Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik vind hem prachtig. Ik ben echt benieuwd om hem in het echt te zien. Volvo is goed bezig, ik denk er alvast sterk aan om een C30 aan te kopen. Dit karretje staat me 100% aan.
Sommigen denken blijkbaar dat deze c30 niet goed zal verkopen. Hij zal nooit zoveel verkopen als de Audi A3 en de BMW 1. Ik ben er wel zeker van dat veel mensen die vroeger een A3 of een 1 serie in gedachten hadden om aan te kopen, nu ook aan deze C30 denken. Ikzelf dacht er ook sterk aan om een 1 serie aan te kopen, maar nu ik deze c30 zie heb ik toch sterk mijn twijfels. Ik ben er zeker van dat deze c30 geen flop zal worden qua verkoopcijfers.
ik denk er alvast sterk aan om een C30 aan te kopen. Dit karretje staat me 100% aan.
Mijn dochter ook, verleden week is ze nog naar de Peugeot 1007 gaan zien maar uiteindelijk zou ze toch voor de C30 gaan (waar ze reeds maanden over bezig is trouwens). Ben benieuwd hoe het er in 't echt zal uitzien. Wachten tot October geloof ik.
Op vraag van enkele posts terug enkele foto's met:
1. andere velgen, ik ging shoppen in het gamma S40, S60...
gebruikte enkel originele velgen van Volvo die als optie verkrijgbaar zijn.
2. Zwarte bumperomlijsting in koetswerkkleur, is niet perfect, is niet gemakkelijk om het perfect hetzelfde te krijgen, toch krijg je er al een beter beeld van.
Comment