Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo C30

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Knappe, originele wagen.
    De kont is wel wennen, die zal ik in werkelijkheid moeten aanschouwen.
    Ik weet echter niet of ik hiervoor een A3 of 1 reeks zou laten staan...

Comment

• Als ik de thread lees ben ik waarschijnlijk de enige die de C30 spuuglelijk vindt

Comment

• Ik vind het op foto een behoorlijk knappe wagen! Nu nog wachten op een echte!

Comment

• hmm ik vind hem er wel redelijk uitzien op de foto's. Maar zou toch de bumpers etc. meespuiten, wil hem dan wel eens zien..

Comment

• Nog een mooie velg...

Comment

• En nog eentje...

Comment

• De nieuwe Volvo C30 is verkrijgbaar met keuze uit vier motoren. Basismotor is de 1,6-liter viercilinderbenzinemotor met 100 pk. Voorlopig zitten er nog grote gaten in het aanbod, want naast de 1.6 is er alleen nog de 220 pk sterke T5 turbomotor voor benzinerijders. Aan dieselzijde is er keuze uit de de viercilinder van 1,6 liter en 109 pk en de vijfcilinder D5 (180 pk).

Last edited by ; 25/07/2006, 00:08.

Comment

• zowel interieur als exterieur bijzonder geslaagd volgens mij. Zeker met een grotere velg. Iets te weining keuze in het motorpalet als ik de laatste post zie.

Comment

• Ik snap echt niet op wie ze dit product richten ....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSyS
                      Ik snap echt niet op wie ze dit product richten ....
                      op de bmw 1-rijders tiens.
                      2015 BMW F11 520dA
                      1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• 'k Vind 'm knapper in 't zilver met zwarte bumpers, dan in 't zilver met meegespoten bumpers...

Wat de motoren betreft, inderdaad een beetje vreemd dat ze de "volumemodellen", ik vermoed de 2.0-diesels en eventueel ook de 1.8 en 2.0, nog niet brengen.

Wat de positionering betreft, of beter gezegd het doelpubliek : deze C30 lijkt me een ideaal model om de mensen die nu aan een goed uitgeruste MINI of Golf, en ook aan een A3 of '1 of 147 denken. De iets stylisher, minder grijze, kleine(re) hatchback, dus. Voorts lijkt me dit model ook een pak troeven te hebben binnenin de Volvo-gezinnen, waar de echtgenote nu noodgedwongen een ander merk rijdt omdat Volvo op vandaag geen kleine auto had.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                          .... Voorts lijkt me dit model ook een pak troeven te hebben binnenin de Volvo-gezinnen, waar de echtgenote nu noodgedwongen een ander merk rijdt omdat Volvo op vandaag geen kleine auto had.
                          Maar wel lekkere occasies van een paar jaar voor minder dan de prijs van een C30

Ik vind hem dus nu, op foto - het is altijd afwachten in het echt - niet zo mooi achteraan.
                          Als Volvo-gezin zie ik het liever wat minder frivool allemaal. De statigheid van vroeger is weg, maar ze kunnen ook moeilijk anders - ik ben waarschijnlijk één van de laatste 5 personen op deze wereldbol die dit prachtig vond .

Ik zou hem in ieder geval nooit kopen, niet mijn type koetswerk. Dan nog liever een tweedehands C70 als het dan toch een "minder-gezinswagen" moet zijn.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                          2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske
                            De statigheid van vroeger is weg, maar ze kunnen ook moeilijk anders - ik ben waarschijnlijk één van de laatste 5 personen op deze wereldbol die dit prachtig vond .
                            Ik ben dan de tweede van die 5...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Acec
                              Ik ben dan de tweede van die 5...
                              zoals mijn avatar boekdelen spreekt, spreekt jouw onderschrift hele encyclopediën

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• hij mag er wel zijn
                                juist de achterlicgten vind ik wat soft

Comment

• Video van de productieversie van de C30

Video of the upcoming Volvo C30 hatchback that will officially be unveiled at the 2006 Paris Motor Show

Comment

• Hierzie, nen getunede

Comment

• Deze ochtend, Tielt, 6:20, jammer genoeg geen camera bij, zie ik aan de overkant twee 'precies' huidige C70's rijden. Ik kijk in mijn spiegel en zie de achterkant van de C30 bij tenminste de laatste (de eerste kon ik niet meer zien)!!! Hoe kan dit nu? Deze wordt toch pas eind dit jaar geleverd?
                                      Nummerplaten enz heb ik ook niet kunnen zien.
                                      't Was ter hoogte van het ziekenhuis, richting Roeselare (ja, in de richting van garage Vandewalle, Volvo).

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske
                                        Deze ochtend, Tielt, 6:20, jammer genoeg geen camera bij, zie ik aan de overkant twee 'precies' huidige C70's rijden. Ik kijk in mijn spiegel en zie de achterkant van de C30 bij tenminste de laatste (de eerste kon ik niet meer zien)!!! Hoe kan dit nu? Deze wordt toch pas eind dit jaar geleverd?
                                        Nummerplaten enz heb ik ook niet kunnen zien.
                                        't Was ter hoogte van het ziekenhuis, richting Roeselare (ja, in de richting van garage Vandewalle, Volvo).
                                        Als ik me niet vergis, worden ze in Gent gemaakt,
                                        Dus zal er wel wat testwerk gebeuren aan die kanten.

Over de auto zelf :
                                        Hij is 'speciaal'. Apart zelfs. Maar een echte klassieke schoonheid zie ik er niet in.
                                        Lijkt me een model voor aanhangers of mensen die toch graag gezien worden....
                                        KLIK |&| KLAK

Comment

• Deze ochtend, ongeveer zelfde plaats, tussen Tielt en Roeselare, zelfde uur (6:25) maar nu wel net voorbij de Volvo-garage: 2 C30's! Een blauwe en de andere kleur weet ik niet meer. Opnieuw ging het te snel. Ik zal me toch eens op uitkijk moeten zetten

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

Working...
                                          X