Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo C30

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Voor modeljaar 2008 ondergaat de C30 al wijzigingen.

3 nieuwe kleuren:
    - Chameleon Blue pearl
    - Gecko Green pearl
    - Matt Gold pearl

3 nieuwe velgen:
    - Midir
    - Phorbas (bestond al maar was alleen als accesoire beschikbaar en nu dus gewoon al optie)
    - Cordelia

Ook houtinleg wordt beschikbaar.

Voor de rest krijgt hij een ietwat andere middenconsole, grotere portiervakken en chromé randjes rond de draaiknoppen (zoals in de C70)

Voor meer info => http://diplomat.volvocars.com/NR/rdo..._W716_VCIC.pdf
    Senna, Driven To Perfection

Comment

• Ze zouden beter wat doen aan de leasingvoordelen. Voor zover ik weet kan je nu een lease-S40 veel mooier samenstellen voor hetzelfde geld. Dus graag Business Line en Top Line-achtige pakketten.

Edit: ben ik nu mis, of zijn de uitvoeringen veranderd qua opties? Bij Momentum bijv een regensensor, ik dacht dat dat vroeger er niet bij zat?

Edit-Edit: Die folder is waarschijnlijk niet geldig voor de Belgische markt, vandaar de verschillen in uitrusting.
      Last edited by Ingo; 10/04/2007, 12:32.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ingo Bekijk Berichten
        Edit: ben ik nu mis, of zijn de uitvoeringen veranderd qua opties? Bij Momentum bijv een regensensor, ik dacht dat dat vroeger er niet bij zat?
        Er heeft altijd al een regensensor bij de momentum gezeten...
        Senna, Driven To Perfection

Comment

• Comment

• Comment

• Neen, sorry, ik verander niet van gedacht. Goeie poging wel, ik moet 't toegeven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                Neen, sorry, ik verander niet van gedacht. Goeie poging wel, ik moet 't toegeven.

Comment

• Ik heb daarstraks voor het eerst een C30 in levende lijve gezien en die achterkant vind ik in het echt even lelijk als op foto. Die lichtblokken achteraan zijn echt afschuwelijk lelijk, 't is precies alsof ze hem express zo lelijk mogelijk gemaakt hebben.

Maar dat is natuurlijk een persoonlijke mening, er zijn mensen die even enthousiast zijn over die achterkant als ik hem afschuwelijk vind.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmw alpina Bekijk Berichten
                    Ik heb daarstraks voor het eerst een C30 in levende lijve gezien en die achterkant vind ik in het echt even lelijk als op foto. Die lichtblokken achteraan zijn echt afschuwelijk lelijk, 't is precies alsof ze hem express zo lelijk mogelijk gemaakt hebben.

Maar dat is natuurlijk een persoonlijke mening, er zijn mensen die even enthousiast zijn over die achterkant als ik hem afschuwelijk vind.
                    smaken verschillen hé, ik vond hem van de eerste seconden dak hem zag al subliem. En nu blijkt dat nog es goed te rijden ook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmw alpina Bekijk Berichten
                      Ik heb daarstraks voor het eerst een C30 in levende lijve gezien en die achterkant vind ik in het echt even lelijk als op foto. Die lichtblokken achteraan zijn echt afschuwelijk lelijk, 't is precies alsof ze hem express zo lelijk mogelijk gemaakt hebben.

Iemand met "bmw" in zijn nickname laat conservatisme vermoeden. En dat is deze C30 zeker niet. Ik vind hem mooi.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JayJay Bekijk Berichten
                        Iemand met "bmw" in zijn nickname laat conservatisme vermoeden. En dat is deze C30 zeker niet. Ik vind hem mooi.
                        Ik weet het. Ik wou het zelf ook nog vermelden, auto's met een gedurfd design wekken vaak tegenstrijdige reacties uit, dat is duidelijk het geval met deze C30. En dat feit op zich is misschien wel positief, we kunnen best wel wat buitenbeentjes gebruiken in het auto landschap.

Ik weet niet of ikzelf conservatief ben op het vlak van auto-design maar de C30 vind ik echt niet mooi.

Comment

• en wat vinden we van deze bodykit?

iemand toevallig een foto van de bodykit in het zwart?

Comment

• Bestaat toch niet ...

4 kleuren:

Java-brown
                            Titanium-grey
                            een blauwe tint
                            en een witte tint

Altijd al accesoire geweest en nog nooit meegespoten

Comment

• ik ben al zwart met zilver tegen gekomen, zwart met zwart maar met de 17" velgen onder en veel reclame op zodat ge er geen duidelijk beeld van krijgt

Comment

• BTW die wijzigingen voor MY08 --> ook zoals bij BMW dat dit vanaf september-modellen van toepassing is ?

Comment

• Aha weeral iets bijgeleerd ... maar moet je dan niet extra betalen voor een andere kleur dan de standaard 4 ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSyS Bekijk Berichten
                                    Bestaat toch niet ...

4 kleuren:

Java-brown
                                    Titanium-grey
                                    een blauwe tint
                                    en een witte tint

Altijd al accesoire geweest en nog nooit meegespoten

't Is inderdaad al altijd een accessoire geweest, wat dus inhoudt dat de dealer ze in primer binnenkrijgt en zelf nog moet spuiten. De bodykit is dus altijd al in élke kleur beschikbaar geweest die je zelf maar kan bedenken. Dat Volvo 4 kleuren vooropstelt, wil niet zeggen dat je je daar ook moet aan houden.

De bodykit kan je dus in de kleur krijgen die je wil.

Comment

BTW die wijzigingen voor MY08 --> ook zoals bij BMW dat dit vanaf september-modellen van toepassing is ?
                                      Neen, bij Volvo gaan de modeljaarwijzigingen doorgaans in mei/juni al in.

Comment

Aha weeral iets bijgeleerd ... maar moet je dan niet extra betalen voor een andere kleur dan de standaard 4 ?
                                        Neen, je betaalt om die dingen te laten spuiten. Of ze nu zwart of wit of blauw of roze spuiten, maakt niet uit. Roze met gele bollen zal wel extra kosten, vrees ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                          Roze met gele bollen zal wel extra kosten, vrees ik.
                                          Shit

Comment

Working...
                                          X