Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo C30

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
    Iemand die toevallig wel naar dat prijskaartje gekeken heeft ?
    Hij zal allesinds tussen 33149 en 18950 euro liggen

Comment

• Vind ik maar een droog antwoord, zo ver stond ik ook al !

Ik had het dus over iemand die naar het salon is geweest of nog gaat gaan en het mij dan kan laten weten ..

Thx

Comment

Vind ik maar een droog antwoord, zo ver stond ik ook al !

Ik had het dus over iemand die naar het salon is geweest of nog gaat gaan en het mij dan kan laten weten ..

Thx

configureer hem effe en je weet het ook

Comment

• Weet ik dan welke opties deze wagen exact heeft ?

Ik snap je discussie niet echt ? Je probeert jezelf een beetje te bewijzen over een onderwerp waar je zelf het fijne niet van weet. Gelieve elkaar nu geen verkeerde indrukken te geven en normaal verder te gaan in dit topic.

Vriendelijke groeten.

Comment

Weet ik dan welke opties deze wagen exact heeft ?

Ik snap je discussie niet echt ? Je probeert jezelf een beetje te bewijzen over een onderwerp waar je zelf het fijne niet van weet. Gelieve elkaar nu geen verkeerde indrukken te geven en normaal verder te gaan in dit topic.

Vriendelijke groeten.
            Je vroeg prijzen van een C30 en die gaf ik jou. Dat over dat specifieke model met onbekende opties ging wist ik op dat ogenblik niet, but no prob

Comment

• Volvo-topman optimistisch tijdens bezoek prins Filip

Kroonprins Filip is op bezoek bij autoconstructeur Volvo Cars in Gent. Hij neemt er deel aan een werkvergadering, bezoekt de lasfabriek en de eindassameblage en zal er spreken met werknemers, management en vakbonden. Volvo kijkt vol vertrouwen uit naar 2007 en gokt dat het zijn productie zal verhogen tot 250.000 wagens.

"Ondanks de negatieve berichtgeving en de uitdagingen waar de autosector voor staat, blijven we het vertrouwen behouden in de toekomst van de auto-assemblage in ons land", aldus gedelegeerd bestuurder Peter Leyman. Die boodschap wil Leyman ook meegeven met de prins.

"Voorwaarde is wel dat de Belgische fabrieken hun koppositie behouden inzake kwaliteit, efficiëntie en competentie en dat de loonkosten, die momenteel een concurrentiële handicap vormen, onder controle blijven."

Het productievolume bij Volvo Cars viel in 2006 licht terug en er moest ook personeel worden afgedankt.

In het najaar van 2006 is evenwel een nieuw model, de kleine Volvo C30, in productie genomen. Die wordt enkel in Gent gemaakt en de directie verwacht dat die de productiecijfers zal doen stijgen.
              Er wordt dit jaar ook 128 miljoen euro geïnvesteerd, om alweer een nieuw model, de Volvo XC60, in productie te nemen.

belga

Comment

• http://www.rijtesten.nl/test.php?id=166

Comment

• Hier spreken ze dan weer dat de automatische versnellingsbak van de D5 goed is en in andere boeken schrijven ze dat het een groot minpunt is...
                  Senna, Driven To Perfection

Comment

• Nieuws van bij de dealer:

De C30 word enthousiast onthaald bij de dealers, totdat de mensen de prijs horen van de C30. En dan kijken de mensen naar de S40/V50 ipv de C30. Hij verkoopt maw niet goed en zeker niet volgens verwachtingen, reden: te duur.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw3adept Bekijk Berichten
                      Nieuws van bij de dealer:

De C30 word enthousiast onthaald bij de dealers, totdat de mensen de prijs horen van de C30. En dan kijken de mensen naar de S40/V50 ipv de C30. Hij verkoopt maw niet goed en zeker niet volgens verwachtingen, reden: te duur.
                      Goedkoop is hij allesinds niet maar cofigureer maar eens een BMW 1 met dezelfde opties en het komt nog duurder uit dan een C30.
                      Senna, Driven To Perfection

Comment

Mijn dealer had een heel ander verhaal... niet al te veel veralgemenen dus.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Die van mij had ook een ander verhaal...men zou zelfs wat boven budget zitten wat zich samen met de krappe productiecapaciteit van Volvo vertaalt in lange wachttijden. Soit we zullen wel zien hé...

Comment

• Vandaag mijn eerste C30 gezien.

De achterlichten zijn wel leuk als de lichten branden vond ik. De rest van de wagen heb ik minder kunnen zien.

Comment

Waar haal je dat?
                              Bewijzen graag.

Comment

• Vandaag enkele C30's op vrachtwagen zien staan waaronder ook ééntje met dat sportpack (?) waarbij die wielkassen enzo gelakt zijn in een ander kleurtje... echt te vet!

Een standaard C30 zou me echter niet kunnen bekoren...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
                                  Waar haal je dat?
                                  Bewijzen graag.
                                  van bij zijn dealer dus. En voor mij hoeft dat niet bewezen te worden. Ik geloof hem. Maar je mag dit niet veralgemenen. Zoals je ook niet het beweerde succes van mijn dealer mag veralgemenen.
                                  Relativeren wel ja: elk model verkoopt voor de ene goed en de andere slecht.

Zinloze discussies dus, alleen de toekomst zal het bewijzen, anders kan je een glazen bol kopen op een rommelmarkt, een advertentie in een publicitaire gazet plaatsen en zelf te veel geld gaan verdienen aan loze uitspraken.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                                    ....
                                    Zinloze discussies dus, alleen de toekomst zal het bewijzen, anders kan je een glazen bol kopen op een rommelmarkt, een advertentie in een publicitaire gazet plaatsen en zelf te veel geld gaan verdienen aan loze uitspraken.

Comment

• jajaja, 't is wat overdreven, maar soms 't enige dat helpt

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Ook nieuw van mijn dealer : de C30 D5 verkoopt niet. 't Feit dat 'ie niet beschikbaar is om te testen, en 't feit dat 'ie een fiscaal weinig interessante motor heeft, maakt 'm in België blijkbaar helemaal niet geliefd. Ook de T5 zou maar heel weinig interesse kennen. De twee 5-cilinderversies worden af en toe ook minder schitterend getest, en mensen die een C30 D5 of T5 willen zijn doorgaans autoliefhebbers en die lezen de artikels en tests uiteraard na voor ze iets komen.

Tweede heikele punt is de echt wel minieme koffer. Veel klanten zouden daar uiteindelijk over struikelen (zoals ik ook). Begrijpelijk. Hoeft echter niet meteen een nadeel te zijn voor Volvo, immers de klant staat al in de showroom en de V50 is nauwelijks duurder.

Volgens m'n dealer, de zaakvoerder dus, verkoopt de C30 vooral goed aan wat oudere mensen (geen jongeren dus) die Volvo al kennen of gewoon zijn. De 1.6D en de 2.0D doen het vrij goed, maar (begrijpe wie begrijpen kan) vooral de 1.8 zou enorm in trek zijn. De bodykit kan op veel interesse rekenen bij de jeugd, maar verkoopt ook quasi niet (tot nu toe).

Enfin, we'll see. Volgende week donderdag ga ik een ganse dag werken met de V50 D5 Geartronic. 'k Ga 't wel weten, dan.

Comment

• was wat ik ook hoorde, dat het oudere publiek meer geinteresseerd is dan gedacht. (Zarren)

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

Working...
                                          X