.
                            Een auto moet voor mij helemaal niet knus zijn, integendeel.
                            Ieder zijn gedacht

Comment

• Begrijp ik volkomen.

Comment

• Ze zijn goed bezig bij Volvo. Een wagen met karakter

Comment

Z'n beste hoek, zo ziet 'ie er super uit eigenlijk!

Het wagentje heeft mijn sympathie ja, interieur is (te verwachten maar) ook knap!
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                  Bestelt
                                  1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Hier komen ze.

'n sportief middenblauw metallic

Merci voor al die shops

Hier kan ik me iets heel moois bij voorstellen in het echt... Zo'n C30 in de kleur van Jupke's 307 SW
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                    Bestelt
                                    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Velgen photoshop

Op vraag van enkele posts terug enkele foto's met:

1. andere velgen, ik ging shoppen in het gamma S40, S60...
                                      gebruikte enkel originele velgen van Volvo die als optie verkrijgbaar zijn.

2. Zwarte bumperomlijsting in koetswerkkleur, is niet perfect, is niet gemakkelijk om het perfect hetzelfde te krijgen, toch krijg je er al een beter beeld van.

Groeten,
                                      Mister M3

Comment

• Comment

• Zeer mooie wagen...

Ik ga 'm zeer zeker eens bewonderen als hij in de showroom staat...
                                          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Working...
                                          X